Al maanden gebruik ik Imageshack, gaat tot nu toe op alle fora goed. Als 't hier niet werkt, dan ligt dat niet aan Imageshack, dunkt mij. Ik pas me niet aan aan FOK in elk geval.quote:
Integreren of wegwezenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef baskick het volgende:
[..]
Al maanden gebruik ik Imageshack, gaat tot nu toe op alle fora goed. Als 't hier niet werkt, dan ligt dat niet aan Imageshack, dunkt mij. Ik pas me niet aan aan FOK in elk geval.
Neuh, de link voldoet m.i.quote:
Alsof iedereen je vraagt om je foto's te posten, dat is je eigen keuze.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef baskick het volgende:
[..]
Al maanden gebruik ik Imageshack, gaat tot nu toe op alle fora goed. Als 't hier niet werkt, dan ligt dat niet aan Imageshack, dunkt mij. Ik pas me niet aan aan FOK in elk geval.
grote sites als FOK! zijn inderdaad gebanned wegens teveel dataload.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef baskick het volgende:
[..]
Neuh, de link voldoet m.i.
Even serieus, is FOK gebanned ofzo?
Klopt, net zoals het mijn eigen keus is om ImageShack te gebruiken. En om een link naar de foto te plaatsen in plaats van een andere dienst te gebruikenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsof iedereen je vraagt om je foto's te posten, dat is je eigen keuze.
ja, neem er dan wel een leuke riem bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:38 schreef Tano_Stargazers het volgende:
(Donkerbruine) schoenen onder een spijkerbroek en grijze trui... done?
Best leuk enzo, maar zijn ze niet te groot?quote:
Die heb ik ook, alleen dan met groen en roodquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:38 schreef toetsel het volgende:
tada toetsel is verliefd
[afbeelding]
Neuh, gewoon spijkerbroek, haar los of staartje beetje losjes met pony, gewoon zwart of wit haarbandje en niks bijzondersquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef Elwood1802 het volgende:
3/4 broek aan, strak, haar in paardenstaart met roodwitblauw haarbandje en goaaaaaan
footlockerrrrrrrrquote:Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef Sneakerfreaker het volgende:
heee
ik ben op zoek naar deze schoenen. Maar ik kan ze nergens vinden! weet iemand waar ze verkrijgbaar zijn?
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef sarlo het volgende:
en weer blut (dacht zal het gelijk goed doen ipv van die sasha schoenen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |