Al maanden gebruik ik Imageshack, gaat tot nu toe op alle fora goed. Als 't hier niet werkt, dan ligt dat niet aan Imageshack, dunkt mij. Ik pas me niet aan aan FOK in elk geval.quote:
Integreren of wegwezenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef baskick het volgende:
[..]
Al maanden gebruik ik Imageshack, gaat tot nu toe op alle fora goed. Als 't hier niet werkt, dan ligt dat niet aan Imageshack, dunkt mij. Ik pas me niet aan aan FOK in elk geval.
Neuh, de link voldoet m.i.quote:
Alsof iedereen je vraagt om je foto's te posten, dat is je eigen keuze.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:07 schreef baskick het volgende:
[..]
Al maanden gebruik ik Imageshack, gaat tot nu toe op alle fora goed. Als 't hier niet werkt, dan ligt dat niet aan Imageshack, dunkt mij. Ik pas me niet aan aan FOK in elk geval.
grote sites als FOK! zijn inderdaad gebanned wegens teveel dataload.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:31 schreef baskick het volgende:
[..]
Neuh, de link voldoet m.i.
Even serieus, is FOK gebanned ofzo?
Klopt, net zoals het mijn eigen keus is om ImageShack te gebruiken. En om een link naar de foto te plaatsen in plaats van een andere dienst te gebruikenquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsof iedereen je vraagt om je foto's te posten, dat is je eigen keuze.
ja, neem er dan wel een leuke riem bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:38 schreef Tano_Stargazers het volgende:
(Donkerbruine) schoenen onder een spijkerbroek en grijze trui... done?
Best leuk enzo, maar zijn ze niet te groot?quote:
Die heb ik ook, alleen dan met groen en roodquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:38 schreef toetsel het volgende:
tada toetsel is verliefd
[afbeelding]
Neuh, gewoon spijkerbroek, haar los of staartje beetje losjes met pony, gewoon zwart of wit haarbandje en niks bijzondersquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef Elwood1802 het volgende:
3/4 broek aan, strak, haar in paardenstaart met roodwitblauw haarbandje en goaaaaaan
footlockerrrrrrrrquote:Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef Sneakerfreaker het volgende:
heee
ik ben op zoek naar deze schoenen. Maar ik kan ze nergens vinden! weet iemand waar ze verkrijgbaar zijn?
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef sarlo het volgende:
en weer blut (dacht zal het gelijk goed doen ipv van die sasha schoenen)
Tof!quote:
Oohh! Die zijn vet! Precies wat ik al tijden zoek. Waar heb je die gekocht, en hoe duur waren ze?quote:
de eerste dan, alleen nadeel dat ze van stof zijn dus als het regent ...en anders echt geeneen :pquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:46 schreef 2h2h het volgende:
ik kan niet kiezen en kan echt maar 1 paar kopen wat vinden jullie ???
http://www.ewetel.net/~he(...)peedSchwarzRosa1.jpg
http://i15.ebayimg.com/02/i/000/b4/20/1f9d_1.JPG
http://i4.ebayimg.com/03/i/000/b5/fd/362a_3.JPG
Die zijn leuk voor jongens en mannenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef Lakai het volgende:
[afbeelding]
die vind ik wel tof
ga ik morgen ofzo kopen!
die wou ik ook hebben en zou ik van mn pa krijgen, hadden ze em nie meer in mijn maatquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef Lakai het volgende:
[afbeelding]
die vind ik wel tof
ga ik morgen ofzo kopen!
Nice! Waar zijn die te koop?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef Lakai het volgende:
[afbeelding]
die vind ik wel tof
ga ik morgen ofzo kopen!
Super leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:37 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een leuke aanvulling op mijn schoenencollectie, en echt mijn kleur![]()
BIj pro Sport...Coach....overal wel zo'n beetjequote:
Die zijn leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:19 schreef Invert het volgende:
[afbeelding]
zilverheb ze nu een maandje of 2
Ik heb vandaag laarsjes besteld, maar ik weet niet waarneer ik ze thuis krijgtquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:15 schreef vliegtuigje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze krijg ik volgende week binnen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vandaag laarsjes besteld, maar ik weet niet waarneer ik ze thuis krijgt![]()
Ok, bedanktquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:26 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Mja ok dan, dat weet je nooit zeker bij Esprit, maar tot nu toe heb ik ze toch altijd binnen een week gehad.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:20 schreef Lakai het volgende:
[..]
BIj pro Sport...Coach....overal wel zo'n beetje
maar niet foot locker...
alleen niet meer in mijn maat![]()
Die zoek ik ook nog steeds, alleen dan wat bruin is wit, dat rode randje zwart en het nike logo rood.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef Lakai het volgende:
[ afbeelding ]
die vind ik wel tof
ga ik morgen ofzo kopen!
thinnfinnnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:55 schreef jovink het volgende:
nudie black coaterd gokje
thinnfinn slimjim?
stiekem wist je het gewoon alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:47 schreef jovink het volgende:
gekkewerk +10 voor jovink
nog net niet super compatibilityquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
mooi mooi![]()
goeie muzieksmaak trouwens![]()
Tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeautje aan mezelf vandaag voor mn verjaardag.
OMG!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeautje aan mezelf vandaag voor mn verjaardag.
Staat die Mr. in je naam ook echt voor je geslacht? Want ik zie alleen maar vrouwen met die schoenen. Heel veel vrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen zitten echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |