Omg, Bart een MacBook?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook![]()
+
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Jepquote:
Hoe lang geef je hem?quote:Op maandag 10 september 2007 15:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb Sven gekocht
[afbeelding]
(red. de goudvis dus)
Mwa, jaartje of 8 toch wel minimaalquote:
Toch wel interessant dat het precies een frontpage redacteur is die dit hier neer zet. Ik ben geen psycholoog, maar kan wel het volgende constateren cq suggereren.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:52 schreef superworm het volgende:
Dit topic zou zo veel leuker zijn als er discussies mochten ontstaan om de psychologische achtergrond van de aankopen in kwestie, helemaal uitpluizen en dan in een special op de frontpage gooien.
Bijna! Het goede antwoord luidt:quote:Op donderdag 13 september 2007 08:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Toch wel interessant dat het precies een frontpage redacteur is die dit hier neer zet. Ik ben geen psycholoog, maar kan wel het volgende constateren cq suggereren.
- Superworm ziet hier een topic met potentie in, of zit mogelijk gewoon verlegen om frontpage specials.
- Superworm weet dat er doorgaans wel meer nodig is om een special los te peuteren bij users. Hij probeert het echter toch.
- Superworm heeft helemaal niets gekocht, maar 'goes with the flow' in een topic waar vele users hun liquiditeit ten toon stellen middels het patsen met dure electronica cq kleding cq andere zooi. Hij hoopt zodoende een hoger aanzien te krijgen bij de frontpage crew.
Zoiets?
Geluid is super! Bass echt enorm goed! Ligt wel aan je type mp3speler, dus aan de geluidschip die erin zit.quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zijn die een beetje fijn / goed en kan de muziek een beetje hard?
Dat zal bij een iPod Classic denk ik wel goed zitten.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geluid is super! Bass echt enorm goed! Ligt wel aan je type mp3speler, dus aan de geluidschip die erin zit.
Als je hem in bijv je laptop doet lijkt t net of je in een discotheek staat, ook qua bass!
Ik benieuwd bij mn MacBookquote:Op donderdag 13 september 2007 14:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geluid is super! Bass echt enorm goed! Ligt wel aan je type mp3speler, dus aan de geluidschip die erin zit.
Als je hem in bijv je laptop doet lijkt t net of je in een discotheek staat, ook qua bass!
Ik was ook heel erg alto vandaag, maar normaal valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 17:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Alles zwart, dan krijg ik altijd van die waanbeeldenAlteua's enzeau
Mja.. Wilde hem zo losmaken uit de verpakking en toen zat ik er met mn nagel in en nu klein stukje losquote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
5 eurolekker cheap en ziet er niet slecht uit die horloge
Maar dat bandje zal wel snel kapot gehen ?
quote:
heb hem al een weekquote:Op maandag 17 september 2007 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Jij hebt hem al ?
Had je hem gecustomized ?
Wtfquote:Op maandag 17 september 2007 21:53 schreef saaw het volgende:
[..]
heb hem al een week
op vrijdag besteld, dinsdag was ie binnen
met 2 gig ipv 1 gig erin, dus niet de standaard
ik was ook verbaasd, wel chill
wat raar danquote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef Bravebart het volgende:
WtfIk hebh hem zelf met nog 2 anderen 2 weken geleden besteld (zelfde moment als jij dus), ook maar 1 ding veranderd en die van ons worden pas eind deze week geleverd
Maar mooi dat je hem al hebt, bevalt-ie ?
neuh, verre vanquote:
Nah, zo duur zijn ze niet hoor, met 12,1% kortingquote:
Idd, raar iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |