Wanneer kan ik langs komen om je te helpen met eten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
Ingrediënten voor lemon pound cake en aardbeien-monchou-taart
Ik dacht dat je ze ging opetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef saaw het volgende:
4 visjes [sumatraantjes]
moet alleen nog namen bedenken
Wat Saar zegt, of gewoon via surfspot, studentennummer en opleidinsinstelling invullen en klaarquote:
is 't niet maar 6% op de macbooks?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
studentenkortingheb ik ook gehad
gewoon bij het bestellen [ik heb het telefonisch gedaan] ff melden. dan vragen ze om een scan van je schoolpasje en krijg je die korting
Ja, via de schoolsite van Apple, maar via Surfspot iig 12,1%quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef zquing het volgende:
[..]
is 't niet maar 6% op de macbooks?
Vriend van me kreeg namelijk maar 6% toen hij hem op internet had besteld
Al koop ik men ipod krijg ik dan ook 12,1% korting?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:40 schreef saaw het volgende:
ik heb het telefonisch gedaan bij de macshop en kreeg ook 12
Weet niet precies, de kortingen vari"eren per product zover ik weet, maar het valt simpel te checken door ff naar de site te gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al koop ik men ipod krijg ik dan ook 12,1% korting?
Een muismat die nu alweer stuk is? Ben wel heel erg benieuwd wat jij met die muismat doet danquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een kam
Printpapier
Een muismat (die nu alweer stuk is)
In geen winkel.quote:
quote:
ik zag het toevalllig staan in een toko in utrechtquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:49 schreef Mopst3r het volgende:
[..]Do the dew!
Waar koop je dat in NL??
pic?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Gister een blauwe getailleerde Dolce en Gabbana blouse gekocht
En een Mcgregor trui
GTI of GTI-look?quote:Op zondag 23 september 2007 16:24 schreef Daklem het volgende:
De civic is het niet geworden.
Nu wel deze :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een 1.6 Sportline editie. Het is dus geen gti immitatie/look, maar een gelimiteerde uitgave van de Atlanta uitvoering.quote:
okok, die bumpers lijken wel wat op GTI bumpers, daaromquote:Op zondag 23 september 2007 16:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het is een 1.6 Sportline editie. Het is dus geen gti immitatie/look, maar een gelimiteerde uitgave van de Atlanta uitvoering.
75 paardjes. Verbruik weet ik niet. Ik schat 1:12 gemiddeld.quote:Op zondag 23 september 2007 16:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
okok, die bumpers lijken wel wat op GTI bumpers, daarom![]()
Maar vette auto![]()
PK's, verbruik enzo?
Volgens mij zit ie nog net onder de 1000kg.quote:Op zondag 23 september 2007 16:53 schreef VlaDje het volgende:
1100 kilo?
enfin, leuke auto
lekker sportief, en t is een volkswagen eh
Binnenkortquote:
€ 29.95quote:Op maandag 24 september 2007 19:55 schreef rena het volgende:
Elvanera![]()
Super vet!!!! Vooral die tas![]()
Waar gekocht? Hoe duur?
edit: ik zie het al aan het linkje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |