En deze SC kan zo ook wel het archief in:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Die OP had zo in de plee van een meubelboulevard kunnen hangen.
quote:
quote:
quote:
Tragikomisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En deze SC kan zo ook wel het archief in:
[..]
[..]
[..]
Knul, ga je propaganda ergens anders verkondigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb het altijd gezegd, over een paar jaar hoor je er niks meer van, van reeksen.
Goed idee. Als je ergens niet gelezen wil worden moet je hier wezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knul, ga je propaganda ergens anders verkondigen.
Zeg heikneuter, wegwezen voordat ik je digitaal ga aanranden. Je brengt ongeluk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goed idee. Als je ergens niet gelezen wil worden moet je hier wezen.
Of je blijft, rebelleert en post. Afzetten tegen ons is zó 2007.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg heikneuter, wegwezen voordat ik je digitaal ga aanranden. Je brengt ongeluk.
#52743963quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Mwa, misschien blijf ik hier wel hangen.
Ik zet me liever af tegen de regering, werk, Opels, Flevoland, handbalcoaches. Dat soort zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je blijft, rebelleert en post. Afzetten tegen ons is zó 2007.
Zeg, Intx, hou je van augurken? Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Mwa, misschien blijf ik hier wel hangen.
Autochtoon. Maar mijn username is nogal Baskisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, Intx, hou je van augurken? Wat is jouw afkomst eigenlijk?
Ik maakte een multiquote door jouw post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
nou ik was wel wat laat maar.... maar.... maar....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik maakte een multiquote door jouw post.. Je hoort erbij te staan hoor.
. My bad. Nog bedankt,
.
Het oorspronkelijke ontwerp had maar een kleur, maar daar werd een kruis doorheen gezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef krioro het volgende:
de zwitserse vlag heeft trouwens maar 2 kleuren!![]()
De vlag van libië heeft kleur, your point being?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef krioro het volgende:
de zwitserse vlag heeft trouwens maar 2 kleuren!![]()
Maar zo snel... Ik bedoel, je bent er net..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bepaalde minds denken alike.
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Autochtoon. Maar mijn username is nogal Baskisch.
En geen kwaad woord over augurken.
* krioro wijst naar intx' ondertitelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
De vlag van libië heeft kleur, your point being?![]()
Jij heb blijkbaar adoratie voor alles dat met een Z begintquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?
Z. is de hoogste vorm van kunst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jij heb blijkbaar adoratie voor alles dat met een Z begint
Zeeschuim?quote:
Z.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeeschuim?
Zeewier?
ZarGon?
Baskenland is tof. Vooral hun taal, al verdenk ik ze er van dat ze gewoon een onbegrijpelijke taal hebben onwikkeld om hun onafhankelijksheidsclaim te legitimeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?
Oh, trouwens, ik mag augurken wel. Het lijken op komkommers. Daarom.
Welke Z.?quote:
Zoiets denken wij hollanders ook over Frieslandquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Baskenland is tof. Vooral hun taal, al verdenk ik ze er van dat ze gewoon een onbegrijpelijke taal hebben onwikkeld om hun onafhankelijksheidsclaim te legitimeren.
Ben je Hollander, Drent of Groninger?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zoiets denken wij hollanders ook over Friesland
Sterker nog ,de gemiddelde Drent en Groninger wil al te graag van hun af
Ik ben Roy, en jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ben je Hollander, Drent of Groninger?
Je begrijpt de taal totaal niet maar je vind hun taal tof? Lijkt het dan totaal niet op de omringende landen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Baskenland is tof. Vooral hun taal, al verdenk ik ze er van dat ze gewoon een onbegrijpelijke taal hebben onwikkeld om hun onafhankelijksheidsclaim te legitimeren.
De voor de hand liggende vraag in dezen is: hoe verhouden Basken zich tot augurken. Daar moet ik het antwoord schuldig op blijven.
Hollander. Jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ben je Hollander, Drent of Groninger?
dat is hetzelfde als dat mensen Frans de taal der liefde vinden, ook al verstaan ze er geen bal vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je begrijpt de taal totaal niet maar je vind hun taal tof? Lijkt het dan totaal niet op de omringende landen?
Helegaar nietquote:
Alle talen in Europa, plus de helft van de talen in Azie behoren tot één taalfamilie. Baskisch valt daar volledig buiten. Er is dan ook geen touw aan vast te knopen. En dat is tof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je begrijpt de taal totaal niet maar je vind hun taal tof? Lijkt het dan totaal niet op de omringende landen?
En dat is dus heulemaal iets anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als dat mensen Frans de taal der liefde vinden, ook al verstaan ze er geen bal van
Die lui gaan wel heel erg ver om zich onafhankelijk te verklaren. Verstaan ze elkander nog wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alle talen in Europa, plus de helft van de talen in Azie behoren tot één taalfamilie. Baskisch valt daar volledig buiten. Er is dan ook geen touw aan vast te knopen. En dat is tof.
Ontken je roots niet, schaam je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben in Holland geboren en heb een Hollandsche paspoort. Niet mee bemoeien, Nederlander,.
Tegenwoordig moet je overal mee opletten, męn. Voor je het weet ben ik aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ontken je roots niet, schaam je!
Hun claim op onafhankelijkheid is trouwens helemaal terecht. Ik kan dat wel gaan onderbouwen, maar dit is eigenlijk het enige wat je er van moet onthouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die lui gaan wel heel erg ver om zich onafhankelijk te verklaren. Verstaan ze elkander nog wel?
Ik had net in je fotoboek gekeken, kijken of ik iets van je Baskenfetisj kon ontdekken. Ik zag nu pas je woonplaats. Hmm..quote:
Brabos zijn homies van ons, hier wordt uitbundig carnaval gevierd in de plaatselijke zwartekousen dorpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had net in je fotoboek gekeken, kijken of ik iets van je Baskenfetisj kon ontdekken. Ik zag nu pas je woonplaats. Hmm..
Zeg, Drenth, mogen wij Brabo's wel?.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je overal mee opletten, męn. Voor je het weet ben ik aan het radicaliseren.
Ja, daahaag, voor je het weet mogen ze in de EU en kan Nederland nóg meer geld opsturen naar die separatisten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hun claim op onafhankelijkheid is trouwens helemaal terecht. Ik kan dat wel gaan onderbouwen, maar dit is eigenlijk het enige wat je er van moet onthouden.
i sabi toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Brabos zijn homies van ons, hier wordt uitbundig carnaval gevierd in de plaatselijke zwartekousen dorpen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:43 schreef zarGon het volgende:
ben ik aan het radicaliseren.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Klopt.
Hee, als ze onafhankelijk zijn, zijn het geen seperatisten meer. De oplossing zit in het probleem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daahaag, voor je het weet mogen ze in de EU en kan Nederland nóg meer geld opsturen naar die separatisten..
Zwartekousen dorpen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Brabos zijn homies van ons, hier wordt uitbundig carnaval gevierd in de plaatselijke zwartekousen dorpen
even off-topic, enter vindt mij op een tukker klinken
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, daahaag, voor je het weet mogen de turken in de EU en kan Nederland nóg meer geld opsturen naar die grijze wolven..
Wie volgen de Basken? De Friezen of de Limburgers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hee, als ze onafhankelijk zijn, zijn het geen seperatisten meer. De oplossing zit in het probleem.
msnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zwartekousen dorpen.!
Ach wel, ik heb alleen problemen met de provincies waar ik geen reet van versta.. Friesland bijvoorbeeld....
Geen idee of jij als een Tukker klinkt, niet als een Randstadder in ieder geval.. Hoe kwam ze daar achter?
.
Als ze daar een sterke collectieve drang toe hebben, why not?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie volgen de Basken? De Friezen of de Limburgers?
Diepe slaap, zachte G. Welterusten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Stik allemaal fijn in jullie harde G. Ik bedoel, weltrusten.
Heb je er eigenlijk wat aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ze daar een sterke collectieve drang toe hebben, why not?
Het gaat goed zolang ze niet hetzelfde eisen, hm?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het mijdt conflicten als je volken geeft waar ze recht op (denken) te hebben.
blijf van de waterpijp afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
Heeft het tegenwoordig nog nut om in Nederland je eigen grenzen te hebben? Ik bedoel, Friezen worden al apart gezien, hebben een eigen taal... Wat voor nut heeft eigen grenzen tegenwoordig?
In de praktijk niet zo veel. Het zal vooral om het gevoel draaien niet meer bestuurd te worden. Als Friezen een sterke afkeer van Nederland zouden hebben, zouden ze veel liever naast Nederland leven, dan onder Nederland. Maar waarschijnlijk zou Friesland zich ook gewoon bij de EU voegen, en volgens praktisch dezelfde wetten leven als Nederland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
Heeft het tegenwoordig nog nut om in Nederland je eigen grenzen te hebben? Ik bedoel, Friezen worden al apart gezien, hebben een eigen taal... Wat voor nut heeft eigen grenzen tegenwoordig?
Trusten. Niet te veel omgaan met Tukkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
blijf van de waterpijp af
trusten
eigen wet- en regelgeving denk ik vooral. maar ik weet het niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
Straks trekken we nog allemaal [POL] tuig aan, met onze opinie en actualiteiten und so.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:59 schreef zarGon het volgende:
80 posts. Dit moeten we vaker doen.
en dat ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In de praktijk niet zo veel. Het zal vooral om het gevoel draaien niet meer bestuurd te worden. Als Friezen een sterke afkeer van Nederland zouden hebben, zouden ze veel liever naast Nederland leven, dan onder Nederland. Maar waarschijnlijk zou Friesland zich ook gewoon bij de EU voegen, en volgens praktisch dezelfde wetten leven als Nederland.
ik trek heul niemand aan hier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zei 'we'.
Okay... Klinkt wel logisch...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In de praktijk niet zo veel. Het zal vooral om het gevoel draaien niet meer bestuurd te worden. Als Friezen een sterke afkeer van Nederland zouden hebben, zouden ze veel liever naast Nederland leven, dan onder Nederland. Maar waarschijnlijk zou Friesland zich ook gewoon bij de EU voegen, en volgens praktisch dezelfde wetten leven als Nederland.
Ja? Het is allemaal jouw schuld!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zei 'we'.
Ze moeten zich natuurlijk niet gaan isoleren. Als ze gewoon braaf met alle internationale verdragenshit meedoen hebben ze weinig te lijden denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay... Klinkt wel logisch...
Maar hoe moet Friesland zichzelf onderhouden? Gaat dat überhaupt wel lukken? En nog meer van zulke praktische dingen..
Ach ja, het klinkt allemaal wel fijn voor de Friezen natuurlijk.
Hoe houden wij die Friezen nog in toom dan? Ik wil eis kamervragen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze moeten zich natuurlijk niet gaan isoleren. Als ze gewoon braaf met alle internationale verdragenshit meedoen hebben ze weinig te lijden denk ik.
Dat dan weer wel. Maar ik zei 'we' als in 'onze' reeks. Ik had verdulle tot een uur geleden nooit van deze reeks gehoord.quote:
Nu je het zegt. Als een of andere geflipte Tjibbe of Jlubbe of welke-lelijke-namen-ze-ook-hebben op hetzelfde idee komt, is dit land in accuut gevaar. Kan dit topic niet door de versnipperaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe houden wij die Friezen nog in toom dan? Ik wil eis kamervragen!
Ik zag jou niet eens zo vaak meer in ONZ. Zo raar vind ik het dus niet echt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ik zei 'we' als in 'onze' reeks. Ik had verdulle tot een uur geleden nooit van deze reeks gehoord.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Als een of andere geflipte Tjibbe of Jlubbe of welke-lelijke-namen-ze-ook-hebben op hetzelfde idee komt, is dit land in accuut gevaar. Kan dit topic niet door de versnipperaar?
Jij weet ook niet wat je wilt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zet me liever af tegen de regering, werk, Opels, Flevoland, handbalcoaches. Dat soort zaken.
Z, je mist Z hč?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:19 schreef zarGon het volgende:
Een maande of 3 geleden was het veel gezelliger.
Ik ben uit de gevarenzone.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:26 schreef yvonne het volgende:
Wastie jarig?
Ligt er maar aan voor wie.quote:
Waarom spreek je enigmatisch, plotseling?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:58 schreef yvonne het volgende:
Kind, het begint nu pas!
Andere code-sleutel gevonden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom spreek je enigmatisch, plotseling?
Klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar even sirieus, wat staat er mij te wachten? Het klinkt niet echt positief...
Bestel dan bij Albert of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Sala-adin het volgende:
Maar ik heb geen zin om er naar toe te gaan
Die ene met chocolade dan he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
De chocolade injectie die je erdoor krijgt, is het waard.
Hoi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:20 schreef enter het volgende:
Hallo!
ja hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi.
Kan jij overweg met 20-jarige jochies?.
Ik ben in goeie handen dan, hm?quote:
ik hoef niet meer elke dag (alleen een paar toetsen) en verder stage, stage, stage......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben in goeie handen dan, hm?
Wanneer begint jouw school alweer, trouwens? Sala, jij al begonnen?
* zarGon gaat even eten. BRB.
Zucht.quote:Tienermeisjes maken elkaar depressief
Tienermeisjes die de hele dag zeuren over hoe slecht ze het wel niet hebben, maken elkaar depressief. Dat blijkt uit een onderzoek dat deze week in Developmental Psychology is gepubliceerd.
Het zogenaamde herkauwen van andermans negatieve ervaringen kan zorgen voor depressie en angsten. Bovendien zorgt het onderlinge geklaag voor het feit dat problemen niet door de buitenwereld worden opgemerkt. De meisjes denken dat ze voldoende steun bij hun vriendinnen vinden, terwijl de negatieve gevoelens zich opstapelen.
Bij jongens is het anders geregeld. Zij vinden meer steun bij elkaar en ondervinden geen negatieve bijwerkingen. Hoe dat komt is niet helemaal duidelijk. Misschien dat meisjes de oorzaak van de negatieve ervaringen sneller bij zichzelf zoeken.
deze week intro gehad, net terug dus ben best brakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dankje..
Wanneer mag jij beginnen met school/werk?.
Wordt er eigenlijk nog wat nuttigs gezegd bij intro's?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:58 schreef MASD het volgende:
[..]
deze week intro gehad, net terug dus ben best brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |