Heh, ik dacht dat ze er juist zo graag één wou openenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:57 schreef murp het volgende:
zainabber was te lui om een topic te openen, ze moest opeens iets doen ""
ja sorry remquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, ik dacht dat ze er juist zo graag één wou openen
Anyway, centraal.
je lult wel anders als brugman, op msn zeg je net dat je niet zo goed weet hoe je een topic moet openen en dat je het een beetje eng vind...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja sorry remik ben populair in de bijbaantjes-wereld
werd net gebeld door de AH nu ik net een ander baantje heb dus zit ff te kijken wat beter is! En ik zit nog maar een weekje in mn proeftijd bij dit baantje dus dat vind die baas niet zo leuk denk ik als ik nu daarmee stop. ''
''
murp, dat was je alter-ego.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef murp het volgende:
[..]
je lult wel anders als brugman, op msn zeg je net dat je niet zo goed weet hoe je een topic moet openen en dat je het een beetje eng vind...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:30 schreef zarGon het volgende:
Hoi.
Gemeente is open tot 17:00, maar je moet er om 15:00 zijn wil je je paspoort kunnen vernieuwen. Prachtig.
ja maak maar een hele mooie met een hele mooie OP, kijk of je dat kanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef zainabber het volgende:
[..]
[..]
Mag het?Ik wil mezelf graag bewijzen
Ja. Om je telefoon op te laten sturen, moet je je een aankoopbewijs bij je hebben. Om te kijken of ie onder garantie valt.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Om je telefoon op te laten sturen, moet je je een aankoopbewijs bij je hebben. Om te kijken of ie onder garantie valt.
Prachtige dag.
Ja, maar net wel een goeie moment gehad. Ik had dus van die scheergel gekocht... Mijn moeder vroeg of het zoals de anderen was (scheerschuim)... Dus ik pak dat busje en spuit het in me handpalm. En ik spoot dus. Te veel en te schuin in op me handpalm. Je mag raden wat er is gebeurdquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar net wel een goeie moment gehad. Ik had dus van die scheergel gekocht... Mijn moeder vroeg of het zoals de anderen was (scheerschuim)... Dus ik pak dat busje en spuit het in me handpalm. En ik drukte. Te veel en te schuin in op me handpalm. Je mag raden wat er is gebeurd1
[..]
Ja, maar net wel een goeie moment gehad. Ik had dus van die scheergel gekocht... Mijn moeder vroeg of het zoals de anderen was (scheerschuim)... Dus ik pak dat busje en spuit het in me handpalm. En ik spoot dus. Te veel en te schuin in op me handpalm. Je mag raden wat er is gebeurd1
[..]
Ja, maar net wel een goeie moment gehad. Ik had dus van die scheergel gekocht... Mijn moeder vroeg of het zoals de anderen was (scheerschuim)... Dus ik pak dat busje en spuit het in me handpalm. En ik spoot dus. Te veel en te schuin in op me handpalm. Je mag raden wat er is gebeurd1
Wat loik. Succes met kanen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga gamen en wat kanen, ik verveel me
kusjes
wat voor game,en kanen is altijd welkomquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga gamen en wat kanen, ik verveel me
kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |