Daar stinkt hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dacht dat jullie verder moesten in de Turken op FOK! reeks ?
Not anymorequote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat slaat toch nergens op. Ik hoor hier trouwens niet eens bij ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zarGon heeft het alleen nog niet echt doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef zainabber het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.sala we gaan protesteren met zn allen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal hem ff pm-enquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef enter het volgende:
[..]
zarGon heeft het alleen nog niet echt doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef zainabber het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.sala we gaan protesteren met zn allen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pff zeg gewoon: je hebt gelijk zainab!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wiezo?
Hij is toch al openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef zainabber het volgende:
[..]
pff zeg gewoon: je hebt gelijk zainab!
Ik ben nou eenmaal niet zo snel van begrip.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
okeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk Zainab, straf me niet aub met je zweepjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:08 schreef zarGon het volgende:
thx zainab voor PMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoest met iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:08 schreef zarGon het volgende:
thx zainab voor PMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoest met iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef zainabber het volgende:
[..]
graag gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:09 schreef enter het volgende:
[..]
Goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat topic is doodgebloedquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop