Het gaat goed zolang ze niet hetzelfde eisen, hm?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het mijdt conflicten als je volken geeft waar ze recht op (denken) te hebben.
blijf van de waterpijp afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
Heeft het tegenwoordig nog nut om in Nederland je eigen grenzen te hebben? Ik bedoel, Friezen worden al apart gezien, hebben een eigen taal... Wat voor nut heeft eigen grenzen tegenwoordig?
In de praktijk niet zo veel. Het zal vooral om het gevoel draaien niet meer bestuurd te worden. Als Friezen een sterke afkeer van Nederland zouden hebben, zouden ze veel liever naast Nederland leven, dan onder Nederland. Maar waarschijnlijk zou Friesland zich ook gewoon bij de EU voegen, en volgens praktisch dezelfde wetten leven als Nederland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
Heeft het tegenwoordig nog nut om in Nederland je eigen grenzen te hebben? Ik bedoel, Friezen worden al apart gezien, hebben een eigen taal... Wat voor nut heeft eigen grenzen tegenwoordig?
Trusten. Niet te veel omgaan met Tukkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
blijf van de waterpijp af
trusten
eigen wet- en regelgeving denk ik vooral. maar ik weet het niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:00 schreef zarGon het volgende:
Straks trekken we nog allemaal [POL] tuig aan, met onze opinie en actualiteiten und so.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:59 schreef zarGon het volgende:
80 posts. Dit moeten we vaker doen.
en dat ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In de praktijk niet zo veel. Het zal vooral om het gevoel draaien niet meer bestuurd te worden. Als Friezen een sterke afkeer van Nederland zouden hebben, zouden ze veel liever naast Nederland leven, dan onder Nederland. Maar waarschijnlijk zou Friesland zich ook gewoon bij de EU voegen, en volgens praktisch dezelfde wetten leven als Nederland.
ik trek heul niemand aan hier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zei 'we'.
Okay... Klinkt wel logisch...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In de praktijk niet zo veel. Het zal vooral om het gevoel draaien niet meer bestuurd te worden. Als Friezen een sterke afkeer van Nederland zouden hebben, zouden ze veel liever naast Nederland leven, dan onder Nederland. Maar waarschijnlijk zou Friesland zich ook gewoon bij de EU voegen, en volgens praktisch dezelfde wetten leven als Nederland.
Ja? Het is allemaal jouw schuld!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zei 'we'.
Ze moeten zich natuurlijk niet gaan isoleren. Als ze gewoon braaf met alle internationale verdragenshit meedoen hebben ze weinig te lijden denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay... Klinkt wel logisch...
Maar hoe moet Friesland zichzelf onderhouden? Gaat dat überhaupt wel lukken? En nog meer van zulke praktische dingen..
Ach ja, het klinkt allemaal wel fijn voor de Friezen natuurlijk.
Hoe houden wij die Friezen nog in toom dan? Ik wil eis kamervragen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze moeten zich natuurlijk niet gaan isoleren. Als ze gewoon braaf met alle internationale verdragenshit meedoen hebben ze weinig te lijden denk ik.
Dat dan weer wel. Maar ik zei 'we' als in 'onze' reeks. Ik had verdulle tot een uur geleden nooit van deze reeks gehoord.quote:
Nu je het zegt. Als een of andere geflipte Tjibbe of Jlubbe of welke-lelijke-namen-ze-ook-hebben op hetzelfde idee komt, is dit land in accuut gevaar. Kan dit topic niet door de versnipperaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe houden wij die Friezen nog in toom dan? Ik wil eis kamervragen!
Ik zag jou niet eens zo vaak meer in ONZ. Zo raar vind ik het dus niet echt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 03:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ik zei 'we' als in 'onze' reeks. Ik had verdulle tot een uur geleden nooit van deze reeks gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |