Zeg heikneuter, wegwezen voordat ik je digitaal ga aanranden. Je brengt ongeluk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goed idee. Als je ergens niet gelezen wil worden moet je hier wezen.
Of je blijft, rebelleert en post. Afzetten tegen ons is zó 2007.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg heikneuter, wegwezen voordat ik je digitaal ga aanranden. Je brengt ongeluk.
#52743963quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Mwa, misschien blijf ik hier wel hangen.
Ik zet me liever af tegen de regering, werk, Opels, Flevoland, handbalcoaches. Dat soort zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je blijft, rebelleert en post. Afzetten tegen ons is zó 2007.
Zeg, Intx, hou je van augurken? Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Mwa, misschien blijf ik hier wel hangen.
Autochtoon. Maar mijn username is nogal Baskisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, Intx, hou je van augurken? Wat is jouw afkomst eigenlijk?
Ik maakte een multiquote door jouw post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
nou ik was wel wat laat maar.... maar.... maar....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik maakte een multiquote door jouw post.. Je hoort erbij te staan hoor.
. My bad. Nog bedankt,
.
Het oorspronkelijke ontwerp had maar een kleur, maar daar werd een kruis doorheen gezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef krioro het volgende:
de zwitserse vlag heeft trouwens maar 2 kleuren!![]()
De vlag van libië heeft kleur, your point being?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef krioro het volgende:
de zwitserse vlag heeft trouwens maar 2 kleuren!![]()
Maar zo snel... Ik bedoel, je bent er net..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bepaalde minds denken alike.
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Autochtoon. Maar mijn username is nogal Baskisch.
En geen kwaad woord over augurken.
* krioro wijst naar intx' ondertitelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
De vlag van libië heeft kleur, your point being?![]()
Jij heb blijkbaar adoratie voor alles dat met een Z begintquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |