En deze SC kan zo ook wel het archief in:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Die OP had zo in de plee van een meubelboulevard kunnen hangen.
quote:
quote:
quote:
Tragikomisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En deze SC kan zo ook wel het archief in:
[..]
[..]
[..]
Knul, ga je propaganda ergens anders verkondigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb het altijd gezegd, over een paar jaar hoor je er niks meer van, van reeksen.
Goed idee. Als je ergens niet gelezen wil worden moet je hier wezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knul, ga je propaganda ergens anders verkondigen.
Zeg heikneuter, wegwezen voordat ik je digitaal ga aanranden. Je brengt ongeluk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goed idee. Als je ergens niet gelezen wil worden moet je hier wezen.
Of je blijft, rebelleert en post. Afzetten tegen ons is zó 2007.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg heikneuter, wegwezen voordat ik je digitaal ga aanranden. Je brengt ongeluk.
#52743963quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Mwa, misschien blijf ik hier wel hangen.
Ik zet me liever af tegen de regering, werk, Opels, Flevoland, handbalcoaches. Dat soort zaken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je blijft, rebelleert en post. Afzetten tegen ons is zó 2007.
Zeg, Intx, hou je van augurken? Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Mwa, misschien blijf ik hier wel hangen.
Autochtoon. Maar mijn username is nogal Baskisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, Intx, hou je van augurken? Wat is jouw afkomst eigenlijk?
Ik maakte een multiquote door jouw post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
nou ik was wel wat laat maar.... maar.... maar....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik maakte een multiquote door jouw post.. Je hoort erbij te staan hoor.
. My bad. Nog bedankt,
.
Het oorspronkelijke ontwerp had maar een kleur, maar daar werd een kruis doorheen gezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef krioro het volgende:
de zwitserse vlag heeft trouwens maar 2 kleuren!![]()
De vlag van libië heeft kleur, your point being?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef krioro het volgende:
de zwitserse vlag heeft trouwens maar 2 kleuren!![]()
Maar zo snel... Ik bedoel, je bent er net..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bepaalde minds denken alike.
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Autochtoon. Maar mijn username is nogal Baskisch.
En geen kwaad woord over augurken.
* krioro wijst naar intx' ondertitelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
De vlag van libië heeft kleur, your point being?![]()
Jij heb blijkbaar adoratie voor alles dat met een Z begintquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?
Z. is de hoogste vorm van kunst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jij heb blijkbaar adoratie voor alles dat met een Z begint
Zeeschuim?quote:
Z.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeeschuim?
Zeewier?
ZarGon?
Baskenland is tof. Vooral hun taal, al verdenk ik ze er van dat ze gewoon een onbegrijpelijke taal hebben onwikkeld om hun onafhankelijksheidsclaim te legitimeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adoratie voor Baskenland, somehow? Of zat jij een beetje verkeerde boeken te lezen?
Oh, trouwens, ik mag augurken wel. Het lijken op komkommers. Daarom.
Welke Z.?quote:
Zoiets denken wij hollanders ook over Frieslandquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Baskenland is tof. Vooral hun taal, al verdenk ik ze er van dat ze gewoon een onbegrijpelijke taal hebben onwikkeld om hun onafhankelijksheidsclaim te legitimeren.
Ben je Hollander, Drent of Groninger?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zoiets denken wij hollanders ook over Friesland
Sterker nog ,de gemiddelde Drent en Groninger wil al te graag van hun af
Ik ben Roy, en jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ben je Hollander, Drent of Groninger?
Je begrijpt de taal totaal niet maar je vind hun taal tof? Lijkt het dan totaal niet op de omringende landen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Baskenland is tof. Vooral hun taal, al verdenk ik ze er van dat ze gewoon een onbegrijpelijke taal hebben onwikkeld om hun onafhankelijksheidsclaim te legitimeren.
De voor de hand liggende vraag in dezen is: hoe verhouden Basken zich tot augurken. Daar moet ik het antwoord schuldig op blijven.
Hollander. Jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 02:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ben je Hollander, Drent of Groninger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |