Mijn weekend was perfect. Zaterdag hele dag sauna's enzo. Zondag niks gedaan en gisteren een heel lekkere heavy work out gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoi Slangmans, hoe was joujw weekend
Familieweekend, tegen Duitsers gevoetbald, bij thuiskomt hebben de muggen mij verwelkomt met 4 muggenbulten op mijn rechtervoetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn weekend was perfect. Zaterdag hele dag sauna's enzo. Zondag niks gedaan en gisteren een heel lekkere heavy work out gedaan.
Yours?
Bloody muggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Familieweekend, tegen Duitsers gevoetbald, bij thuiskomt hebben de muggen mij verwelkomt met 4 muggenbulten op mijn rechtervoet
en ik had vandaak AK CSE, hiephoi
Aaardsrijkskudne Centraal Schriftelijk Examenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bloody muggen.Maken me elke ochtend om een uur of 4 wakker.
![]()
![]()
Wat is AK CSE?![]()
van die theedoek hé?quote:
A ja. Vroeger hete dat gewoon aardrijkskunde examen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Aaardsrijkskudne Centraal Schriftelijk Examen![]()
We hebben een spanjaard in ons middenquote:
ik ben de enigste volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We hebben een spanjaard in ons midden![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |