Je loopt hopeloos achter.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef Snakey het volgende:
Centraal. Leuke OP. Of loop ik hopeloos achter?![]()
Done, met frisse tegenzin na je opmerking uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je loopt hopeloos achter.1.
Zou je misschien de kinderziektes uit de TT willen halen?
Snakeeeyyyy, je haalt onze emo.gif weg.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Done, met frisse tegenzin na je opmerking uiteraard.![]()
Jezus Allah, whoever!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snakeeeyyyy, je haalt onze emo.gif weg.![]()
.
Let nou eens op man.
En danke, ofcourse..
ja, hoe staat het ervoor met je teelbalkanker?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus Allah, whoever!![]()
Anders nog iets?![]()
RJquote:
Je bent een schatje.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus Allah, whoever!![]()
Anders nog iets?![]()
Dat bleek niet waar te zijn, ik heb gewoon enorme ballen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, hoe staat het ervoor met je teelbalkanker?
geen vastgenaaide aardappelzakken?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat bleek niet waar te zijn, ik heb gewoon enorme ballen.![]()
Slangenmans heeft last van elephantiasis.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat bleek niet waar te zijn, ik heb gewoon enorme ballen.![]()
Jah, van die jute zakken. Heb je een scheermes over toevallig?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geen vastgenaaide aardappelzakken?
het is vet gekquote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef enter het volgende:
heel lief!! RJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |