Brian gaat wel goed verder met het plan om Jaap donderdag te laten vertrekkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook en nu gaan ze gauw over Jaap praten (Brian tegen Dennis)
aha, iets dergelijks hoorde ik Nadia ook tegen Dennis zeggen toen de streams terug waren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
Dat is dus wanneer de bewoners niet meer weggestemd kunnen worden en wat gaat hij dan doen? (als hij er nog zit)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
aha, iets dergelijks hoorde ik Nadia ook tegen Dennis zeggen toen de streams terug waren.
Dennis kapte haar toen af en zei "ik vind het juist leuk. Ik lach me kapot. Na 23 sept.... etcetera"
Niemand heeft zin om een leuke samenvatting te maken en wacht rustig 5 minuten met het maken van een COS, want dan hoef je geen samenvatting te maken.quote:
Dat je 5 minuten wacht. Dan ben je niet verplicht volgens de regeltjes een uitgebreide OP te maken.quote:
er word verwacht dat er in de openingspost een samenvatting komt, maar als er pas een nieuwe COS word geopend na 5min, hoeft dat niet.quote:
Onslagrondes blijven gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is dus wanneer de bewoners niet meer weggestemd kunnen worden en wat gaat hij dan doen? (als hij er nog zit)
hopelijk niet![]()
Ben benieuwd Dennis lult heel mooi mee met brian...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
Dennix laat Jaap heus niet vallen.
Maar waarom zou nix hem eruit stemmen....? Twee labiele dekkingen lijken met altijd nog beter dan één.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Dennis wel overtuigd, nu dat Jaap een achterbakse dubbelindekkende manipulator is.
Brian zegt nog even dat Dennis en Jaap erg weinig successen hebben geboekt.
Dat zou een hele mooie zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef neehe het volgende:
Wat Brian nu doet heeft hij met Huub afgesproken, en als Huub ruzie met Dennix heeft springt Brian Dennix bij.
Zogenaamd bond Brian nu met Dennix, dat is alleen om Jaap eruit te krijgen.
Alas Jaap eruit is, is Dennix aan de beurt.
Die afspraak hebben Huub en Brian gemaakt.
Brian "want Jaap lult toch alles door. Jaap heeft een spel agenda. Nadia heeft een "Oeps"-agenda. Ik wil wel het gesprek met Nadia aan gaan en (iets van "ben ik jouw dekking" maar dan anders)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar waarom zou nix hem eruit stemmen....? Twee labiele dekkingen lijken met altijd nog beter dan één.
Lijkt me het meest logische scenario als je bedenkt dater misschien nog maar 4 maanden is.... Volgende liijken me dan Nadia en nix.... en dan misschien een finale tussen 4 mensen.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp ik goed dat achter besloten heeft dat men moet proberen om Jaap weg te krijgen?
Of men laat Jaap 7 kleuren stront schijten dat Dennis hem eruit stemt dat hij bereid is om Dennis te offeren ipv er zelf uit gestemd te worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp ik goed dat achter besloten heeft dat men moet proberen om Jaap weg te krijgen?
Bedankt voor je update!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat je 5 minuten wacht. Dan ben je niet verplicht volgens de regeltjes een uitgebreide OP te maken.
huh?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar waarom zou nix hem eruit stemmen....? Twee labiele dekkingen lijken met altijd nog beter dan één.
Ja, maar ik kan mij toch niet voorstellen dat Dennis in die shit van Brian trapt? En ook Nadia niet in de lulverhalen van Huub en Lieke? Dit lijkt mij duidelijk een agenda en spel van achteren....minder van de spelers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me het meest logische scenario als je bedenkt dater misschien nog maar 4 maanden is.... Volgende liijken me dan Nadia en nix.... en dan misschien een finale tussen 4 mensen.....
Brian zou moeten inspelen op het gebruik van fysiek zg geweld van Huub om zo te bonden.... helaas mag daar niet over gesproken worden omdat de redaktie niet open kaart durft te spelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
Dennis:
"Ik ga het wel tegen hem zeggen. Hij kan niet aan de kant blijven staan en nix doen. Ik verlang ook van hem dat hij nu zijn mannetje gaat staan, en zijn ouwe ik wordt, en dan tegen Huub en Lieke"
Brian doet er nog een schep boven op
"Huub heeft Jaap onder de duim, hoor!"
Brian en Huub willen ze toch over houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Hoop echt niet dat Huub erin trapt om Jaap eruit te stemmen.Brian is gewoon bang voor Jaap.En Dennis en Nadia kan Brian wel aan.
Ik denk wel een heel tijdelijk koppelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat zou wel sensation zijn ja.. echt wel goed koppel met zn tween brian en huub.
Plus het feit dat Jaap eigenlijk helemaal niets meer doet. Ja is druk bezig om soms een TV momentje te pakken maar verder houd hij het spel tegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me het meest logische scenario als je bedenkt dater misschien nog maar 4 maanden is.... Volgende liijken me dan Nadia en nix.... en dan misschien een finale tussen 4 mensen.....
maar dat is volgens mij begonnen toen jaap heel duidelijk verkondigde niemand er uit te gaan stemmen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef Darklight het volgende:
Is idd wel opvallend dat ze opeens Jaap eruit willen hebben
Maar goed, missen we ook niks aan, zit toch alleen maar de hele dag in kantoor
Dat word gedacht, maar achter heeft nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Brian en een Huub die bij voortduring Dennis pas echt in de zeik genomen hebben en hem nu proberen te overtuigen van het feit dat het allemaal Jaap zijn fout isDat kan toch niet waar zijn dat hij dat als "waar" neemt
ja er stond niets over dat Dennis begon met spugen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Een gekleurde OP.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Brian en Huub willen ze toch over houden.
Ze hebben allebij de hoogste boete's dat betekent dat ze dan ook minder uit hoeven te betalen.
Volgens mij blijft de hoofdprijs een miljoen... de boetes kunnen alleen op de jackpot in mindering gebracht worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Brian en Huub willen ze toch over houden.
Ze hebben allebij de hoogste boete's dat betekent dat ze dan ook minder uit hoeven te betalen.
Ik doelde op het ontbreken van de toespelingen van Brian, Dennis en Amanda, op het gebruik van fysiek geweld door Huub.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
ja er stond niets over dat Dennis begon met spugen.![]()
![]()
Bewijs?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je dat ik aanvul?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Een gekleurde OP.
hij is eenzaam. Ik denk dat hij dolgraag met Brian wat meer contact zou hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Brian en een Huub die bij voortduring Dennis pas echt in de zeik genomen hebben en hem nu proberen te overtuigen van het feit dat het allemaal Jaap zijn fout isDat kan toch niet waar zijn dat hij dat als "waar" neemt
Dat idee heb ik dus ook. Maar ik heb zelf geen streams en moet afgaan op de verhalen in de cos en de filmpjes maar wat ik zag dat zag er natuurlijk uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof wel dat Huub en Brian dit zelf ook een lekere ontwikkeling vinden.
Of het nou script is of niet. Het komt absoluut niet gespeeld op mij over, die samenwerking tussen Huub en Brian.
Integendeel, ze hebben er echt plezier in als ze één-tweetjes doen.
OMG.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:53 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke samen op 1 bed
[afbeelding]
Heldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Daar ben ik weer !
Ben na het eten naar Eemnes gereden (op mijn nieuwe Puchie ja) en was
daar rond half acht ! Ondanks dat ik door de bewaking werd gesommeerd weer
'gauw verder' te rijden heb ik nog wel een paar keer "Dennis I LOVE YOU" geschreeuwd![]()
Villa is in het echt VEEL kleiner als op de streams !
oja, dat klopt. Net als Huub bij "cross the focking line" deedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Had je mijn reactie niet gelezen? Volgens mij is het pas begonnen toen jaap riep niemand meer weg te gaan stemmen en het spel tegen ging houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is allemaal spel, geregiseerd spel, kan niet waar zijn dat het uit hen zelf komt. Het ligt er gewoon allemaal veel te dik op
Moet dat dan ook in de OP?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
oja, dat klopt. Net als Huub bij "cross the focking line" deed
Dat Huub dronken was, en die streamlocks volgden op toespelingen van Dennis, Brian en Amanda op gebruik van fysiek geweld door Huub.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
Brian: je bent samen met Nadia 2 sitting ducks....
Afgelopen donderdagavond begonnen toen Huub terug kwam van de Febo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is allemaal spel, geregiseerd spel, kan niet waar zijn dat het uit hen zelf komt. Het ligt er gewoon allemaal veel te dik boven op
Ben al blij dat er een OP is..Vind het steeds knap dat iemand toch de moeite neemt om het te doen.Ben er zelf niet goed in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik doelde op het ontbreken van de toespelingen van Brian, Dennis en Amanda, op het gebruik van fysiek geweld door Huub.
En de streamlocks die daarop volgden.
ik zal je maar waarschuwen: we hebben je gehoord en weten nu allemaal dat je een meisje van 15 jaar bentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Daar ben ik weer !
'gauw verder' te rijden heb ik nog wel een paar keer "Dennis I LOVE YOU" geschreeuwd![]()
Dan moet je de volgende keer je bril opzetten als je een filmpje gaat bekijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Bewijs?Ik heb er wel over gelezen maar nergens geconstateerd....
Toen de boetes werden geintroduceerd heeft Huub het nagevraagd. Als de jackpot niet toereikend is, tasten de boetes WEL het Miljoen aan. Het heeft ook in Villa Vandaag gestaan als een apart item.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij blijft de hoofdprijs een miljoen... de boetes kunnen alleen op de jackpot in mindering gebracht worden.
En de rest hebben ook allemaal boetes en zitten korter dus maakt het weinig uit. Zo'n nix heeft ook al 2 ton boete en zit er nog lang geen 200 dagen....
Nee, niet logisch, want volgens mij speelt Huub al veel langer niet meer dan Jaap. Het vertrek van Erik was Huubs laatste daad. Jaap zorgt voor de leuke ludieke momenten en speelt wel degelijk. Dennis weet dat Jaap hem nooit zal laten gaan, er is geen reden voor Dennis om te twijfelen aan Jaap. Daarnaast heeft Jaap Dennis gisteren verteld over de streek die Huub zou leveren over zijn uitspraak (vaderschap van Dennis). Daarbovenop heeft Jaap nog nooit Dennis lastig gevallen in tegenstelling tot Brian en Huub. Logischerwijs zou Dennis nooit dit gesprek aangaan met Brian, omdat hij beter weet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Had je mijn reactie niet gelezen? Volgens mij is het pas begonnen toen jaap riep niemand meer weg te gaan stemmen en het spel tegen ging houden.
Dus dan lijkt het me wel logisch.
Dennix ging door toen het voorbij was volgens brainquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat Huub dronken was, en die streamlocks volgden op toespelingen van Dennis, Brian en Amanda op gebruik van fysiek geweld door Huub.
Maar het is jou OP hoor, en jou kleuring.
Vermeende fysiek geweld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat Huub dronken was, en die streamlocks volgden op toespelingen van Dennis, Brian en Amanda op gebruik van fysiek geweld door Huub.
mwah... het is niet zeker of het over gebruikt geweld ging deze middag, of dat het ging over wat er zal gebeuren als Huub in de toekomst geweld gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed zo kanjerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Daar ben ik weer !
daar kan je dus ook niet op afgaan. Als hij zeker weten dronken was dan mag dat er best in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie een 5 minuten COS. Maar aanvullingen zijn altijd welkom. Zo beter?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:02 schreef Darklight het volgende:
Vermeld in de op ook ff dat Dennix doorging toen het incident was afgelopen, hij is wel erg gekleurd op deze manier
In mijn visie wel, tnx.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie een 5 minuten COS. Maar aanvullingen zijn altijd welkom. Zo beter?
Ik heb een beetje hoog stemmetje jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zal je maar waarschuwen: we hebben je gehoord en weten nu allemaal dat je een meisje van 15 jaar bent
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hoog stemmetje ja
De baard in de keel komt soms wat later.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hoog stemmetje ja
Staat in de OP ook dat Persoonlijke aanvallen niet de bedoeling zijn.quote:
Nee ben net binnen. Zit nog cossen te lezen. Lees dat Huub misschienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
Hoor je brian zeggen dat dennix anders niet goed overkomt bij de streamers?
Beetje zielig he ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Na al die maanden dat brrrrrrian in de kooi zit moet je toch gewend zijn aan dat oeverloze gewauwel van hem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef neehe het volgende:
Jesus, kan die Brian nou eens iets gewoon vertellen, hij zit 5 minuten te lullen en je weet nog niet wat hij precies bedoelt.
Lees de OP......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ben net binnen. Zit nog cossen te lezen. Lees dat Huub misschien
exit is ofzo ?? Kan iemand effe een korte samenvatting vanaf 5 uur geven ?
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0kquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ben net binnen. Zit nog cossen te lezen. Lees dat Huub misschien
exit is ofzo ?? Kan iemand effe een korte samenvatting vanaf 5 uur geven ?
Sorry ! Zat nog bij vorige cossen, en in deze cos was ik direct naar dequote:
Er zijn toespelingen gemaakt dat ze dronken waren (met name Huub), en dus hun roes uitslapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Waarom liggen Huub en Lieke nou nog steeds te pitten? Wat is dat voor 'n onzin?
Las hier dat Amanda zei dat ze achter warenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Waarom liggen Huub en Lieke nou nog steeds te pitten? Wat is dat voor 'n onzin?
Hij heeft zijn handen aan zijn zak, ipv in zijn zakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix met een vuilinszak
[afbeelding]
Amanda heeft nooit gelijk, ookal is ze er zelluf bij. Ze liggen te pitten. Beetje zwak, laat ze maar afzien, moet (en) hij (ze) maar niet zoveel drinken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Las hier dat Amanda zei dat ze achter waren
nee, vetklep hangt de hele dag al in kantoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 1 uur en 47 minuten en Jaap mag weer eten.
O nee, dat was ook al mislukt.
Heeft hij al zijn 3 uur fietsen erop zitten, voor vandaag?
Ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG.Weet je wat ik dacht dat er onder die kussen lag? Jaap naakt . zijn blote billen
![]()
Ja, die durft geen Bokito meer te zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat er een tandafdruk van Huub in zijn oor staat.
Brian: Mike Tyson!
hoho hij heeft staan dansenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee, vetklep hangt de hele dag al in kantoor
aan zn plannen werken
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
Dennix heeft een tandafdruk in zijnoor, en wil het nadia laten zien, nadia loopt door en zegt PUSSY.
Huub heeft niets aan Jaap, Jaap likt zich in waar hij zich veilig voelt, Jaap maakt het niet uit wie dat dan is. En dennix en geile nadia kunnen brrrrian niet aan, net zo min als dat ze Huub en Lieke aan kunnen. Nadia neukt dennix als back-up of uit geiligheid, en dennix neukt nadia omdat hij niemand anders heeft. Huub en Lieke, Amandel en brrrrian backen elkaar, het kan niet met elkaar en niet zonder elkaar. Maar de rest bestaat uit losse flodders, ze zullen altijd achterom moeten kijken om niet neergestoken te worden. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Hoop echt niet dat Huub erin trapt om Jaap eruit te stemmen.Brian is gewoon bang voor Jaap.En Dennis en Nadia kan Brian wel aan.
Oei, dat ziet er niet best uit. Het lijkt alsof ze slecht nieuws heeft gehad.quote:
hij wil de dames gaan afluisterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zei Dennis nu over afluisteren?
Heeft hij al door dat Brian meteen naar Huub gaat om hun gesprek weer te geven.
Owww dan was het afbijten van nix'oor slechts een speltechnische zet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
hij wil de dames gaan afluisteren
Tegen Brain: Ik luister niet af, ik leg alleen mn oor tegen de deur
Het verbaasd me dat die gluiperd in zijn eentje adem weet te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef blomst het volgende:
Dennix wil Altijd meedoen, laat hem toch zelf eens iets doen.
En met jouw kleuring is niks mis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ja uit hun oren kwam steam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:37 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke hebben ze gewoon laten slapen omdat dat het beste was voor de steamer's.
Hoe kwam Lieke weer terug van achter dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef Py het volgende:
So watskebeurt. Heb gelezen en gezien van Huub en Dennis.
Hoe Lieke terugkwam van achter.
Is Huub al weer gesignaleerd?
Shit en nu is de climax al geweest en zien we voor de rest alleen nog maar gekeuvel en gesex zeker![]()
Hee, ik had net een foto gezien van toen ze van achter kwam maar kan m niet meer vindenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kwam Lieke weer terug van achter dan?
Zo te zien een beetje in de war, kwetsbaar en ( eindelijk) stilquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kwam Lieke weer terug van achter dan?
Dennix moest eens weten hoe hij bij de streamers over komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoor je brian zeggen dat dennix anders niet goed overkomt bij de streamers?
Echt stom. En nu nog steeds opgefoktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik heb van alles door elkaar gezopen.
quote:
Ja daarom dacht ik datquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er niet best uit. Het lijkt alsof ze slecht nieuws heeft gehad.![]()
Het vervolg laat zich dan raden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Dennis probeert hem nu ook uit te lokken.Kan dus nog fout gaan vanavond.
Huub kan maar 1 ding doen en dat is stoppen met drinken.... geen drup meer voor deze jongen.... Topsportes laten meer staan voor minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Dennis probeert hem nu ook uit te lokken.Kan dus nog fout gaan vanavond.
Als je zo de naam Carpetland gaat opschrijven ga ik huilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het vervolg laat zich dan raden.
Streamlock - speculaties in de COS - en een groot tapijt waar het geweld onder wordt geschoven.
Da's positief..... laat hem maar het gevoel krijgen dat Brian hem welgezind is....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Clank het volgende:
Nu blijft Dennis de hele tijd bij zijn nieuwe vriendje Brian rond hangen![]()
Ach geweld een duw is toch niks.Maakt mij niks uit wat er gebeurd.Als er maar wat gebeurd.Ik zal echt niet gaan schreeuwen die moet er uit of dat mag niet.Ze slaan elkaar maar de kop in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het vervolg laat zich dan raden.
Streamlock - speculaties in de COS - en een groot tapijt waar het geweld onder wordt geschoven.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Py het volgende:
Huub zit vol testostoron.
Dit is het moment voor Amanda om toe te slaan
Bedankt voor die linkjes! Zuigende Huubje weer aan de gang die weer de regels overtreed door Dennis te likken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0k
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=36819&sess=664
was wel grappig, stelt niet veel voor qua geweld
Kroop hij er zelf maar eens in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix met een vuilinszak
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Kroop hij er zelf maar eens in.![]()
6quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Yollie het volgende:
Hoeveel van die rode bh's heeft Amanda?
Heerlijk, wat zou dat heerlijk zijn....Een Lieke stil, al was het maar voor één dag!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo te zien een beetje in de war, kwetsbaar en ( eindelijk) stil
Was maar even hoor, ze begon al weer over vliegjes te zeikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk, wat zou dat heerlijk zijn....Een Lieke stil, al was het maar voor één dag!
Ja, zijn drie favoriete onderwerpen, drank, geweld en natuurlijk vrouwen. Niet erg als je er over spreekt, maar hij voegt ook regelmatig de daad bij het woord......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub klinkt nog wat wazig.
Geweld en drank, daar heeft hij het over.
ik denk dat Dennix wat geregeld heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Dreamboy het volgende:
De date die Nadia morgen met LUC wou gaat ook niet door,omdat het te kort dag is om het allemaal te regelen.
Nee, toen ik jouw posting las zag ik net Huub op Amanda duiken en dacht dat er een partnerruil was geregeld, dus was even blij. Maar ik had dan ook net mn gratis streams aangezet en nog niet bijgelezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Om Lieke te fucken.
Of bedoel je dat het zaterdagavond is![]()
Ze veegt gewoon het natte haar uit haar gezicht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk, wat zou dat heerlijk zijn....Een Lieke stil, al was het maar voor één dag!
Net zoals Huub gedaan heeft? Bedoel je dat we twee weken naar dat gebler van Nadia hebben moeten kijken voor niks....?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
ik denk dat Dennix wat geregeld heeft.
Dus zal de date met Demitri ook wel niet door gaan.
Dennix doet zo geheimzinnig.
Lang leve de glasbakquote:
Ach soquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, toen ik jouw posting las zag ik net Huub op Amanda duiken en dacht dat er een partnerruil was geregeld, dus was even blij. Maar ik had dan ook net mn gratis streams aangezet en nog niet bijgelezen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen aan het opruimen.. Nix doet weer..... nix
En zo zie je maar weer dat Dennis ook niet beroerd is om meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij heeft net een vuilniszak vastgehouden
![]()
NU ?quote:
ohw, sorryquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij heeft net een vuilniszak vastgehouden
![]()
Juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer dat Dennis ook niet beroerd is om mee
te helpen in de huishouding ! Een ECHTE vent dus !![]()
Daarom vind ik Huub ook de smaakmaker van het hele gebeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
Huub is weer heerlijk eerlijk :0
Dat vind ik nu juist zo leuk aan hem
mijn kleur ik weet het, maar ik pas hem niet aan.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist![]()
Maar ik blijf zn karaktervolle uitspraken en mooie opmerkingen slecht verstaan. Hij heeft gewoon de slechtste zender. Lieke heeft natuurlijk de beste zender weer eens gekregen![]()
En toch heb ik er moeite mee wanneer hij zou winnen... eigenlijk egldt dat voor alle wannabees....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Daarom vind ik Huub ook de smaakmaker van het hele gebeuren.![]()
Met braaf zijn in de villa kom je niet ver, dus een zuigende Huub is een verademing.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor die linkjes! Zuigende Huubje weer aan de gang die weer de regels overtreed door Dennis te likken.
Nee, Jaap moet zich meer tegen Huub keren.. en dan kan Dennis (eindelijk) zijn ding doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef wie.. het volgende:
Die Dennis zeg hij kan echt niets alleen..
Brian wordt de winnaar, 100% zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch heb ik er moeite mee wanneer hij zou winnen... eigenlijk egldt dat voor alle wannabees....![]()
Huub is geen topsporter dus daar kan je hem moeilijk mee vergelijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub kan maar 1 ding doen en dat is stoppen met drinken.... geen drup meer voor deze jongen.... Topsportes laten meer staan voor minder.
Laatste stuiptrekking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. 25 augustus dan is alles weer beter dan kan ik ook meer tegen Huub doen.
Hij probeert zich er op deze manier er in te houden.
Akveor bedoelt waarschijnlijk dat topsporters veel moeten laten staan om een doel te bereiken, en als Huub wilt winnen moet hij daar het drinken voor laten staan. Drank zou zijn kop nog wel eens kunnen gaan kosten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is geen topsporter dus daar kan je hem moeilijk mee vergelijken.![]()
Je bent in de war met brrrrrrian.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zijn drie favoriete onderwerpen, drank, geweld en natuurlijk vrouwen. Niet erg als je er over spreekt, maar hij voegt ook regelmatig de daad bij het woord......
Het gaat er toch ook om wat je er voor over hebt om te winnen...? Huub denkt dat ie met drank kan winnen.... ik denk dat we hier allemaal beter weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is geen topsporter dus daar kan je hem moeilijk mee vergelijken.![]()
Lees eens even vooruitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Py het volgende:
Waar zijjn Amanda en Nadia en vredesnaam mee bezig?
Dennis speelt HEEEEL slim. Hij laat Jaap gewoon alles uitvoerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Clank het volgende:
Dennis: Jij kan mij groot maken.
Tegen wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Clank het volgende:
Dennis: Jij kan mij groot maken.
Ik gun het nix gewoon niet om samen met een Jaap te spelen... samen zijn ze idd beresterk maar dan meer omdat ze elkaars dekking zijn.... Maar wat heeft nix laten zien dat hij zo'n sterke dekking verdient? .... Daar baal ik van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
Jaap': na 25 augustus wordt alles anders.
Hij gaat wel eerst overleggen met achter. Geen wonder dat hij en Dennis een leuk setje zijn.
Hij denkt dat niet, hij weet wel dat hij het niet moet doen, maar kan de verleiding niet weerstaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om wat je er voor over hebt om te winnen...? Huub denkt dat ie met drank kan winnen.... ik denk dat we hier allemaal beter weten.
En Brian bljift buiten schot.. bij iedereen!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian "dit gesprek gaat over dat Jaap niet doet wat Dennis verwacht. Dit kunnen jullie dus verwachten. Jullie kunnen dennis dus terroriseren. Komt Jaap dan op voor Dennis?"
grappig dat Brian niet verder wil praten als hij vermoedt dat Nadia of Amanda er aan komen.
Dat is het ergste.Maar wel knap gespeeld van Brian.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef Clank het volgende:
[..]
En Brian bljift buiten schot.. bij iedereen!!!
Hij speelt dit spelletje nu ook goed....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef Clank het volgende:
[..]
En Brian bljift buiten schot.. bij iedereen!!!
Ja... dat vind ik ook zo belachelijk!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
Ja Dennis zeg effe tegen Jaap dat hij moet knallen.Dennis heeft ervaring met knallen.
Tegen wie had Brian het?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian "dit gesprek gaat over dat Jaap niet doet wat Dennis verwacht. Dit kunnen jullie dus verwachten. Jullie kunnen dennis dus terroriseren. Komt Jaap dan op voor Dennis?"
grappig dat Brian niet verder wil praten als hij vermoedt dat Nadia of Amanda er aan komen.
Zo heeft hij het altijd gespeeld.. iedereen voor zijn karretje spannen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij speelt dit spelletje nu ook goed....
Brian en Huub hebben 'achter' gevraagd morgen speciaal op Cora en spelinfo voor Japio te letten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
audiolock. Iets over instructies en "er wordt scherp op gelet"
Over nadia, denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |