Zo te zien een beetje in de war, kwetsbaar en ( eindelijk) stilquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kwam Lieke weer terug van achter dan?
Dennix moest eens weten hoe hij bij de streamers over komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoor je brian zeggen dat dennix anders niet goed overkomt bij de streamers?
Echt stom. En nu nog steeds opgefoktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik heb van alles door elkaar gezopen.
quote:
Ja daarom dacht ik datquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er niet best uit. Het lijkt alsof ze slecht nieuws heeft gehad.![]()
Het vervolg laat zich dan raden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Dennis probeert hem nu ook uit te lokken.Kan dus nog fout gaan vanavond.
Huub kan maar 1 ding doen en dat is stoppen met drinken.... geen drup meer voor deze jongen.... Topsportes laten meer staan voor minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Dennis probeert hem nu ook uit te lokken.Kan dus nog fout gaan vanavond.
Als je zo de naam Carpetland gaat opschrijven ga ik huilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het vervolg laat zich dan raden.
Streamlock - speculaties in de COS - en een groot tapijt waar het geweld onder wordt geschoven.
Da's positief..... laat hem maar het gevoel krijgen dat Brian hem welgezind is....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Clank het volgende:
Nu blijft Dennis de hele tijd bij zijn nieuwe vriendje Brian rond hangen![]()
Ach geweld een duw is toch niks.Maakt mij niks uit wat er gebeurd.Als er maar wat gebeurd.Ik zal echt niet gaan schreeuwen die moet er uit of dat mag niet.Ze slaan elkaar maar de kop in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het vervolg laat zich dan raden.
Streamlock - speculaties in de COS - en een groot tapijt waar het geweld onder wordt geschoven.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Py het volgende:
Huub zit vol testostoron.
Dit is het moment voor Amanda om toe te slaan
Bedankt voor die linkjes! Zuigende Huubje weer aan de gang die weer de regels overtreed door Dennis te likken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0k
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=36819&sess=664
was wel grappig, stelt niet veel voor qua geweld
Kroop hij er zelf maar eens in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix met een vuilinszak
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Kroop hij er zelf maar eens in.![]()
6quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Yollie het volgende:
Hoeveel van die rode bh's heeft Amanda?
Heerlijk, wat zou dat heerlijk zijn....Een Lieke stil, al was het maar voor één dag!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo te zien een beetje in de war, kwetsbaar en ( eindelijk) stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |