Staat in de OP ook dat Persoonlijke aanvallen niet de bedoeling zijn.quote:
Nee ben net binnen. Zit nog cossen te lezen. Lees dat Huub misschienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
Hoor je brian zeggen dat dennix anders niet goed overkomt bij de streamers?
Beetje zielig he ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat Huub dronken was, en die streamlocks volgden op toespelingen van Dennis, Brian en Amanda op gebruik van fysiek geweld door Huub.
Maar het is jou OP hoor, en jou kleuring.
Na al die maanden dat brrrrrrian in de kooi zit moet je toch gewend zijn aan dat oeverloze gewauwel van hem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef neehe het volgende:
Jesus, kan die Brian nou eens iets gewoon vertellen, hij zit 5 minuten te lullen en je weet nog niet wat hij precies bedoelt.
Lees de OP......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ben net binnen. Zit nog cossen te lezen. Lees dat Huub misschien
exit is ofzo ?? Kan iemand effe een korte samenvatting vanaf 5 uur geven ?
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0kquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ben net binnen. Zit nog cossen te lezen. Lees dat Huub misschien
exit is ofzo ?? Kan iemand effe een korte samenvatting vanaf 5 uur geven ?
Sorry ! Zat nog bij vorige cossen, en in deze cos was ik direct naar dequote:
Er zijn toespelingen gemaakt dat ze dronken waren (met name Huub), en dus hun roes uitslapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Waarom liggen Huub en Lieke nou nog steeds te pitten? Wat is dat voor 'n onzin?
Las hier dat Amanda zei dat ze achter warenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef tipsch het volgende:
Waarom liggen Huub en Lieke nou nog steeds te pitten? Wat is dat voor 'n onzin?
Hij heeft zijn handen aan zijn zak, ipv in zijn zakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:15 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix met een vuilinszak
[afbeelding]
Amanda heeft nooit gelijk, ookal is ze er zelluf bij. Ze liggen te pitten. Beetje zwak, laat ze maar afzien, moet (en) hij (ze) maar niet zoveel drinken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Las hier dat Amanda zei dat ze achter waren
nee, vetklep hangt de hele dag al in kantoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 1 uur en 47 minuten en Jaap mag weer eten.
O nee, dat was ook al mislukt.
Heeft hij al zijn 3 uur fietsen erop zitten, voor vandaag?
Ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG.Weet je wat ik dacht dat er onder die kussen lag? Jaap naakt . zijn blote billen
![]()
Ja, die durft geen Bokito meer te zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat er een tandafdruk van Huub in zijn oor staat.
Brian: Mike Tyson!
hoho hij heeft staan dansenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee, vetklep hangt de hele dag al in kantoor
aan zn plannen werken
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
Dennix heeft een tandafdruk in zijnoor, en wil het nadia laten zien, nadia loopt door en zegt PUSSY.
Huub heeft niets aan Jaap, Jaap likt zich in waar hij zich veilig voelt, Jaap maakt het niet uit wie dat dan is. En dennix en geile nadia kunnen brrrrian niet aan, net zo min als dat ze Huub en Lieke aan kunnen. Nadia neukt dennix als back-up of uit geiligheid, en dennix neukt nadia omdat hij niemand anders heeft. Huub en Lieke, Amandel en brrrrian backen elkaar, het kan niet met elkaar en niet zonder elkaar. Maar de rest bestaat uit losse flodders, ze zullen altijd achterom moeten kijken om niet neergestoken te worden. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Hoop echt niet dat Huub erin trapt om Jaap eruit te stemmen.Brian is gewoon bang voor Jaap.En Dennis en Nadia kan Brian wel aan.
Oei, dat ziet er niet best uit. Het lijkt alsof ze slecht nieuws heeft gehad.quote:
hij wil de dames gaan afluisterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zei Dennis nu over afluisteren?
Heeft hij al door dat Brian meteen naar Huub gaat om hun gesprek weer te geven.
Owww dan was het afbijten van nix'oor slechts een speltechnische zet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
hij wil de dames gaan afluisteren
Tegen Brain: Ik luister niet af, ik leg alleen mn oor tegen de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |