abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:07:01 #251
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52683362
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.

Aan de andere kant, het is het spel, maar ik blijf het jammer vinden.

Omgekeerd heeft Huub dat helemaal niet zo naar brian
Nu is dat misschien minder egworden... maar ik heb Huub toch ook wel behoorlijk Brian zien zwart maken.... maar hij is dan meestal wel zo 'eerlijk' om dat in z'n gezicht te zeggen.
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
Het is een beetje afwachten hoe LIeke het oppikt.... misschien durft Jaap met haar verder te spelen en stemmen ze Huub eruit.
Lieke weet ook dat Jaap er zo uit kan lopen dat zal ze vast niet doen.
pi_52683374
Huub was net zo lekker bezig de laatste dagen, maar als hij drinkt, verpest hij alles voor zichzelf
het water roept
pi_52683377
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:01 schreef Darklight het volgende:
ik zie ook geen bijtsporen op zn oor, zal allemaal wel meevallen dus, die verhalen van Dennix
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,
iets wat streamers ook nooit leuk vinden gezeen de reacties als Brain of jaap of Dennis weer wordt beschermd, dus daarom al die locks.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52683393
Nadia, je zender
pi_52683398
Och, hemel.

Brian, ik smeek je... make my day en zeg tegen Dennis "nou dat was één keer en nooit weer"

pi_52683406
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef avonne het volgende:

[..]

Brian houdt natuurlijk een lijntje naar Dennis open als dat nodig is.
En hij zal het ook wel tof vinden dat iemand zijn nummer wil zingen.
(en hopenlijk vind hij dat Dennis het niet kan)

Tuurlijk, dat is ook logisch qua spelverband maar ik blijf het jammer vinden.
Ik vond het namelijk wel een erg mooi verhaallijn. De 2 grootste vijanden vinden elkaar.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:08:31 #258
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52683412
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef blomst het volgende:

[..]

er was uit een ander camerastandpunt duidelijk een duw van Dennix naar huub toe te zien.
Maar daar kunnen ze geen exit van maken, na wat Natasja tot twee keer mocht doen. dat schoppen .
Na dat schoppen hebben ze volgens mij alweer een nieuwe waarschuwing gekregen
pi_52683425
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef maril het volgende:

[..]

Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,
iets wat streamers ook nooit leuk vinden gezeen de reacties als Brain of jaap of Dennis weer wordt beschermd, dus daarom al die locks.
Huub en Lieke liggen te slapen in de slaapkamer.
pi_52683428
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef Darklight het volgende:

[..]

Dennix heeft wel geduwd, dat was duidelijk te zien op de streams
Huub zei ook nog dat die van hem af moet blijven
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.
pi_52683455
half 10 op bank las ik op vol>?
pi_52683459
quote:

[..]

Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.

Als Brian en Huub weer een aanvaring hadden gehad,begon Brian altijd te klagen dat het oneerlijk was dat achter Huub de hand boven het hoofd hielden.Ik denk dat er, zoals Huub van de week ook al zei teveel tussen die twee is geweest om vrienden te kunnen worden.Zij wilden beide wel samenspelen maar dat zal jammer genoeg wel moeilijk blijven.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:10:21 #263
8898 Darklight
pi_52683482
Huub slaapt, Lieke volgens mij ook
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:10:32 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52683488
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Huub was net zo lekker bezig de laatste dagen, maar als hij drinkt, verpest hij alles voor zichzelf
Ik baalde een paar weken terug al dat ie een paar glazen dronk. Al is het te makkelijk om nu de drank de schuld te geven want zo dronken of erg aangeschoten kwam Huubg niet op mij over.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:10:42 #265
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_52683493
Dat haar is gortdroog maar zit desondanks vol met speeksel, nicotinemoleculen, teer, spinne- en vliege-eitjes, sperma kloddertjes, minuscule etensrestjes, lagen haarlak, gel en restjes make-up
pi_52683504
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef maril het volgende:

[..]

Huub slaapt dus niet interessant voor de streams.
pi_52683508
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Brian heeft veel foto's gemaakt vandaag. Ook tijdens de ruzie van Huub en Dennis.. hij zegt dat hij had gehoopt om een 'klap' te schieten. Hij vindt zelf dat hij topfoto's heeft gemaakt, gruwelijk goed.
Brrrrrian moet gewoon z'n muil houden.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:11:29 #268
8898 Darklight
pi_52683519
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef maril het volgende:

[..]

Dat was duidelijk te zien hoor, dat Dennix duwde
wat er tijdens de lock allemaal is gebeurd weet ik niet, maar Huub zal ook wel weer agressief zijn geweest
pi_52683524
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef itsme het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is ook logisch qua spelverband maar ik blijf het jammer vinden.
Ik vond het namelijk wel een erg mooi verhaallijn. De 2 grootste vijanden vinden elkaar.

Daarbij vond ik het opvallend dat Huub weer grappige oneliners had de afgelopen dagen.
Vanmiddag was hij ook aardig op dreef als gastheer.

Jammer, dat éne foutje.

Of er geschopt en geslagen is denk ik echt niet.
Dennis heeft het alleen maar over "die kikkerogen" en 'pussy" zeggen, als de streamlock komt
pi_52683529
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef akveor het volgende:

[..]

Nu is dat misschien minder egworden... maar ik heb Huub toch ook wel behoorlijk Brian zien zwart maken.... maar hij is dan meestal wel zo 'eerlijk' om dat in z'n gezicht te zeggen.
Dat is ook zo. Huub heeft wel respect voor Brian namelijk.
Nou door die streamlocks kunnen wij niet meer fel reageren omdat we niet eens weten wat er precies gebeurde.

Zij hebben dit inderdaad zo gedaan zodat wij als streamers ons niet meer met het programma kunnen bemoeien en alleen zij kunnen bepalen wanneer er iemand weg moet.

Eigenlijk vond ik DGK stukken minder toen de eerste keer ze zich niet aan de regels hielden.
Ben vergeten wanneer dat precies was. welk akkefietje
Na ca 3 maanden dacht ik. Huub was al weer terug.
pi_52683540
In de tussentijd dat we allemaal zitten te wachten op Huub als streamers. Wordt het toch steeds meer duidelijk dat Huub wel degelijk de fout is in gegaan nadat de streams off gingen. Brian en Dennis zaten in de tuin te praten, Dennis is er verbaasd over dat Huub zo flipte, ja beaamd Brian hij ging echt helemaal uit zijn dak toen jij pusy naar hem schreeuwde, dat was echt niet normaal. En toen gingen de streams weer op de villa. Later zitten Amanda en Nadia in de kapsalon en hebben het er ook over. Nadia begreep niet waarom Huub zo door het lint ging. Daarop zei Amanda hij kan echt niet tegen alcohol, dan gaat hij altijd de fout in, hij moet voortaan gewoon echt niet meer drinken. En weer de streams op de villa, de twijfels worden steeds groter, want Huub is nog steeds bij de buren en Lieke ligt te slapen op het bed van Dennis, vreemde plek, zal ze huilend in slaap gevallen zijn?? Bron : Nowlive.

Duidelijk dus dat Huub meer heeft gedaan dan dat wij hebben kunnen zien.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:12:47 #272
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_52683555
Het is daar een suf zootje
pi_52683558
quote:

[..]

Dat laatste meeen je toch niet serieus hè, die twee zullen nooit vrienden worden, alleen Huub is zich bewust van dat hij Brain er op dit moment niet uit krijgt, en hij vlast op een 4 man Huub - Lieke - Brain _ Amanda op het laatst, ik denk zelf niet dat Brain daar mee akkoord gaat.
pi_52683618
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
In de tussentijd dat we allemaal zitten te wachten op Huub als streamers. Wordt het toch steeds meer duidelijk dat Huub wel degelijk de fout is in gegaan nadat de streams off gingen. Brian en Dennis zaten in de tuin te praten, Dennis is er verbaasd over dat Huub zo flipte, ja beaamd Brian hij ging echt helemaal uit zijn dak toen jij pusy naar hem schreeuwde, dat was echt niet normaal. En toen gingen de streams weer op de villa. Later zitten Amanda en Nadia in de kapsalon en hebben het er ook over. Nadia begreep niet waarom Huub zo door het lint ging. Daarop zei Amanda hij kan echt niet tegen alcohol, dan gaat hij altijd de fout in, hij moet voortaan gewoon echt niet meer drinken. En weer de streams op de villa, de twijfels worden steeds groter, want Huub is nog steeds bij de buren en Lieke ligt te slapen op het bed van Dennis, vreemde plek, zal ze huilend in slaap gevallen zijn?? Bron : Nowlive.

Tot dusver hebben zowel Brian als Amanda verhalen over heftige confrontaties altijd tegen Huub gedraaid. Wat ze nu dus zeggen, zegt niet zo veel, lijkt me.
pi_52683624
quote:

Huub ligt in zijn eigen bed te slapen.
pi_52683630
quote:

duh... Huub is maar heel uit beeld geweest en ligt te slapen.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:14:51 #277
8898 Darklight
pi_52683632
Huub ligt toch op bed? niemand heeft hem naar de buren zien gaan
pi_52683635
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef kybe het volgende:

[..]

Als Brian en Huub weer een aanvaring hadden gehad,begon Brian altijd te klagen dat het oneerlijk was dat achter Huub de hand boven het hoofd hielden.Ik denk dat er, zoals Huub van de week ook al zei teveel tussen die twee is geweest om vrienden te kunnen worden.Zij wilden beide wel samenspelen maar dat zal jammer genoeg wel moeilijk blijven.
Klopt maar brian heeft natuurlijk nooit zijn eigen fouten ingezien.
BAN vonden zich altijd onschuldig. Daar waren ze alle 3 (zijn ze ) erg sterk in.

Toch denk ik dat Huub daar minder moeite mee zou hebben dan brian, (te veel gebeurd) maar dat komt dus door bovenstaande. Huub ziet nog wel eens zijn eigen fouten in en brian niet.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:15:36 #279
128220 Peter6000
pi_52683662
quote:
Daar lijkt het wel op.

Maar beelden waren er niet, dus Huub wordt weer eens beschermd.

De programmamakers willen natuurlijk geen incident, omdat DGK nu op RTL is.
Of ze kunnen het aangrijpen om een voorbeeld te stellen, maar dat zal wel niet.
pi_52683668
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Darklight het volgende:

[..]

Dat was duidelijk te zien hoor, dat Dennix duwde
wat er tijdens de lock allemaal is gebeurd weet ik niet, maar Huub zal ook wel weer agressief zijn geweest
Ik heb het ook gezien en Dennis heeft niet geduwd.
pi_52683682
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef maril het volgende:

[..]

Dat laatste meeen je toch niet serieus hè, die twee zullen nooit vrienden worden, alleen Huub is zich bewust van dat hij Brain er op dit moment niet uit krijgt, en hij vlast op een 4 man Huub - Lieke - Brain _ Amanda op het laatst, ik denk zelf niet dat Brain daar mee akkoord gaat.
meen ik dus heel serieus inderdaad.
pi_52683691
brian is nerveus
het water roept
pi_52683700
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef itsme het volgende:

[..]

meen ik dus heel serieus inderdaad.
pi_52683725
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Visual het volgende:
half 10 op bank las ik op vol>?
huh? voor de film?
pi_52683733
Moeten ze echt op de bank om half tien.
pi_52683739
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef maril het volgende:

[..]

Ik zag het wel
Goedemorgen :W
pi_52683768
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:

[..]

Geen persoonlijke aanvallen graag.

Ik zag ook op een van de 3 filmpjes het duwtje wat Dennis gaf.

maar goed, we kunnen speculeren maar we zullen het toch niet weten.

Ik ga iig niet af op wat die 4 daar vertellen want bij hun is het altijd huub zijn schuld.
Twee ogen blind. ik zat er bij.
pi_52683772
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Darklight het volgende:
Huub ligt toch op bed? niemand heeft hem naar de buren zien gaan
Dat is waar !

Toen hij terug kwam, kan hij net zo goed even bij Fries geweest zijn ipv "achter"
pi_52683790
quote:

[..]

word het tijd voor een nieuwe bril
Goedemorgen :W
pi_52683792
Afijn we zullen wel zien hoe het verloopt, er zal heus geen exit komen, anders beschermde ze Huubje niet zo.
pi_52683796
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:

[..]

pi_52683832
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef itsme het volgende:

[..]

Geen persoonlijke aanvallen graag.

Ik zag ook op een van de 3 filmpjes het duwtje wat Dennis gaf.

maar goed, we kunnen speculeren maar we zullen het toch niet weten.

Ik ga iig niet af op wat die 4 daar vertellen want bij hun is het altidj huub zijn schuld.
Twee ogen blind. ik zat er bij.
Dat ik Dennis niet heb zien duwen is geen persoonlijke aanval.
pi_52683833
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef itsme het volgende:

[..]

Klopt maar brian heeft natuurlijk nooit zijn eigen fouten ingezien.
BAN vonden zich altijd onschuldig. Daar waren ze alle 3 (zijn ze ) erg sterk in.

Toch denk ik dat Huub daar minder moeite mee zou hebben dan brian, (te veel gebeurd) maar dat komt dus door bovenstaande. Huub ziet nog wel eens zijn eigen fouten in en brian niet.
dat is juist zo irritant aan Brian en Amanda.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:19:34 #294
8898 Darklight
pi_52683834
quote:

[..]

er is zelfs een filmpje van
pi_52683855
Brian had het weer over een foto en dat Dennis daarna nog door ging
het water roept
pi_52683868
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
pi_52683906
Brian is weer Jaap aan het zwart maken.

cool
pi_52683908
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef maril het volgende:

[..]

Dat ik Dennis niet heb zien duwen is geen persoonlijke aanval.
Heb je ge-edit. Goed zo. (niet dat je opmerking nu zo erg was hoor )
pi_52683910
Huub heeft echt niks gedaan. Hij wordt vervroegd uit de gevangenis ontslagen wegens goed gedrag.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52683922
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
Ja, hoorde ik ook en nu gaan ze gauw over Jaap praten (Brian tegen Dennis)
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')