Nu is dat misschien minder egworden... maar ik heb Huub toch ook wel behoorlijk Brian zien zwart maken.... maar hij is dan meestal wel zo 'eerlijk' om dat in z'n gezicht te zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.
Aan de andere kant, het is het spel, maar ik blijf het jammer vinden.
Omgekeerd heeft Huub dat helemaal niet zo naar brian
Lieke weet ook dat Jaap er zo uit kan lopen dat zal ze vast niet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
Het is een beetje afwachten hoe LIeke het oppikt.... misschien durft Jaap met haar verder te spelen en stemmen ze Huub eruit.
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:01 schreef Darklight het volgende:
ik zie ook geen bijtsporen op zn oor, zal allemaal wel meevallen dus, die verhalen van Dennix
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian houdt natuurlijk een lijntje naar Dennis open als dat nodig is.
En hij zal het ook wel tof vinden dat iemand zijn nummer wil zingen.
(en hopenlijk vind hij dat Dennis het niet kan)
Na dat schoppen hebben ze volgens mij alweer een nieuwe waarschuwing gekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
er was uit een ander camerastandpunt duidelijk een duw van Dennix naar huub toe te zien.
Maar daar kunnen ze geen exit van maken, na wat Natasja tot twee keer mocht doen. dat schoppen .
Huub en Lieke liggen te slapen in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,
iets wat streamers ook nooit leuk vinden gezeen de reacties als Brain of jaap of Dennis weer wordt beschermd, dus daarom al die locks.
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dennix heeft wel geduwd, dat was duidelijk te zien op de streams
Huub zei ook nog dat die van hem af moet blijven
Als Brian en Huub weer een aanvaring hadden gehad,begon Brian altijd te klagen dat het oneerlijk was dat achter Huub de hand boven het hoofd hielden.Ik denk dat er, zoals Huub van de week ook al zei teveel tussen die twee is geweest om vrienden te kunnen worden.Zij wilden beide wel samenspelen maar dat zal jammer genoeg wel moeilijk blijven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Huub was net zo lekker bezig de laatste dagen, maar als hij drinkt, verpest hij alles voor zichzelf![]()
Huub slaapt dus niet interessant voor de streams.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar we hebben ook niet alles gezien, tis wel typisch dat de bewoners er over hebben(en gelijk een lock), dat we Huub niet zien zal wel niet voor niets zijn , denk je ook niet, ze beschermen hem van achter,
iets wat streamers ook nooit leuk vinden gezeen de reacties als Brain of jaap of Dennis weer wordt beschermd, dus daarom al die locks.
Brrrrrian moet gewoon z'n muil houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Brian heeft veel foto's gemaakt vandaag. Ook tijdens de ruzie van Huub en Dennis.. hij zegt dat hij had gehoopt om een 'klap' te schieten. Hij vindt zelf dat hij topfoto's heeft gemaakt, gruwelijk goed.
Dat was duidelijk te zien hoor, dat Dennix duwdequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, dat is ook logisch qua spelverband maar ik blijf het jammer vinden.
Ik vond het namelijk wel een erg mooi verhaallijn. De 2 grootste vijanden vinden elkaar.![]()
![]()
Dat is ook zo. Huub heeft wel respect voor Brian namelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu is dat misschien minder egworden... maar ik heb Huub toch ook wel behoorlijk Brian zien zwart maken.... maar hij is dan meestal wel zo 'eerlijk' om dat in z'n gezicht te zeggen.
Dat laatste meeen je toch niet serieus hè, die twee zullen nooit vrienden worden, alleen Huub is zich bewust van dat hij Brain er op dit moment niet uit krijgt, en hij vlast op een 4 man Huub - Lieke - Brain _ Amanda op het laatst, ik denk zelf niet dat Brain daar mee akkoord gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Tot dusver hebben zowel Brian als Amanda verhalen over heftige confrontaties altijd tegen Huub gedraaid. Wat ze nu dus zeggen, zegt niet zo veel, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
In de tussentijd dat we allemaal zitten te wachten op Huub als streamers. Wordt het toch steeds meer duidelijk dat Huub wel degelijk de fout is in gegaan nadat de streams off gingen. Brian en Dennis zaten in de tuin te praten, Dennis is er verbaasd over dat Huub zo flipte, ja beaamd Brian hij ging echt helemaal uit zijn dak toen jij pusy naar hem schreeuwde, dat was echt niet normaal. En toen gingen de streams weer op de villa. Later zitten Amanda en Nadia in de kapsalon en hebben het er ook over. Nadia begreep niet waarom Huub zo door het lint ging. Daarop zei Amanda hij kan echt niet tegen alcohol, dan gaat hij altijd de fout in, hij moet voortaan gewoon echt niet meer drinken. En weer de streams op de villa, de twijfels worden steeds groter, want Huub is nog steeds bij de buren en Lieke ligt te slapen op het bed van Dennis, vreemde plek, zal ze huilend in slaap gevallen zijn?? Bron : Nowlive.
Duidelijk dus dat Huub meer heeft gedaan dan dat wij hebben kunnen zien.
Huub ligt in zijn eigen bed te slapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
In de tussentijd dat we allemaal zitten te wachten op Huub als streamers. Wordt het toch steeds meer duidelijk dat Huub wel degelijk de fout is in gegaan nadat de streams off gingen. Brian en Dennis zaten in de tuin te praten, Dennis is er verbaasd over dat Huub zo flipte, ja beaamd Brian hij ging echt helemaal uit zijn dak toen jij pusy naar hem schreeuwde, dat was echt niet normaal. En toen gingen de streams weer op de villa. Later zitten Amanda en Nadia in de kapsalon en hebben het er ook over. Nadia begreep niet waarom Huub zo door het lint ging. Daarop zei Amanda hij kan echt niet tegen alcohol, dan gaat hij altijd de fout in, hij moet voortaan gewoon echt niet meer drinken. En weer de streams op de villa, de twijfels worden steeds groter, want Huub is nog steeds bij de buren en Lieke ligt te slapen op het bed van Dennis, vreemde plek, zal ze huilend in slaap gevallen zijn?? Bron : Nowlive.
duh... Huub is maar heel uit beeld geweest en ligt te slapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Klopt maar brian heeft natuurlijk nooit zijn eigen fouten ingezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Als Brian en Huub weer een aanvaring hadden gehad,begon Brian altijd te klagen dat het oneerlijk was dat achter Huub de hand boven het hoofd hielden.Ik denk dat er, zoals Huub van de week ook al zei teveel tussen die twee is geweest om vrienden te kunnen worden.Zij wilden beide wel samenspelen maar dat zal jammer genoeg wel moeilijk blijven.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb het ook gezien en Dennis heeft niet geduwd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat was duidelijk te zien hoor, dat Dennix duwde
wat er tijdens de lock allemaal is gebeurd weet ik niet, maar Huub zal ook wel weer agressief zijn geweest
meen ik dus heel serieus inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
Dat laatste meeen je toch niet serieus hè, die twee zullen nooit vrienden worden, alleen Huub is zich bewust van dat hij Brain er op dit moment niet uit krijgt, en hij vlast op een 4 man Huub - Lieke - Brain _ Amanda op het laatst, ik denk zelf niet dat Brain daar mee akkoord gaat.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
[..]
meen ik dus heel serieus inderdaad.![]()
huh? voor de film?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Visual het volgende:
half 10 op bank las ik op vol>?
Ik zag het welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat zei hij , maar ik zag het niet de aansteller, hij dekt zich altijd in.
Geen persoonlijke aanvallen graag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien en Dennis heeft niet geduwd.
Dat is waar !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Darklight het volgende:
Huub ligt toch op bed? niemand heeft hem naar de buren zien gaan
word het tijd voor een nieuwe brilquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Dat ik Dennis niet heb zien duwen is geen persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen graag.![]()
Ik zag ook op een van de 3 filmpjes het duwtje wat Dennis gaf.
maar goed, we kunnen speculeren maar we zullen het toch niet weten.
Ik ga iig niet af op wat die 4 daar vertellen want bij hun is het altidj huub zijn schuld.
Twee ogen blind. ik zat er bij.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt maar brian heeft natuurlijk nooit zijn eigen fouten ingezien.
BAN vonden zich altijd onschuldig. Daar waren ze alle 3 (zijn ze) erg sterk in.
![]()
Toch denk ik dat Huub daar minder moeite mee zou hebben dan brian, (te veel gebeurd) maar dat komt dus door bovenstaande. Huub ziet nog wel eens zijn eigen fouten in en brian niet.
er is zelfs een filmpje vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je ge-edit. Goed zo. (niet dat je opmerking nu zo erg was hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dat ik Dennis niet heb zien duwen is geen persoonlijke aanval.
Ja, hoorde ik ook en nu gaan ze gauw over Jaap praten (Brian tegen Dennis)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |