een terechte streamlock dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
*zingt "where was i, where was she"
stoppen ze de stream
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommert![]()
En wie ging er ook alweer op de fiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte.![]()
Typisch dat ze dan niet switchen naar Huub en Lieke.quote:
Prachtigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eze5hEBoikE
geselli met Brian
Dat vonden de anderen daar ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Ik vond dat geluidje van Huub wel grappig na de kwaak geluiden van Dennix
Darklight wil graag dat Dennis weggaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wie zou er exit moeten dan en waarom? (kom net binnen)
als ik de verhalen mag geloven is Huub weer agressief geworden, maar we mogen er niks over horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De redactie is bang voor de streamers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er tikkertje gespeelt wordt dan wil ik dat zien. We weten allemaal hoe de redaktie manipuleert....
De streamlocks slaan nergens op... want dan zijnjuist de akties te zien. Nu erger ik me allleen maar dood dat je de waarheid niet mag weten omdat het wel eens niet in het straat je van de redaktie kan passen...
Buiten dat willen ze van de streamers af.ze doen ook hier vreselijk hun best voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De redactie is bang voor de streamers.Blijkbaar hebben de streamers meer macht dan ze beseffen.
![]()
Huub dist Dennis deel 1 (met lik?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft weer teveel gedronken , dus is er weer fysiek geweld gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian zal nooit zijn achterbakse streken verliezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
Bah en Dennis en brian zijn weer vriendjes![]()
![]()
in deel 2 zie ik echt geen duw. wel Dennis die een agressief toenaderende Huub op afstand houdtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub dist Dennis deel 1 (met lik?)
http://www.youtube.com/watch?v=M1e5pvQKg0k
deel 2 (met duw?)
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=36819&sess=664
Ze kunnen toch ook wel slapende Huub en Lieke in beeld brengenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
nu op allevier een streamlock? raar hoor
Ja dat verbaasd mij ook. Ze kunnen daar tijdens een orgie een zwembad volspuiten met sperma maar zodra het verbaal of fysiek wat hard wordt dan schiet de redactie volledig in de stress.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond het een ordinare boel vanmiddag.Alles draait alleen nog maar om geiligheid.En bij een ruzie doen ze streamlocks.
Is hier http://www.nowlive.eu/forum/topic.php?id=1488 iets beter te zien rond 00:50quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
in deel 2 zie ik echt geen duw. wel Dennis die een agressief toenaderende Huub op afstand houdt
Brian heeft de tekst gehaald en nu zingt Dennis het liedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Echt vriendjes zijn ze nog niet Dennix en Brian, of komt brian nog terug?
welke duw Dennis had zoals gewoonlijk zijn handen in zijn zakken, en huub was zo als gewoonlijk als hij heeft gedronken, agressief.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
uub dist Dennis deel 1 (met lik?)deel 2 (met duw?)
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=36819&sess=664
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
Nou, eigenlijk kan ik wel raden wat Dennis en Brian zeggen.
Beiden hebben ze er een handje van om leugens te vertellen.
Helaas missen we nu wel een indruk of Brian nog steeds een hekel heeft aan Dennis, of dat Brian nu weer met Dennis aan het vriendjes worden is.
Huub vind ik ook niet echt leuk maar hij is voor mij wel de smaakmaker van de kooi. Zonder Huub vind ik het niet meer de moeite waard om de kooi te volgen, puur om het feit dat ik de rest te erg voor woorden vind.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub was net al met zijn honkbalballetje aan het spelen.Deed hij de vorige keer ook toen hij exit moest.
Hoop het echt niet,want dan kan van mij de stekker eruit.Zonder Huub geen gouden kooi.
er was uit een ander camerastandpunt duidelijk een duw van Dennix naar huub toe te zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
in deel 2 zie ik echt geen duw. wel Dennis die een agressief toenaderende Huub op afstand houdt
Brian houdt natuurlijk een lijntje naar Dennis open als dat nodig is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Jammer want ze leken toch wel aardig tot elkander gekomen te zijn huub en brian.
Maar blijkbaar heeft Brian toch nog een erge hekel aan huub. Genoeg om hem als het maar mogelijk is na te trappen.
Aan de andere kant, het is het spel, maar ik blijf het jammer vinden.
Omgekeerd heeft Huub dat helemaal niet zo naar brian
Precies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat verbaasd mij ook. Ze kunnen daar tijdens een orgie een zwembad volspuiten met sperma maar zodra het verbaal of fysiek wat hard wordt dan schiet de redactie volledig in de stress.
Dennix heeft wel geduwd, dat was duidelijk te zien op de streamsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef maril het volgende:
[..]
welke duw Dennis had zoals gewoonlijk zijn handen in zijn zakken, en huub was zo als gewoonlijk als hij heeft gedronken, agressief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |