Wat wil je dat ik aanvul?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Een gekleurde OP.
hij is eenzaam. Ik denk dat hij dolgraag met Brian wat meer contact zou hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Brian en een Huub die bij voortduring Dennis pas echt in de zeik genomen hebben en hem nu proberen te overtuigen van het feit dat het allemaal Jaap zijn fout isDat kan toch niet waar zijn dat hij dat als "waar" neemt
Dat idee heb ik dus ook. Maar ik heb zelf geen streams en moet afgaan op de verhalen in de cos en de filmpjes maar wat ik zag dat zag er natuurlijk uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof wel dat Huub en Brian dit zelf ook een lekere ontwikkeling vinden.
Of het nou script is of niet. Het komt absoluut niet gespeeld op mij over, die samenwerking tussen Huub en Brian.
Integendeel, ze hebben er echt plezier in als ze één-tweetjes doen.
OMG.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:53 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke samen op 1 bed
[afbeelding]
Heldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Daar ben ik weer !
Ben na het eten naar Eemnes gereden (op mijn nieuwe Puchie ja) en was
daar rond half acht ! Ondanks dat ik door de bewaking werd gesommeerd weer
'gauw verder' te rijden heb ik nog wel een paar keer "Dennis I LOVE YOU" geschreeuwd![]()
Villa is in het echt VEEL kleiner als op de streams !
oja, dat klopt. Net als Huub bij "cross the focking line" deedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef itsme het volgende:
[..]
ja er stond niets over dat Dennis begon met spugen.![]()
![]()
Had je mijn reactie niet gelezen? Volgens mij is het pas begonnen toen jaap riep niemand meer weg te gaan stemmen en het spel tegen ging houden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is allemaal spel, geregiseerd spel, kan niet waar zijn dat het uit hen zelf komt. Het ligt er gewoon allemaal veel te dik op
Moet dat dan ook in de OP?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
[..]
oja, dat klopt. Net als Huub bij "cross the focking line" deed
Dat Huub dronken was, en die streamlocks volgden op toespelingen van Dennis, Brian en Amanda op gebruik van fysiek geweld door Huub.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
Brian: je bent samen met Nadia 2 sitting ducks....
Afgelopen donderdagavond begonnen toen Huub terug kwam van de Febo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is allemaal spel, geregiseerd spel, kan niet waar zijn dat het uit hen zelf komt. Het ligt er gewoon allemaal veel te dik boven op
Ben al blij dat er een OP is..Vind het steeds knap dat iemand toch de moeite neemt om het te doen.Ben er zelf niet goed in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik doelde op het ontbreken van de toespelingen van Brian, Dennis en Amanda, op het gebruik van fysiek geweld door Huub.
En de streamlocks die daarop volgden.
ik zal je maar waarschuwen: we hebben je gehoord en weten nu allemaal dat je een meisje van 15 jaar bentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Daar ben ik weer !
Ben na het eten naar Eemnes gereden (op mijn nieuwe Puchie ja) en was
daar rond half acht ! Ondanks dat ik door de bewaking werd gesommeerd weer
'gauw verder' te rijden heb ik nog wel een paar keer "Dennis I LOVE YOU" geschreeuwd![]()
Villa is in het echt VEEL kleiner als op de streams !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |