Was maar even hoor, ze begon al weer over vliegjes te zeikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk, wat zou dat heerlijk zijn....Een Lieke stil, al was het maar voor één dag!
Ja, zijn drie favoriete onderwerpen, drank, geweld en natuurlijk vrouwen. Niet erg als je er over spreekt, maar hij voegt ook regelmatig de daad bij het woord......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub klinkt nog wat wazig.
Geweld en drank, daar heeft hij het over.
ik denk dat Dennix wat geregeld heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Dreamboy het volgende:
De date die Nadia morgen met LUC wou gaat ook niet door,omdat het te kort dag is om het allemaal te regelen.
Nee, toen ik jouw posting las zag ik net Huub op Amanda duiken en dacht dat er een partnerruil was geregeld, dus was even blij. Maar ik had dan ook net mn gratis streams aangezet en nog niet bijgelezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Om Lieke te fucken.
Of bedoel je dat het zaterdagavond is![]()
Ze veegt gewoon het natte haar uit haar gezicht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk, wat zou dat heerlijk zijn....Een Lieke stil, al was het maar voor één dag!
Net zoals Huub gedaan heeft? Bedoel je dat we twee weken naar dat gebler van Nadia hebben moeten kijken voor niks....?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
[..]
ik denk dat Dennix wat geregeld heeft.
Dus zal de date met Demitri ook wel niet door gaan.
Dennix doet zo geheimzinnig.
Lang leve de glasbakquote:
Ach soquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, toen ik jouw posting las zag ik net Huub op Amanda duiken en dacht dat er een partnerruil was geregeld, dus was even blij. Maar ik had dan ook net mn gratis streams aangezet en nog niet bijgelezen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen aan het opruimen.. Nix doet weer..... nix
En zo zie je maar weer dat Dennis ook niet beroerd is om meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij heeft net een vuilniszak vastgehouden
![]()
NU ?quote:
ohw, sorryquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij heeft net een vuilniszak vastgehouden
![]()
Juistquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer dat Dennis ook niet beroerd is om mee
te helpen in de huishouding ! Een ECHTE vent dus !![]()
Daarom vind ik Huub ook de smaakmaker van het hele gebeuren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
Huub is weer heerlijk eerlijk :0
Dat vind ik nu juist zo leuk aan hem
mijn kleur ik weet het, maar ik pas hem niet aan.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist![]()
Maar ik blijf zn karaktervolle uitspraken en mooie opmerkingen slecht verstaan. Hij heeft gewoon de slechtste zender. Lieke heeft natuurlijk de beste zender weer eens gekregen![]()
En toch heb ik er moeite mee wanneer hij zou winnen... eigenlijk egldt dat voor alle wannabees....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Daarom vind ik Huub ook de smaakmaker van het hele gebeuren.![]()
Met braaf zijn in de villa kom je niet ver, dus een zuigende Huub is een verademing.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor die linkjes! Zuigende Huubje weer aan de gang die weer de regels overtreed door Dennis te likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |