Nee, Jaap moet zich meer tegen Huub keren.. en dan kan Dennis (eindelijk) zijn ding doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef wie.. het volgende:
Die Dennis zeg hij kan echt niets alleen..
Brian wordt de winnaar, 100% zekerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch heb ik er moeite mee wanneer hij zou winnen... eigenlijk egldt dat voor alle wannabees....![]()
Huub is geen topsporter dus daar kan je hem moeilijk mee vergelijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub kan maar 1 ding doen en dat is stoppen met drinken.... geen drup meer voor deze jongen.... Topsportes laten meer staan voor minder.
Laatste stuiptrekking.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. 25 augustus dan is alles weer beter dan kan ik ook meer tegen Huub doen.
Hij probeert zich er op deze manier er in te houden.
Akveor bedoelt waarschijnlijk dat topsporters veel moeten laten staan om een doel te bereiken, en als Huub wilt winnen moet hij daar het drinken voor laten staan. Drank zou zijn kop nog wel eens kunnen gaan kosten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is geen topsporter dus daar kan je hem moeilijk mee vergelijken.![]()
Je bent in de war met brrrrrrian.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zijn drie favoriete onderwerpen, drank, geweld en natuurlijk vrouwen. Niet erg als je er over spreekt, maar hij voegt ook regelmatig de daad bij het woord......
Het gaat er toch ook om wat je er voor over hebt om te winnen...? Huub denkt dat ie met drank kan winnen.... ik denk dat we hier allemaal beter weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is geen topsporter dus daar kan je hem moeilijk mee vergelijken.![]()
Lees eens even vooruitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Py het volgende:
Waar zijjn Amanda en Nadia en vredesnaam mee bezig?
Dennis speelt HEEEEL slim. Hij laat Jaap gewoon alles uitvoerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Clank het volgende:
Dennis: Jij kan mij groot maken.
Tegen wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Clank het volgende:
Dennis: Jij kan mij groot maken.
Ik gun het nix gewoon niet om samen met een Jaap te spelen... samen zijn ze idd beresterk maar dan meer omdat ze elkaars dekking zijn.... Maar wat heeft nix laten zien dat hij zo'n sterke dekking verdient? .... Daar baal ik van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
Jaap': na 25 augustus wordt alles anders.
Hij gaat wel eerst overleggen met achter. Geen wonder dat hij en Dennis een leuk setje zijn.
Hij denkt dat niet, hij weet wel dat hij het niet moet doen, maar kan de verleiding niet weerstaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om wat je er voor over hebt om te winnen...? Huub denkt dat ie met drank kan winnen.... ik denk dat we hier allemaal beter weten.
En Brian bljift buiten schot.. bij iedereen!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian "dit gesprek gaat over dat Jaap niet doet wat Dennis verwacht. Dit kunnen jullie dus verwachten. Jullie kunnen dennis dus terroriseren. Komt Jaap dan op voor Dennis?"
grappig dat Brian niet verder wil praten als hij vermoedt dat Nadia of Amanda er aan komen.
Dat is het ergste.Maar wel knap gespeeld van Brian.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef Clank het volgende:
[..]
En Brian bljift buiten schot.. bij iedereen!!!
Hij speelt dit spelletje nu ook goed....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef Clank het volgende:
[..]
En Brian bljift buiten schot.. bij iedereen!!!
Ja... dat vind ik ook zo belachelijk!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:16 schreef rooie3 het volgende:
Ja Dennis zeg effe tegen Jaap dat hij moet knallen.Dennis heeft ervaring met knallen.
Tegen wie had Brian het?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Brian "dit gesprek gaat over dat Jaap niet doet wat Dennis verwacht. Dit kunnen jullie dus verwachten. Jullie kunnen dennis dus terroriseren. Komt Jaap dan op voor Dennis?"
grappig dat Brian niet verder wil praten als hij vermoedt dat Nadia of Amanda er aan komen.
Zo heeft hij het altijd gespeeld.. iedereen voor zijn karretje spannen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij speelt dit spelletje nu ook goed....
Brian en Huub hebben 'achter' gevraagd morgen speciaal op Cora en spelinfo voor Japio te letten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
audiolock. Iets over instructies en "er wordt scherp op gelet"
Over nadia, denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |