Brian gaat wel goed verder met het plan om Jaap donderdag te laten vertrekkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook en nu gaan ze gauw over Jaap praten (Brian tegen Dennis)
aha, iets dergelijks hoorde ik Nadia ook tegen Dennis zeggen toen de streams terug waren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef tipsch het volgende:
Als we toch vage bewijslast aan het verzamelen zijn:
Brian geeft net aan dat Dennis te lang is doorgegaan "het was al voorbij en jij ging door, dat was niet meer nodig" zoiets
Dat is dus wanneer de bewoners niet meer weggestemd kunnen worden en wat gaat hij dan doen? (als hij er nog zit)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
aha, iets dergelijks hoorde ik Nadia ook tegen Dennis zeggen toen de streams terug waren.
Dennis kapte haar toen af en zei "ik vind het juist leuk. Ik lach me kapot. Na 23 sept.... etcetera"
Niemand heeft zin om een leuke samenvatting te maken en wacht rustig 5 minuten met het maken van een COS, want dan hoef je geen samenvatting te maken.quote:
Dat je 5 minuten wacht. Dan ben je niet verplicht volgens de regeltjes een uitgebreide OP te maken.quote:
er word verwacht dat er in de openingspost een samenvatting komt, maar als er pas een nieuwe COS word geopend na 5min, hoeft dat niet.quote:
Onslagrondes blijven gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is dus wanneer de bewoners niet meer weggestemd kunnen worden en wat gaat hij dan doen? (als hij er nog zit)
hopelijk niet![]()
Ben benieuwd Dennis lult heel mooi mee met brian...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
Dennix laat Jaap heus niet vallen.
Maar waarom zou nix hem eruit stemmen....? Twee labiele dekkingen lijken met altijd nog beter dan één.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Dennis wel overtuigd, nu dat Jaap een achterbakse dubbelindekkende manipulator is.
Brian zegt nog even dat Dennis en Jaap erg weinig successen hebben geboekt.
Dat zou een hele mooie zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef neehe het volgende:
Wat Brian nu doet heeft hij met Huub afgesproken, en als Huub ruzie met Dennix heeft springt Brian Dennix bij.
Zogenaamd bond Brian nu met Dennix, dat is alleen om Jaap eruit te krijgen.
Alas Jaap eruit is, is Dennix aan de beurt.
Die afspraak hebben Huub en Brian gemaakt.
Brian "want Jaap lult toch alles door. Jaap heeft een spel agenda. Nadia heeft een "Oeps"-agenda. Ik wil wel het gesprek met Nadia aan gaan en (iets van "ben ik jouw dekking" maar dan anders)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar waarom zou nix hem eruit stemmen....? Twee labiele dekkingen lijken met altijd nog beter dan één.
Lijkt me het meest logische scenario als je bedenkt dater misschien nog maar 4 maanden is.... Volgende liijken me dan Nadia en nix.... en dan misschien een finale tussen 4 mensen.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp ik goed dat achter besloten heeft dat men moet proberen om Jaap weg te krijgen?
Of men laat Jaap 7 kleuren stront schijten dat Dennis hem eruit stemt dat hij bereid is om Dennis te offeren ipv er zelf uit gestemd te worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Begrijp ik goed dat achter besloten heeft dat men moet proberen om Jaap weg te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |