Wist niet dat het een foute nummering was, wie weet dat Senesta straks even kan veranderen als ze tijd heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:48 schreef nokwanda het volgende:
En nog steeds de foute nummering, overgenomen van EW
Lichtere narcose, zei je net.
Geen idee wat er mogelijk is. Dat gaan we straks horen.
Mijn buren zijn zo lief om met me naar de DA te gaan. Heb de afspraak om 13.15 uur
Halloquote:
Trang trong trengquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef draculettetje het volgende:
tring tring tring
Krongquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:31 schreef nokwanda het volgende:
Dank je Sara.
En wat DV zegt: Yvonne leest het hier vast wel
Wat zijn krieken?
Halloquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wist niet dat het een foute nummering was, wie weet dat Senesta straks even kan veranderen als ze tijd heeft.
Denk overigens wel dat je verschillende vormen van Narcose hebt, een kind van 5 breng je toch niet onder een narcose zoals bij een volwassen mens net zoals oudere mensen wellicht een lichtere narcose krijgen. Wie weet gaat de DA net zoveel verdoven wat nodig is.
Die is op roets.... de eerste keer pilsje pakken met maten (goedgekeurd door de vereniging der ouderenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik heb tijd en zin, moet alleen even zoeken wat het goede nummer moet zijn![]()
EW![]()
Volgens mij gaat die E-W een echte party-animal worden nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is op roets.... de eerste keer pilsje pakken met maten (goedgekeurd door de vereniging der ouderen)
Wheheheeeee, nou..... denk het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die E-W een echte party-animal worden nogAlleen al hoe hij hier op FOK! over kan komen af en toe. ( niet negatief in mijn ogen)
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef nokwanda het volgende:
Ah, jullie spelen vadertje en moedertje
Linkje is wat misluktquote:
tssss, gebruik jij die pan nou maar om te oefenen met je eitjesquote:
Hoooi Mirage!quote:
Dat heeft al jaren geen nut. geen gevoel voor het ei.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
tssss, gebruik jij die pan nou maar om te oefenen met je eitjes![]()
Hey senesta, het gaat goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoooi Mirage!
Hoe gaat het met jullie?
Ja, op TRU ook nu inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hey senesta, het gaat goed.
beetje slaap tekort, maar verder prima.
gefeliciteerd als ik het goed heb?
Ik heb nog neit gekeken, maar volgens mij ben jij nieuwe mod?
Heel veel plezier weer gewenst!
jazeker!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat best een hoop ruimte jah.
Klinkt allemaal erg leuk, kom je het nog een keer showen als je klaar bent?
Zal hier ook mijn ogen openhoudenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
jazeker!
Ik zit alleen een beetje vast.
Verkopen ze tegenwoordig geen "valletjes" meer?
Ik wil valletjes zoals ik ze vroeger voor mijn slaapkamerraam had,
het liefste met "olifantjes" er op of er in.
Jaaa, ik hoor het graag!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal hier ook mijn ogen openhouden
En ik had nog wel een idee voor de beebiekamer mbt olifanten
Doe ik wel even per chat
Ghehehe... Herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaa, ik hoor het graag!
Ik zal je zo foto's mailen van hoe de tussenstand is.
Waarschijnlijk kan je dan makkelijker je ideeën integreren.
Hey, maar verdien ik geen pluim?
Ik zorg nu dat ik ruim op tijd klaar ben, zodat ik niet meer in de 7e maand nog muurtjes loop te zetten e.d..
owwwwww, dat sucks.quote:
Alles al geprobeerd.... Vooral dat schoppen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwwww, dat sucks.
Afgelopen weekend dacht ik hetzelfde, maar die deed het even later weer. pview.
Ik moet er niet aan denken niet te kunnen wassen. (niet te hóeven dat dan wel weer)
Als hij daadwerkelijk kapot is, dan heb je een mooi probleem met je 4 kinderen
Trek alle stekkers er uit,
check je stoppen in de meterkast (de groep van de kamer waar de machine staat),
stekkers er weer in,
dan de stand van de wasmachine checken (staat hij wel aanpauzeknoppen etc ??)
reset het geval
schop er ene keer tegenaan (pas op dat je je teen niet breekt!)
en probeer het nog een keer
succes
Plaats jij nou zomaar een foto van mij zonder toestemming?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Mirage het volgende:
ow![]()
janken janken vamp... veel janken, goed stampen op de grond, ontiegelijk boos worden,
en als je helemaal leeg bent kan je hopenlijk weer lachen.
in andere context herken ik het wel
zoek en vind de leeuwin in jezelf meid!
[afbeelding]
maar wel pas nadat je heerlijk alles eruit gejankt en gestampt hebt
Wat ontzetend spannend!quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:06 schreef Darkwolf het volgende:
Een spannende week is aangebroken.
De week waarin ik het huis uit ga voor het eerst in 25 jaar.
Ik ga wel de nodige voordelen missen. Dat wel.
Zoals mijn moeder die nu aan het koken is voor mij zodat ik lekker op FOK! kan neuzen!
Hallo Sara, ik was het weekend weg en lees je berichtje nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:12 schreef sararaats het volgende:
sterkte nokwanda !
---
zeg tegen yvonne dat ik nog springlevend ben, ben volop bezig de drie dagen Parijs voor te bereiden. 3 dagen is eigenlijk wel kort maar ons mama moet ons Mie bijhouden want m'n zus staat in het onderwijs.
morgen is het Kruiswegkermis, dan ben ik ook al niet thuis. ik ga waarschijnlijk kijken naar de kunsttentoonstelling want ik ken iemand die daaraan meedoet. of ze dit jaar meedoet weet ik niet.
frikadellen met krieken of fruit eten. ik lust geen krieken dus ik eet fruit
Sara
Dat schijn ik al te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het voordeel is dan volgens mij zeker ook dat je zelf gaat koken en dus vanzelf ook je eigen gerechten gaat samen stellen zodat je niet meer eet wat de pot schaft. Zeker het voordeel van ervaring in het koken, wie weet wordt je wel een master in de keuken straks
LOL! Zo rijk ben ik nu ook weer niet!quote:Of je gaat iedere dag bij de afhaal bestellen
Tja... je kan het zo gek maken als je het zelf wilt natuurlijk!quote:Ieder nadeel heeft een voordeelIeder voordeel heeft een nadeel
Minder tijd maar wel meer ervaring in de keuken.
Ik blijf in de buurt, maar wel een andere plaats.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:52 schreef Mirage het volgende:
Wat ontzetend spannend!
Blijf je in de buuurt wonen of ga je naar een andere stad/plaats?
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg dat ik samen met mijn girl ga wonen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Spannend en leuk, zelf kunnen doen waar je zin in hebt en niet zoveel rekening hoeven houden met oudersLijkt me wel wennen als je zonder vriendin op jezelf gaat, een leeg huis zonder aanspraak.
9-10-11 en 12 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo Sara, ik was het weekend weg en lees je berichtje nu
Wanneer ga je naar Parijs?
Schitterende stad, zo te lezen ben je er al vaker geweest.
Ik heb weleens bij jullie warme krieken met frikandellen gegeten, lekker! Kriekenbier is ook lekker
Wij trekken al zoveel met elkaar op dat we al praktisch samenwonen maar dan steeds bij elkaars ouders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef Mirage het volgende:
Ow maar DW dan wordt het extra interessant voor jezelf, want niets is leerzamer dan iemand in je omgeving die je de eerste tijd wel eens even op je irritante eigenschappen zal wijzen![]()
Niet in mijn geval dus, maar de tijd zal het zeggen!quote:Ik denk dat als je gaat samenwonen je jezelf meer en beter leert kennen dan wanneer je alleen gaat wonen.
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
9-10-11 en 12 september
ik heb familie wonen in Parijs
Niet iedereen is zo vrij misschien, maar als mijn man in de badkamer op de wc zit en ik moet daar iets doen... dan loop ik gewoon binnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wij trekken al zoveel met elkaar op dat we al praktisch samenwonen maar dan steeds bij elkaars ouders.
Enne... ik heb geen slechte eigenschappen die zij nog niet kent.
Ik denk dat het wel allemaal mee gaat vallen op dat aspect.
Zelf ben ik redelijk bewust over mijn eigen do's en don'ts!
[..]
Niet in mijn geval dus, maar de tijd zal het zeggen!
To be continued dus! Kijken wie er gelijk heeft!
Verder kwam ik niet omdat ik toen een plaatje kreeg van een drol die naar bloemetjes rookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
Nou gelukkig heb ik echt totaal geen idee waar je het over hebt! Proppen? Vouwen?
Either way... het gebeurt nu al dat mijn girl rustig gaat plassen terwijl ik aan de wasbak mijn tanden sta te poetsen.
Voor het grote werk zit ik liever alleen en doe ik zowiezo in de WC op de pot, niet in de badkamer.
Als de badkamer een toilet heeft is dat om op te plassen, niet te scheiten.
Dan kan er ook nog gedouched worden zonder vergast te worden!
En mocht mijn vriendin die gewoonte wel hebben is dat no problem want in onze badkamer -zoals je wellicht op het filmpje hebt gezien- heeft geen extra toilet!
Tadaaaaa!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
joehoe
ik mag bijna weer autorijden!
test = geslaagd
duurt nu nog een week voor de codes
dan een week voor rijbewijs
en dan nog auto aanpassen
maar ik ben goed gekeurd ha ha ha
Wel iets verder weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:15 schreef nokwanda het volgende:
Is die manege dan ver van waar je gaat wonen?
Super! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
test = geslaagd
En hier ook een jippie en de jee!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
joehoe
ik mag bijna weer autorijden!
test = geslaagd
ja, al ben ik nog steeds aan de betere hand en is er nog steeds kans dat ik er uit kom.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:25 schreef Darkwolf het volgende:
Super! Gefeliciteerd.![]()
Maarreh... aangepaste auto? Ik neem dus aan dat je in een rolstoel zit?
Geweldig hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:00 schreef draculettetje het volgende:
ja, al ben ik nog steeds aan de betere hand en is er nog steeds kans dat ik er uit kom.
maar of de kracht van rechts weer dusdanig wordt om er mee te kunnen autorijden (lees remmen) blijft de vraag,
dus vandaar dat ik vanaf vandaag met links mag autorijden!
Ja zeg... schande..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:49 schreef draculettetje het volgende:
hey zomaar
van barra en niemand reageert ?!
![]()
ik doe gewoon mee hihi
![]()
en goede morgen allen
wat betreft de aanpassingen: er zijn inderdaad een heleboel dingen die ik ook niet wist die kunnen. Helaas zit er vaak wel een lange weg ernaar toe of een financieel plaatje aan wat lang niet altijd vergoed wordt,
maar ach Dit is in ieder geval weer een goede zet!
ligt eraan of ze de onderdelen op voorraad hebben, als alles past en lukt kan het gelukkig in 1 dag klaar zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja zeg... schande..
@Barraaaaaaa![]()
![]()
![]()
Draakje: hoe lang gaat het naar verwachting duren voor ze je auto hebben aangepast dan?
whaahahahaaa, ik dacht dat je het door een beun zou gaan laten doen of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:43 schreef draculettetje het volgende:
dat zijn mijn type kunsten
bedoel natuurlijk beensteun
Waar ben je naar toe geweest dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
hiik ben weer terug van vakantie
nope da lijkt me geen goe plan!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaahahahaaa, ik dacht dat je het door een beun zou gaan laten doen of zo
2 weekjes naar frankrijk geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar ben je naar toe geweest dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:52 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Miniminimonster heeft weer au aan zn oortjes..
Ah wat sneuquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:52 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh... Miniminimonster heeft weer au aan zn oortjes..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie krijgt weeeeer een neefje!
![]()
Dank....quote:
Ik ook maar een neefje vind ik zeeer zeker ook heeeel leuheuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank....
En ik had zooow verwacht dat het een meisje zou zijn!
ik ben nu veel gelukkiger dan ooit. soms heb ik nog wel een dipje maar dat ligt aan het weer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:10 schreef nokwanda het volgende:
maar wat is nou het nieuwe?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben nu veel gelukkiger dan ooit. soms heb ik nog wel een dipje maar dat ligt aan het weer.
ben tot de conclusie gekomen dat ik veel aan dit forum heb (veel meer dan in het begin)
wil dit even tegen yvonne zeggen: ik heb altijd geweten dat je lief bent en je geeft me het gevoel dat ik welkom ben
Sara
quote:Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef Mirage het volgende:
een mannetje dus vamp?![]()
Ik moet nog, maar ik verwacht het hier ook weer hoor.
vent nr 4 ':')
nog? Kan dus veranderen denk je?quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mijn vriendin ben ik nog een groot jochienothing more nothing less
Hij KAN bij me in de leer komenquote:Op zondag 2 september 2007 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog? Kan dus veranderen denk je?
Yup...Dochterlief en ik zwaaien straks de septer over 5 mannen!quote:Op zondag 2 september 2007 10:19 schreef Mirage het volgende:
een mannetje dus vamp?![]()
Ik moet nog, maar ik verwacht het hier ook weer hoor.
vent nr 4 ':')
quote:
Hoe slapen de kinderen bij jou eigenlijk?quote:Op zondag 2 september 2007 19:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup...Dochterlief en ik zwaaien straks de septer over 5 mannen!![]()
![]()
We hebben de zolder in 2 verdeeld... Daar slapen de oudste twee... Met een scheidingswandje van van die ikeaopruimnette/mandjes en die dingen die je in de kast kan hangen...quote:Op zondag 2 september 2007 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe slapen de kinderen bij jou eigenlijk?
Ik bedoel.. je hebt er 5 straks... dan jij en je lover nog een kamer.
WIe slaapt er bij wie of hebben jullie gewoon 6 plus kamers?
Best goed afgesproken dan, alhoewel ik lover uit zijn computerkamer getrapt had.quote:Op zondag 2 september 2007 20:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
We hebben de zolder in 2 verdeeld... Daar slapen de oudste twee... Met een scheidingswandje van van die ikeaopruimnette/mandjes en die dingen die je in de kast kan hangen...
Dan hebben we een kamertje waar nou nr 3 in zn nieuwe hoogslaper slaapt en daar komt het ledikantje van nr 4 onder en nr 5 komt "zo lang" bij ons op de kamer... Hebben we nog 1 kamer over waar lover zn computer staat en waar gerookt mag worden....
quote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Best goed afgesproken dan, alhoewel ik lover uit zijn computerkamer getrapt had.
Roken verkast hij dan maar naar buiten en de computer op de slaapkamer of in de woonkamer?
Dan heeft weer een kind een eigen kamer.
kunnen jullie ongestoord neuken. (of eigenljik... doe dat maar niet)
Ik ken iemand die zo ver ging dat hij het kinderledikantje op de gang had staan zodat er een computerkamer vrij kon blijven.
Ik had hem geschopt
(kijk als er geen andere mogeljkheid is... maar wel een eigen pc kamer willen terwijl je zelf je leuter ergens instopt en een kind verwekt)
Ghehehe.... Ik roep al tijden over een tuinhuisje...
Op zich vind ik het wel "prettig" dat ie een eigen plekkie heeft, maar straks, als alles wat ouder gaat worden moet er wel een andere oplossing gezocht gaan worden.. Nr 3 vindt het momenteel geweldig dat nr 4 bij hem op de kamer mag komen slapen en die twee spelen nog niet echt op hun kamer (als ik heb even een "eigen" plekje nodig waar ik lekker even alleen kan zijn... Kamers van de oudste twee... Dat zijn op zich "gewone' slaapkamers, alleen ben ik te lui om er een gipswandje in te zetten en ik heb het idee dat ze het nu nog wel gezellig vinden zo... Er gaat gespaart worden voor dakkapellen zodat vooral de kamer van nr 2 net even iets meer ruimte krijgt en als mevrouw echt zo ver is met puberen dat ze een "compleet" eigen kamer wil dan is dat wandje natuurlijk zo gezet!! En ledikantje op de gang zie ik hier ook echt niet gebeuren! Een tuinhuisje daarentegen....![]()
Sorry, ben in een opstandige bui
(naar mannen toe dan)
ieder zijn indeling natuurlijk![]()
![]()
het staat ertussen!quote:Op zondag 2 september 2007 20:19 schreef vamperotica het volgende:
waar is mn tekst gebleven?
Ben je ook van plan om daar te gaan wonen dan?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef draculettetje het volgende:
en ik slaap wel weer op de bank op bij nr 1 op de kamer......
hihi
Weet je hoeveel ik neuk.... en ik heb nog geen enkel kindquote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Best goed afgesproken dan, alhoewel ik lover uit zijn computerkamer getrapt had.
Je bent een stuk makkeljiker dan ik.
Roken verkast hij dan maar naar buiten en de computer op de slaapkamer of in de woonkamer?
Dan heeft weer een kind een eigen kamer.
kunnen jullie ongestoord neuken. (of eigenljik... doe dat maar niet)
Kijk nu hebben wij het weer gedaanquote:Ik ken iemand die zo ver ging dat hij het kinderledikantje op de gang had staan zodat er een computerkamer vrij kon blijven.
Ik had hem geschopt
(kijk als er geen andere mogeljkheid is... maar wel een eigen pc kamer willen terwijl je zelf je leuter ergens instopt en een kind verwekt)
Sorry, ben in een opstandige bui
(naar mannen toe dan)
ieder zijn indeling natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 08:35 schreef Darkwolf het volgende:
Hoera! Ik ben verhuist!
Donderdag begonnen en vrijdag sliepen dinnetje en ik er al!
(Nee... niet op een matras, maar meteen ons "nieuwe" tweepersoonsbed!)
In een record tempo zijn we tot zaterdag avond bezig geweest en zondag hebben we ons eerste echte ontbijtje daar gehad en ons eerste echte zelf gekookte avondmaal!
Genietend met onze hapjes en dingetjes hebben we lekker "Heroes" zitten kijken vanaf de XBOX harddisk op mijn nieuwe 42 inch (107 cm) plasma TV!
Op mijzelf wonen is echt knallend en feestelijk begonnen met luxe bijnodigdheden waarvan ik dacht het niet te kunnen sparen! (Ik en geld...)
Maar kennelijk heb ik het optijd geleerd en ben zeer blij dat ik zoveel opzij heb gezet om zo lekker te kunnen beginnen met mijn dinnetje!
Oh... en zondag was dan ook ons enige rustdagje... en zelfs toen kwam er al familie en vrienden onverwacht over de vloer.
Nu is de werkweek weer begonnen en ook mijn vriendin begint na 4 jaar studie voor het allereerst met een echte full time baan.
De gekte is afgenomen, maar het leven gaat gewoon door!
Uiteraard krijgen jullie een virtuele housewarming via een filmpje zodra de laatste meubels zijn gearriveerd.
Als er toch mensen een sneakpeak willen, zal ik overleggen met mijn girl of de huidige setup ook "live in the open" mag komen!
het creatief is LEUKquote:Op maandag 3 september 2007 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Nu aan het werk.
Ga hier zometen weer es creatief doen. Ga voor het Lesbian festival een grote superwoman pop van karton uitsnijden en beschilderen
Verder blijft mijn nek een pijnlijke zaak. Ben geen slikker, maar zit nu toch echt aan de ibuprofen.
Dit trekt paracetamol echt niet meer
Wauw!!! Wat "klink" je heerlijk happy en gelukkig!!!quote:Op maandag 3 september 2007 08:35 schreef Darkwolf het volgende:
Hoera! Ik ben verhuist!
Donderdag begonnen en vrijdag sliepen dinnetje en ik er al!
(Nee... niet op een matras, maar meteen ons "nieuwe" tweepersoonsbed!)
In een record tempo zijn we tot zaterdag avond bezig geweest en zondag hebben we ons eerste echte ontbijtje daar gehad en ons eerste echte zelf gekookte avondmaal!
Genietend met onze hapjes en dingetjes hebben we lekker "Heroes" zitten kijken vanaf de XBOX harddisk op mijn nieuwe 42 inch (107 cm) plasma TV!
Op mijzelf wonen is echt knallend en feestelijk begonnen met luxe bijnodigdheden waarvan ik dacht het niet te kunnen sparen! (Ik en geld...)
Maar kennelijk heb ik het optijd geleerd en ben zeer blij dat ik zoveel opzij heb gezet om zo lekker te kunnen beginnen met mijn dinnetje!
Oh... en zondag was dan ook ons enige rustdagje... en zelfs toen kwam er al familie en vrienden onverwacht over de vloer.
Nu is de werkweek weer begonnen en ook mijn vriendin begint na 4 jaar studie voor het allereerst met een echte full time baan.
De gekte is afgenomen, maar het leven gaat gewoon door!
Uiteraard krijgen jullie een virtuele housewarming via een filmpje zodra de laatste meubels zijn gearriveerd.
Als er toch mensen een sneakpeak willen, zal ik overleggen met mijn girl of de huidige setup ook "live in the open" mag komen!
Mogge Spellmeista!quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Spellmeista het volgende:
verdorie ik ben jarig..
alweer een jaarje ouder en uhuhm wijzer
29 ben ik geworden voor de belangstellenden
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Spellmeista het volgende:
verdorie ik ben jarig..
alweer een jaarje ouder en uhuhm wijzer
29 ben ik geworden voor de belangstellenden
Hekserij daar is volgens mij per definitie negatief volgens mij. Iemand die zwarte magie beoefend en mensen vervloekt ed.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Had het al gelezen, ja
Om te janken.
Hekserij leeft er heel erg. En daar wordt met hekserij ook niet hetzelfde bedoeld als hier. Hier zou een shamaan heks genoemd worden, daar niet. Maar de definitie kan zomaar veranderen als je pech hebt daar. Een beetje volksgericht maakt dat je opeens van Sangoma of Inyanga tot heks verwordt en dan gebeuren er dit soort akelige dingen
De oerdriften zitten absoluut nog in ons. Alleen kunnen we die (althans, de meesten van onsquote:Op donderdag 6 september 2007 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ach ja. Is dat ook niet het land waar her en der nog steeds de clitoris word weg gesneden bij vrouwen?
Trouwens... daar worden heksen verbrand en in dit land worden homo's vermoord om wij ze zijn.
Ook om te janken toch?
Wij tweevoeters blijven wat dat betreft een primitief ras en desondanks onze zogenaamde technologische vooruitgang zijn wij zelf geen steek veranderd sinds duizende jaren terug!
Ik vind het ook absoluut schandalig maar wat doe je ertegen? Net zoals bv het stenigen van mensen in het midden oosten. Ook zoiets debiels. Zeker als je soms de redenen hoort. Man gaat vreemd, vrouw wordt gestenigdquote:Op donderdag 6 september 2007 09:10 schreef draculettetje het volgende:
Het is wel zo dat natuurlijk ook hier zinloos geweld tegen wie dan ook wordt gebruikt, maar naast dit voorval zal er in zuid afrika (of waar dan ter wereld) dat ook heus gebeuren.
Het lijkt haast een gewoonte worden waarvan ik wel eens het gevoel heb dat "de maatschappij" of "men" zo over heen stapt.
ik vind het nou niet de normaalste zaak van de wereld.
Je verwart verschillende besnijdenis methodes.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ach ja. Is dat ook niet het land waar her en der nog steeds de clitoris word weg gesneden bij vrouwen?
Trouwens... daar worden heksen verbrand en in dit land worden homo's vermoord om wij ze zijn.
Ook om te janken toch?
Wij tweevoeters blijven wat dat betreft een primitief ras en desondanks onze zogenaamde technologische vooruitgang zijn wij zelf geen steek veranderd sinds duizende jaren terug!
Kan goed een collega zijn die graag beter wil zijn en meer clienten wil hebben die dan die scholieren zoiets influisteren.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef draculettetje het volgende:
ik blijf het toch altijd weer schokkend om zulke dingen te lezen. Niet dat ik het niet weet maar blijkt dan ook maar weer wat een verschillen er (blijven) bestaan op deze wereld.
Wat ik me dan wel of vraag hoe is men bij die 2 vrouwen gekomen? Omdat iemand dat zegt dat "zij" dat hebben gedaan? Stonden ze er al bekend om?
Gewoon geen poes meer nemen?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Spellmeista het volgende:
goeiemorgen iedereen..een hele leuke dag gehad! jah..
Plinkie is wel als vermist opgegeven, maar nog niet terug..en ik denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ie terugkomt.
Misschien even buren vragen of ze in de schuur willen kijken en dat soort dingetjes?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Spellmeista het volgende:
goeiemorgen iedereen..een hele leuke dag gehad! jah..
Plinkie is wel als vermist opgegeven, maar nog niet terug..en ik denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ie terugkomt.
Klinkt allemaal best positief Dromenvanger.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat nog Spellmeista, gisteren en eergisteren niet online geweest dus bij deze nog van Harte Gefeliciteerd
Mooi schilderij overigens, hoeveel uren arbeid heeft daarin gezeten?
Ik heb oproep voor psychologisch onderzoek ontvangen voor volgende week en dan moet ik een aantal dagen getest worden, ook ruimtelijk inzicht en geheugen en concentratie maar ook vragen over persoonlijkheid. Voor dat onderzoek krijg ik een gesprek waar ze me vragen hoe ik de wereld om me heen ervaarZal wel een gesprek worden van 1 uur want ik ervaar de wereld iedere dag anders
Daarna nieuwe oproep om te beginnen met cognitieve gedragstherapie. Verhalen gelezen dat mensen hun hele leven profijt hebben gehad ervan.
Nu weer naar buiten Metallica luisteren, beetje bij beetje werken aan mezelf en niet alles in 1 keer. Niet te streng zijn richting mezelf dus ook wat mijn dokter zei vorige keer. Gisteren nog voor mountain-bike wezen kijken en toen waren ze uitverkochtEen jaar lang constant 10 fietsen in voorraad en dan wil ik een kopen en zijn ze er niet meer, dat wordt dus afwachten op nieuwe voorraad in Duitsland.
Dus ik wens jullie ene prettige dag en tot wellicht straks
Even koffie zettenEn vitamine-tabletten nemen.
Ben vandaag naar Maastricht voor een bruiloftquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Bijna weekend! Nog plannen hier?
Hoi DV, bedankt ik miste je al hier-o.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat nog Spellmeista, gisteren en eergisteren niet online geweest dus bij deze nog van Harte Gefeliciteerd
Mooi schilderij overigens, hoeveel uren arbeid heeft daarin gezeten?
Ik heb oproep voor psychologisch onderzoek ontvangen voor volgende week en dan moet ik een aantal dagen getest worden, ook ruimtelijk inzicht en geheugen en concentratie maar ook vragen over persoonlijkheid. Voor dat onderzoek krijg ik een gesprek waar ze me vragen hoe ik de wereld om me heen ervaarZal wel een gesprek worden van 1 uur want ik ervaar de wereld iedere dag anders
Daarna nieuwe oproep om te beginnen met cognitieve gedragstherapie. Verhalen gelezen dat mensen hun hele leven profijt hebben gehad ervan.
Nu weer naar buiten Metallica luisteren, beetje bij beetje werken aan mezelf en niet alles in 1 keer. Niet te streng zijn richting mezelf dus ook wat mijn dokter zei vorige keer. Gisteren nog voor mountain-bike wezen kijken en toen waren ze uitverkochtEen jaar lang constant 10 fietsen in voorraad en dan wil ik een kopen en zijn ze er niet meer, dat wordt dus afwachten op nieuwe voorraad in Duitsland.
Dus ik wens jullie ene prettige dag en tot wellicht straks
Even koffie zettenEn vitamine-tabletten nemen.
Weekend...? Was da?? Had ik van de week al 2 avonden extra, is het plan nu.... Straks om 12 uur beginnen tot vanavond laat... En morgen vroeg beginnen tot t klaar is.... Dan waarschijnlijk 's nachts voor t feest van zondag en dan is het opeens weer maandag! Ghehehe.... Begin wel te merken dat ik geen 18 meer ben!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Ja!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Oe vakantie!! Daar ben ik wel aan toe ja!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef Spellmeista het volgende:
hey vampje zullen we op vakantie gaan dan maar..dan voel je je misschien bij Ali wel weer 18..athans zo behandeld hij je
Ben ook benieuwd, ik laat het op me afkomen en ga me niet van te voren druk maken. Maak me sowieso al veels te druk om kleine dingen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt allemaal best positief Dromenvanger.
Ik ben benieuwd wat er allemaal uit die testen komt![]()
Halloquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:15 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Hoi DV, bedankt ik miste je al hier-o.
Met het schilderij ben ik ruim 5 dagen(steeds een uur of 2) bezig geweest. Het ligt heel erg veel aan het "level van concentratie" waarmee je schilderd. Zaken als water en de lucht kosten wat minder tijd, maar de lotus rechtsonderin, daar ging al snel wat meer tijd in zitten.
Veel succes volgende week!
Dat is inderdaad geen fijne gedachte, vooral niet als het teveel gaat overheersen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, ik laat het op me afkomen en ga me niet van te voren druk maken. Maak me sowieso al veels te druk om kleine dingen.
Voordat ik daadwerkelijk gesprekken ga voeren dan zal het alweer een hele tijd verder zijn ( eerst intake gesprek, dan psychologisch onderzoek en test en dan pas echt beginnen) , individuele gesprekken zullen het zijn, groepsgesprekken heb ik niets over gehoord. In ieder geval sta ik er voor open om deel te nemen eraan, omdat mijn leven een boost kan gebruiken en wat meer kwaliteit.
Af en toe denk ik wel eens dat het leven veels te lang duurt en dat is een zeer foute gedachte![]()
Schilderen lukt me nog wel enigszins maar tekenen lijkt hier nergens op. In word ben ik dan wel vaker korte verhaaltjes aan het schrijven met zwarte humor over mensen die bepaalde zaken meemaken op psychologisch gebied. Zware gevallen die op de een of andere manier het licht weer zien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen fijne gedachte, vooral niet als het teveel gaat overheersen.
Schilderen en tekenen kan ik niet![]()
Hoewel ik het best heel graag zou willen, genoeg beelden in mijn hoofd maar niet het talent om het op papier te zetten..
Ontzettend bijzonder en leuk. Blij dat ik erbij was.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
DV ik vind het een goed plan van je hoor!
Nok hoe was de bruiloft?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontzettend bijzonder en leuk. Blij dat ik erbij was.
Zelfs iemand uit Nijmegen ontmoet die ik al 2 jaar niet had gezien. Gelijk afgesproken om zondag samen naar een expositie te gaan.
Daarvoor mee naar ikea geweest om spullen uit te zoeken voor 3 nieuwe kantoren (mijn aanstaande werkplek). Dat gaat fantastisch worden.
schildersezel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:38 schreef Spellmeista het volgende:
morgen mense, DV ik schilder binnen in de huiskamer, alles naar eigen inzicht. De lotus op dit schilderij bijv. heb ik van internet en die schilder ik dan op het mooist na. Maar niks buiten iig
Ik heb wel zo'n schilderij standaard, dat maakt het allemaal net wat makkelijker.
niet zoals ik het wil,quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:05 schreef Spellmeista het volgende:
mirage doet het internet het nu al bij je ztu hause?
an apple a day keeps your internet connection awayquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet zoals ik het wil,
maar ik heb het werkend.
Via de airport krijg ik geen ipadres
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
an apple a day keeps your internet connection awayhey schat
Ghehehe... Die tik ken ik....quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:44 schreef Mirage het volgende:
Het is een goed icoontje
misschine het iets scherper gemogen.
je signature vind ik trouwens erg leuk!
Daar heb ik om gelachen.
Verder ben ik een beetje misselijk
vreetbui gehad....
normaal gesproken ben ik meer van de
"een beetje rijst, stukje kaas, eitje, appel of bakje druiven" tussendoor.
Maar nu had ik zin in vreten, vet en pittig.
Dus ik heb een pakje wijncervelaat aangebroken en alle plakjes opgegeten.
Eerst een dikke laag (het bakje is leeg) Bressot op de plakjes gesmeerd en vervolgens opgerold en opgegeten.
Het heeft goed gesmaakt, maar het valt toch wel wat zwaar
maar goed.. af en toe zondigen mag best toch?
ik heb een goed excuus.
EWquote:
quote:
Zal hem er even op wijzen. hij is net weer unbanned dus hij kan commentaar gevenquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat het hem maar niet horen
hehe zn hoeveelste ban is het?quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal hem er even op wijzen. hij is net weer unbanned dus hij kan commentaar geven
Ik kan dankzij mijn vele uren vechtsporten en een vriendin die af en toe me het bloed onder de nagels vandaan kan halen ook zeggen dat ik buitengewoon kalm kan blijven... gewoon wat groene zeep op je schouder doen en het van je af laten glijdenquote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog nooit een ban gehad hebben verdiend toch wel een schouder-klopje
Ik heb er ondertussen ook al een stuk of zoveel op mijn naam staan maar goed, internet is een frustratie-medium zo nu en dan. Ben niet trots op die ban's maar goed, het is maar internet denk ik dan. Internet zie ik vaker als een verblijfplaats voor zwakzinnigen of krankzinnigen, gisteren nog in feedback geschreven, sommigen doen zo serieus terwijl het gewoon van de dolle is hier.
Serieus en internet, ik had de award meest serieuze user gekregen, vraag me soms af waar ik die aan verdiend had, wellicht omdat ik steeds inging op users die tegen mij ingingen.
In real life hou ik me dus ook gedeist, alleen online af en toe als uitlaatklep. Als ik opgefokt ben van alle stress dan laat ik even de druk op de ketel oplopen om vervolgens weer de druk eraf te halen. Ik stoor me in het echt dus niet aan andere mensen, eerder aan mezelfquote:Op zondag 9 september 2007 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik kan dankzij mijn vele uren vechtsporten en een vriendin die af en toe me het bloed onder de nagels vandaan kan halen ook zeggen dat ik buitengewoon kalm kan blijven... gewoon wat groene zeep op je schouder doen en het van je af laten glijden
Jij hebt het over de Wii Fit! Deze lijkt mij ook helemaal geweldig!quote:Op maandag 10 september 2007 08:17 schreef Dromenvanger het volgende:
De wii heb ik ook staan hier Darkwolf
Ben aan het wachten op de game over dat fitnissen, dat je thuis met die controller een work-out kan doen in de huiskamer om zo in conditie te komen. Interactief werken aan lichaam en conditie is leuker dan in een sportschool bezig zijn. Sowieso ga ik niet graag naar een sportschool, eerst erheen rijden, vervolgens omkleden en dan wachten totdat de apparaten vrij zijn om vervolgens weer de tas te moeten inpakken om naar huis te gaan, is me iets te omslachtig. Liever mountain-biken dan maar, wat ook gaat gebeuren, woensdag komt de fiets in de winkel die ik wil kopen, daarna laten monteren en dan eens fietsen. Ook bij afspraken in Heerlen de fiets pakken, openbaar vervoer draai ik van door. Vorige week nog 1 1/2 uur gelopen naar huis omdat ik de bus weigerde te nemen. ( Volgeladen bussen)
Metroid Prime 3 heb ik nog niet van gehoord, heb me ook nog niet zo verdiept in alle games die uit zijn erop. Toch maar eens gaan verdiepen erin, en ook eens wat vaker gebruik maken van de wiiquote:Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij hebt het over de Wii Fit! Deze lijkt mij ook helemaal geweldig!
Deze komt ergens in 2008 uit.
Zelf wacht ik nu met smart op Metroid Prime 3: Corruption!![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef draculettetje het volgende:
middag
geluks kruiden thee dat klinkt ook nog eens heel leuk om gezellig een kopje van mee te drinken!
Al nieuws van het NTI DV?
Hoe gaat het nu? Nachte goed geslapen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe es een voorstel
[quote]
Hihi zal eens kijken ....
[quote]Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Net weer even met t Miniminimonster nar de HAP geweest... Meneertje was al de hele middag benauwd... Neusje gedruppeld, nog steeds benauwd en nu heeft ie een puffertje gekregen...
Yup... Hij heeft de hele nacht doorgeslapen...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu? Nachte goed geslapen?![]()
en mogguh , bijna middag allemaal! vandaag weer even lekker een dagje niks!
fijn! wel naar kdv geweest of jij niet werken?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Hij heeft de hele nacht doorgeslapen...
Was nog (of weer) "hijgerig vanmorgen, maar na een "pufje" ging t stukken beter
ha ha!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef vamperotica het volgende:
Ja.. wel naar het KDV... Daar weten ze ook hoe zo'n ding werkt (waarschijnlijk beter als ik!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |