Ben vandaag naar Maastricht voor een bruiloftquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Bijna weekend! Nog plannen hier?
Hoi DV, bedankt ik miste je al hier-o.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat nog Spellmeista, gisteren en eergisteren niet online geweest dus bij deze nog van Harte Gefeliciteerd
Mooi schilderij overigens, hoeveel uren arbeid heeft daarin gezeten?
Ik heb oproep voor psychologisch onderzoek ontvangen voor volgende week en dan moet ik een aantal dagen getest worden, ook ruimtelijk inzicht en geheugen en concentratie maar ook vragen over persoonlijkheid. Voor dat onderzoek krijg ik een gesprek waar ze me vragen hoe ik de wereld om me heen ervaarZal wel een gesprek worden van 1 uur want ik ervaar de wereld iedere dag anders
Daarna nieuwe oproep om te beginnen met cognitieve gedragstherapie. Verhalen gelezen dat mensen hun hele leven profijt hebben gehad ervan.
Nu weer naar buiten Metallica luisteren, beetje bij beetje werken aan mezelf en niet alles in 1 keer. Niet te streng zijn richting mezelf dus ook wat mijn dokter zei vorige keer. Gisteren nog voor mountain-bike wezen kijken en toen waren ze uitverkochtEen jaar lang constant 10 fietsen in voorraad en dan wil ik een kopen en zijn ze er niet meer, dat wordt dus afwachten op nieuwe voorraad in Duitsland.
Dus ik wens jullie ene prettige dag en tot wellicht straks
Even koffie zettenEn vitamine-tabletten nemen.
Weekend...? Was da?? Had ik van de week al 2 avonden extra, is het plan nu.... Straks om 12 uur beginnen tot vanavond laat... En morgen vroeg beginnen tot t klaar is.... Dan waarschijnlijk 's nachts voor t feest van zondag en dan is het opeens weer maandag! Ghehehe.... Begin wel te merken dat ik geen 18 meer ben!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Ja!quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:56 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
Oe vakantie!! Daar ben ik wel aan toe ja!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef Spellmeista het volgende:
hey vampje zullen we op vakantie gaan dan maar..dan voel je je misschien bij Ali wel weer 18..athans zo behandeld hij je
Ben ook benieuwd, ik laat het op me afkomen en ga me niet van te voren druk maken. Maak me sowieso al veels te druk om kleine dingen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt allemaal best positief Dromenvanger.
Ik ben benieuwd wat er allemaal uit die testen komt![]()
Halloquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:15 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Hoi DV, bedankt ik miste je al hier-o.
Met het schilderij ben ik ruim 5 dagen(steeds een uur of 2) bezig geweest. Het ligt heel erg veel aan het "level van concentratie" waarmee je schilderd. Zaken als water en de lucht kosten wat minder tijd, maar de lotus rechtsonderin, daar ging al snel wat meer tijd in zitten.
Veel succes volgende week!
Dat is inderdaad geen fijne gedachte, vooral niet als het teveel gaat overheersen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd, ik laat het op me afkomen en ga me niet van te voren druk maken. Maak me sowieso al veels te druk om kleine dingen.
Voordat ik daadwerkelijk gesprekken ga voeren dan zal het alweer een hele tijd verder zijn ( eerst intake gesprek, dan psychologisch onderzoek en test en dan pas echt beginnen) , individuele gesprekken zullen het zijn, groepsgesprekken heb ik niets over gehoord. In ieder geval sta ik er voor open om deel te nemen eraan, omdat mijn leven een boost kan gebruiken en wat meer kwaliteit.
Af en toe denk ik wel eens dat het leven veels te lang duurt en dat is een zeer foute gedachte![]()
Schilderen lukt me nog wel enigszins maar tekenen lijkt hier nergens op. In word ben ik dan wel vaker korte verhaaltjes aan het schrijven met zwarte humor over mensen die bepaalde zaken meemaken op psychologisch gebied. Zware gevallen die op de een of andere manier het licht weer zien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen fijne gedachte, vooral niet als het teveel gaat overheersen.
Schilderen en tekenen kan ik niet![]()
Hoewel ik het best heel graag zou willen, genoeg beelden in mijn hoofd maar niet het talent om het op papier te zetten..
Ontzettend bijzonder en leuk. Blij dat ik erbij was.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:03 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
DV ik vind het een goed plan van je hoor!
Nok hoe was de bruiloft?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontzettend bijzonder en leuk. Blij dat ik erbij was.
Zelfs iemand uit Nijmegen ontmoet die ik al 2 jaar niet had gezien. Gelijk afgesproken om zondag samen naar een expositie te gaan.
Daarvoor mee naar ikea geweest om spullen uit te zoeken voor 3 nieuwe kantoren (mijn aanstaande werkplek). Dat gaat fantastisch worden.
schildersezel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:38 schreef Spellmeista het volgende:
morgen mense, DV ik schilder binnen in de huiskamer, alles naar eigen inzicht. De lotus op dit schilderij bijv. heb ik van internet en die schilder ik dan op het mooist na. Maar niks buiten iig
Ik heb wel zo'n schilderij standaard, dat maakt het allemaal net wat makkelijker.
niet zoals ik het wil,quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:05 schreef Spellmeista het volgende:
mirage doet het internet het nu al bij je ztu hause?
an apple a day keeps your internet connection awayquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet zoals ik het wil,
maar ik heb het werkend.
Via de airport krijg ik geen ipadres
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
an apple a day keeps your internet connection awayhey schat
Ghehehe... Die tik ken ik....quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:44 schreef Mirage het volgende:
Het is een goed icoontje
misschine het iets scherper gemogen.
je signature vind ik trouwens erg leuk!
Daar heb ik om gelachen.
Verder ben ik een beetje misselijk
vreetbui gehad....
normaal gesproken ben ik meer van de
"een beetje rijst, stukje kaas, eitje, appel of bakje druiven" tussendoor.
Maar nu had ik zin in vreten, vet en pittig.
Dus ik heb een pakje wijncervelaat aangebroken en alle plakjes opgegeten.
Eerst een dikke laag (het bakje is leeg) Bressot op de plakjes gesmeerd en vervolgens opgerold en opgegeten.
Het heeft goed gesmaakt, maar het valt toch wel wat zwaar
maar goed.. af en toe zondigen mag best toch?
ik heb een goed excuus.
EWquote:
quote:
Zal hem er even op wijzen. hij is net weer unbanned dus hij kan commentaar gevenquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laat het hem maar niet horen
hehe zn hoeveelste ban is het?quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal hem er even op wijzen. hij is net weer unbanned dus hij kan commentaar geven
Ik kan dankzij mijn vele uren vechtsporten en een vriendin die af en toe me het bloed onder de nagels vandaan kan halen ook zeggen dat ik buitengewoon kalm kan blijven... gewoon wat groene zeep op je schouder doen en het van je af laten glijdenquote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog nooit een ban gehad hebben verdiend toch wel een schouder-klopje
Ik heb er ondertussen ook al een stuk of zoveel op mijn naam staan maar goed, internet is een frustratie-medium zo nu en dan. Ben niet trots op die ban's maar goed, het is maar internet denk ik dan. Internet zie ik vaker als een verblijfplaats voor zwakzinnigen of krankzinnigen, gisteren nog in feedback geschreven, sommigen doen zo serieus terwijl het gewoon van de dolle is hier.
Serieus en internet, ik had de award meest serieuze user gekregen, vraag me soms af waar ik die aan verdiend had, wellicht omdat ik steeds inging op users die tegen mij ingingen.
In real life hou ik me dus ook gedeist, alleen online af en toe als uitlaatklep. Als ik opgefokt ben van alle stress dan laat ik even de druk op de ketel oplopen om vervolgens weer de druk eraf te halen. Ik stoor me in het echt dus niet aan andere mensen, eerder aan mezelfquote:Op zondag 9 september 2007 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik kan dankzij mijn vele uren vechtsporten en een vriendin die af en toe me het bloed onder de nagels vandaan kan halen ook zeggen dat ik buitengewoon kalm kan blijven... gewoon wat groene zeep op je schouder doen en het van je af laten glijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |