Jaaa, ik hoor het graag!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal hier ook mijn ogen openhouden
En ik had nog wel een idee voor de beebiekamer mbt olifanten
Doe ik wel even per chat
Ghehehe... Herkenbaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaa, ik hoor het graag!
Ik zal je zo foto's mailen van hoe de tussenstand is.
Waarschijnlijk kan je dan makkelijker je ideeën integreren.
Hey, maar verdien ik geen pluim?
Ik zorg nu dat ik ruim op tijd klaar ben, zodat ik niet meer in de 7e maand nog muurtjes loop te zetten e.d..
owwwwww, dat sucks.quote:
Alles al geprobeerd.... Vooral dat schoppen....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwwww, dat sucks.
Afgelopen weekend dacht ik hetzelfde, maar die deed het even later weer. pview.
Ik moet er niet aan denken niet te kunnen wassen. (niet te hóeven dat dan wel weer)
Als hij daadwerkelijk kapot is, dan heb je een mooi probleem met je 4 kinderen
Trek alle stekkers er uit,
check je stoppen in de meterkast (de groep van de kamer waar de machine staat),
stekkers er weer in,
dan de stand van de wasmachine checken (staat hij wel aanpauzeknoppen etc ??)
reset het geval
schop er ene keer tegenaan (pas op dat je je teen niet breekt!)
en probeer het nog een keer
succes
Plaats jij nou zomaar een foto van mij zonder toestemming?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef Mirage het volgende:
ow![]()
janken janken vamp... veel janken, goed stampen op de grond, ontiegelijk boos worden,
en als je helemaal leeg bent kan je hopenlijk weer lachen.
in andere context herken ik het wel
zoek en vind de leeuwin in jezelf meid!
[afbeelding]
maar wel pas nadat je heerlijk alles eruit gejankt en gestampt hebt
Wat ontzetend spannend!quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:06 schreef Darkwolf het volgende:
Een spannende week is aangebroken.
De week waarin ik het huis uit ga voor het eerst in 25 jaar.
Ik ga wel de nodige voordelen missen. Dat wel.
Zoals mijn moeder die nu aan het koken is voor mij zodat ik lekker op FOK! kan neuzen!
Hallo Sara, ik was het weekend weg en lees je berichtje nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:12 schreef sararaats het volgende:
sterkte nokwanda !
---
zeg tegen yvonne dat ik nog springlevend ben, ben volop bezig de drie dagen Parijs voor te bereiden. 3 dagen is eigenlijk wel kort maar ons mama moet ons Mie bijhouden want m'n zus staat in het onderwijs.
morgen is het Kruiswegkermis, dan ben ik ook al niet thuis. ik ga waarschijnlijk kijken naar de kunsttentoonstelling want ik ken iemand die daaraan meedoet. of ze dit jaar meedoet weet ik niet.
frikadellen met krieken of fruit eten. ik lust geen krieken dus ik eet fruit
Sara
Dat schijn ik al te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Het voordeel is dan volgens mij zeker ook dat je zelf gaat koken en dus vanzelf ook je eigen gerechten gaat samen stellen zodat je niet meer eet wat de pot schaft. Zeker het voordeel van ervaring in het koken, wie weet wordt je wel een master in de keuken straks
LOL! Zo rijk ben ik nu ook weer niet!quote:Of je gaat iedere dag bij de afhaal bestellen
Tja... je kan het zo gek maken als je het zelf wilt natuurlijk!quote:Ieder nadeel heeft een voordeelIeder voordeel heeft een nadeel
Minder tijd maar wel meer ervaring in de keuken.
Ik blijf in de buurt, maar wel een andere plaats.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:52 schreef Mirage het volgende:
Wat ontzetend spannend!
Blijf je in de buuurt wonen of ga je naar een andere stad/plaats?
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg dat ik samen met mijn girl ga wonen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Spannend en leuk, zelf kunnen doen waar je zin in hebt en niet zoveel rekening hoeven houden met oudersLijkt me wel wennen als je zonder vriendin op jezelf gaat, een leeg huis zonder aanspraak.
9-10-11 en 12 septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo Sara, ik was het weekend weg en lees je berichtje nu
Wanneer ga je naar Parijs?
Schitterende stad, zo te lezen ben je er al vaker geweest.
Ik heb weleens bij jullie warme krieken met frikandellen gegeten, lekker! Kriekenbier is ook lekker
Wij trekken al zoveel met elkaar op dat we al praktisch samenwonen maar dan steeds bij elkaars ouders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef Mirage het volgende:
Ow maar DW dan wordt het extra interessant voor jezelf, want niets is leerzamer dan iemand in je omgeving die je de eerste tijd wel eens even op je irritante eigenschappen zal wijzen![]()
Niet in mijn geval dus, maar de tijd zal het zeggen!quote:Ik denk dat als je gaat samenwonen je jezelf meer en beter leert kennen dan wanneer je alleen gaat wonen.
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
9-10-11 en 12 september
ik heb familie wonen in Parijs
Niet iedereen is zo vrij misschien, maar als mijn man in de badkamer op de wc zit en ik moet daar iets doen... dan loop ik gewoon binnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wij trekken al zoveel met elkaar op dat we al praktisch samenwonen maar dan steeds bij elkaars ouders.
Enne... ik heb geen slechte eigenschappen die zij nog niet kent.
Ik denk dat het wel allemaal mee gaat vallen op dat aspect.
Zelf ben ik redelijk bewust over mijn eigen do's en don'ts!
[..]
Niet in mijn geval dus, maar de tijd zal het zeggen!
To be continued dus! Kijken wie er gelijk heeft!
Verder kwam ik niet omdat ik toen een plaatje kreeg van een drol die naar bloemetjes rookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
Nou gelukkig heb ik echt totaal geen idee waar je het over hebt! Proppen? Vouwen?
Either way... het gebeurt nu al dat mijn girl rustig gaat plassen terwijl ik aan de wasbak mijn tanden sta te poetsen.
Voor het grote werk zit ik liever alleen en doe ik zowiezo in de WC op de pot, niet in de badkamer.
Als de badkamer een toilet heeft is dat om op te plassen, niet te scheiten.
Dan kan er ook nog gedouched worden zonder vergast te worden!
En mocht mijn vriendin die gewoonte wel hebben is dat no problem want in onze badkamer -zoals je wellicht op het filmpje hebt gezien- heeft geen extra toilet!
Tadaaaaa!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
joehoe
ik mag bijna weer autorijden!
test = geslaagd
duurt nu nog een week voor de codes
dan een week voor rijbewijs
en dan nog auto aanpassen
maar ik ben goed gekeurd ha ha ha
Wel iets verder weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:15 schreef nokwanda het volgende:
Is die manege dan ver van waar je gaat wonen?
Super! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
test = geslaagd
En hier ook een jippie en de jee!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
joehoe
ik mag bijna weer autorijden!
test = geslaagd
ja, al ben ik nog steeds aan de betere hand en is er nog steeds kans dat ik er uit kom.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:25 schreef Darkwolf het volgende:
Super! Gefeliciteerd.![]()
Maarreh... aangepaste auto? Ik neem dus aan dat je in een rolstoel zit?
Geweldig hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:00 schreef draculettetje het volgende:
ja, al ben ik nog steeds aan de betere hand en is er nog steeds kans dat ik er uit kom.
maar of de kracht van rechts weer dusdanig wordt om er mee te kunnen autorijden (lees remmen) blijft de vraag,
dus vandaar dat ik vanaf vandaag met links mag autorijden!
Ja zeg... schande..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:49 schreef draculettetje het volgende:
hey zomaar
van barra en niemand reageert ?!
![]()
ik doe gewoon mee hihi
![]()
en goede morgen allen
wat betreft de aanpassingen: er zijn inderdaad een heleboel dingen die ik ook niet wist die kunnen. Helaas zit er vaak wel een lange weg ernaar toe of een financieel plaatje aan wat lang niet altijd vergoed wordt,
maar ach Dit is in ieder geval weer een goede zet!
ligt eraan of ze de onderdelen op voorraad hebben, als alles past en lukt kan het gelukkig in 1 dag klaar zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja zeg... schande..
@Barraaaaaaa![]()
![]()
![]()
Draakje: hoe lang gaat het naar verwachting duren voor ze je auto hebben aangepast dan?
whaahahahaaa, ik dacht dat je het door een beun zou gaan laten doen of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:43 schreef draculettetje het volgende:
dat zijn mijn type kunsten
bedoel natuurlijk beensteun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |