Wist niet dat het een foute nummering was, wie weet dat Senesta straks even kan veranderen als ze tijd heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:48 schreef nokwanda het volgende:
En nog steeds de foute nummering, overgenomen van EW
Lichtere narcose, zei je net.
Geen idee wat er mogelijk is. Dat gaan we straks horen.
Mijn buren zijn zo lief om met me naar de DA te gaan. Heb de afspraak om 13.15 uur
Halloquote:
Trang trong trengquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef draculettetje het volgende:
tring tring tring
Krongquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:31 schreef nokwanda het volgende:
Dank je Sara.
En wat DV zegt: Yvonne leest het hier vast wel
Wat zijn krieken?
Halloquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wist niet dat het een foute nummering was, wie weet dat Senesta straks even kan veranderen als ze tijd heeft.
Denk overigens wel dat je verschillende vormen van Narcose hebt, een kind van 5 breng je toch niet onder een narcose zoals bij een volwassen mens net zoals oudere mensen wellicht een lichtere narcose krijgen. Wie weet gaat de DA net zoveel verdoven wat nodig is.
Die is op roets.... de eerste keer pilsje pakken met maten (goedgekeurd door de vereniging der ouderenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik heb tijd en zin, moet alleen even zoeken wat het goede nummer moet zijn![]()
EW![]()
Volgens mij gaat die E-W een echte party-animal worden nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die is op roets.... de eerste keer pilsje pakken met maten (goedgekeurd door de vereniging der ouderen)
Wheheheeeee, nou..... denk het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die E-W een echte party-animal worden nogAlleen al hoe hij hier op FOK! over kan komen af en toe. ( niet negatief in mijn ogen)
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef nokwanda het volgende:
Ah, jullie spelen vadertje en moedertje
Linkje is wat misluktquote:
tssss, gebruik jij die pan nou maar om te oefenen met je eitjesquote:
Hoooi Mirage!quote:
Dat heeft al jaren geen nut. geen gevoel voor het ei.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
tssss, gebruik jij die pan nou maar om te oefenen met je eitjes![]()
Hey senesta, het gaat goed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoooi Mirage!
Hoe gaat het met jullie?
Ja, op TRU ook nu inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hey senesta, het gaat goed.
beetje slaap tekort, maar verder prima.
gefeliciteerd als ik het goed heb?
Ik heb nog neit gekeken, maar volgens mij ben jij nieuwe mod?
Heel veel plezier weer gewenst!
jazeker!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat best een hoop ruimte jah.
Klinkt allemaal erg leuk, kom je het nog een keer showen als je klaar bent?
Zal hier ook mijn ogen openhoudenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
jazeker!
Ik zit alleen een beetje vast.
Verkopen ze tegenwoordig geen "valletjes" meer?
Ik wil valletjes zoals ik ze vroeger voor mijn slaapkamerraam had,
het liefste met "olifantjes" er op of er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |