Zolang het schip maar goed strand is alles in orde, een beetje varen over de woelige waarden en dan komt het vanzelf ooit op de pootjes terecht
![]()
Klein beetje aansturing en dan gaat het meestal vanzelf de juiste richting op.
Voordeel van donkere dagen is dat je binnen lekker licht kunt maken dat bevalt, niet afhankelijk van het daglicht dat tot 22:00 aanwezig is. Helemaal donker in huis bevalt mij ook niet.
Rust inderdaad nog een keer
![]()
Rust reinheit en regelmaat zoals ze dat wel eens zeggen. Reinheit wat betreft bier drinken hier, al produceren ze in Duitsland bier volgens het reinheits-gebot, alsnog gaat de geest kapot. Bier alleen nog in het weekend maar ook daar wil ik vanaf stappen. Vaak heb ik niet eens zin meer in bier en dan drink ik het alsnog.
Heb een fijn rustgevend middel dat echt goed werkt en alleen nodig is indien nodig. Middel zorgt voor een fijne rust-toestand, niet voor vermoeidheid. Lekker kalm word ik ervan. Vanmorgen ook 3 tegelijk ingenomen wat het maximum is, ik werd gestressed wakker en het leek niet goed te komen en dan ga ik niet de hele dag vechten om de dag door te komen, en dat doe ik dan eens in de zoveel tijd, soms weken niet en dan weer een keer wel. Middel is niet iedere dag nodig en hoeft ook niet iedere dag ingenomen te worden. Op zulke momenten ben ik blij dat ze toch bij de pharma industrie iets produceren voor mensen die stressig zijn. De een rookt een joint de ander neemt een pilletje, same stuff alleen anders. Sommigen doen er moeilijk over, wiet word ik onrustig en chaotisch van dus wat moet ik dan? Ik ga niet de hele dag stressig door de dag waarbij ik een gevoel van desorientatie heb, dus ik neem me een middel dat niet eens de lever aantast. De een zit aan de cognac om 0900, ik neem rivotril
Sigaretten gehaald, geen lucky strike, marlboro, C1000 heeft niet altijd wat ik wil kopen.
Voel me vandaag rustig dus
![]()
Vanzelf is een gesprek voeren makkelijker, kwam bekenden tegen op straat en dan lukt het sociale contact wat beter. Sowieso lukt alles beter in rust toestand. In rust-toestand voel ik me in mijn element
![]()
En dan niet te rustig zodat ik ongelukken veroorzaak, precies rustig genoeg zonder over-concentratie. Het lijkt hier soms een kunst te zijn om die balans te vinden
![]()
Een kunst dat het leven heet en dat lukt dan niet in 1 keer, na jaren pas, nu 30 jaar, wie weet is het zo dat wanneer ik helemaal in mijn element ben op 35 jarige leeftijd dat ik het alsnog snel gepiept heb. 35 jaar en klaar met de onderhoudswerkzaamheden om vervolgens mezelf te storten op de rest van mijn leven. Ben dan niet van plan om die rivotril mijn hele leven in te nemen, een natuurlijke vorm van rust aanleren is mijn bedoeling. Nu nog even rivotril als hulpmiddel, straks waarschijnlijk op eigen manier.
Nu weg
![]()
Even rust inlassen
![]()
Nog steeds geen bericht van NTI
![]()
Wie weet later op de dag.
[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-09-2007 12:10:05 ]