tuurlijk wel, anders moet ie het maar niet vermelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel verdien je?
Niet echt relevant eigenlijk
Slip of the keyboard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders moet ie het maar niet vermelden.
Hoezo, wil je daar met je vriendje naartoe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Crashcat het volgende:
Mag je daar zoenen?
Op straat? Neuh, niets eens handje vasthouden. En vrouwen weigeren je soms een hand te geven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Crashcat het volgende:
Mag je daar zoenen?
Klinkt alsof je even goed moet inlezen over het cultuur daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:05 schreef static het volgende:
[..]
Op straat? Neuh, niets eens handje vasthouden. En vrouwen weigeren je soms een hand te geven.
Op die foto rechts boven lijkt ze ook wel op Yasmine Sendarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef Cahir het volgende:
Is dat de nicht van Natasia?
Dingen op poten zetten bij een ISP (Internet Service Provider). Da's vast niet horecaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:54 schreef ihugster het volgende:
Zegt me nog niks.. SC waarin? IT, bouwspul? Horeca?
Niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:07 schreef Light het volgende:
[..]
Dingen op poten zetten bij een ISP (Internet Service Provider). Da's vast niet horeca
De buitenranden wel als je de stad komt inrijden (vijfbaanswegen dwars door de stad), volgens mij is in het échte centrum wel redelijk veel af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef PlusPlus het volgende:
Mooie foto's en mooie stad ... alleenstaat alles nog in de steigers
Tot je bij de beruchte rotondes komt, sta je ook makkelijk een uur vast zoals net.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef MissX het volgende:
Het verkeer ziet er wel beter uit als in Nigeria
Dan nog ziet het er beter uit dan Nigeria. Het verkeer staat in Nederland ook wel eens vast, maar da's niet zo chaotisch als Nigeriaquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef static het volgende:
[..]
Tot je bij de beruchte rotondes komt, sta je ook makkelijk een uur vast zoals net.
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof! Is het daar trouwens allemaal nieuwbouw ?
Zelfs Gordon Ramsey heeft hier een restaurant.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je hebt het zwaar.
Wel een beetje biefstuk te krijgen daar?.
Waar moet mijn CV heen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef static het volgende:
[..]
Zelfs Gordon Ramsey heeft hier een restaurant.
Toen ik er was in April, was het nog nèt niet het hoogste gebouw ter wereld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef static het volgende:
[..]
De buitenranden wel als je de stad komt inrijden (vijfbaanswegen dwars door de stad), volgens mij is in het échte centrum wel redelijk veel af.
Toen ik gisteren aankwam zag het nieuwe hoogste gebouw ter wereld (bijna klaar) in de steigers staan:
http://www.burjdubai.com/ erg indrukwekkend.
Oftewel de Emirates Towers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef static het volgende:
In de verte twee mooie torens, eentje voor kantoren en de andere residential, shoppen, etc.:
Vijf sloffen meegenomen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Ole het volgende:
En hoe zit het met de Caballero's ?
Ben er net een paar dagen.quote:
Dus de komende 2 weken zit je goedquote:
ja, waarschijnlijk wel, is zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ga je ook foto's van je hotel posten stats? Daar ben ik heel benieuwd naar..
Voornamelijk Belgen en Nederlanders jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef static het volgende:
[..]
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.
Ben daar nog niet geweest, maar dat gaat er uiteraard wel van komen, er loopt een soort van kreek door de stad waar ook van alles te beleven is.
[afbeelding]
Hier zie je de nieuw aangelegde (o.a. door Nederlanders) superdeluxe eilanden:
[afbeelding]
En dan ga je niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef pfaf het volgende:
Ik heb ooit nog eens een stageplek aangeboden gekregen, voor bij de aanleg van die eilanden!
Trut.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
Mooie foto's weer..
Op welke verdieping werk je?.
Ow, arme jij!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef static het volgende:
Vandaag was ik in Sharjah op de 20e. Heb mijn bek niet opengetrokken van angst.![]()
Zeg dat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef MissHobje het volgende:
Muah de omgeving van je hotel is dan best wel aardig
Helaas zijn die souks niet orgineel maar nagebouwd. Maarja, liever dat dan helemaal geen souksquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef static het volgende:
[..]
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.
Er zijn nog wel wat oude, maar dat zullen we morgen zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Helaas zijn die souks niet orgineel maar nagebouwd. Maarja, liever dat dan helemaal geen souks.
Foto's dan!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef static het volgende:
Een suite is inderdaad weinig soeps.
Ik rook ook, maar dan zou ik spontaan stoppen denk ik. 45 graden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:07 schreef static het volgende:
Nope, het is gemiddeld 45 graden overdag; er komt dan ook niemand buiten. Het is zo erg dat als ik uit een taxi of uit een gebouw stap mijn bril meteen beslaat, kan dan een paar minuten geen reet meer zien.
Als roker moet ik wel, maar heb dan ook al een lekker kleurtje.
Over anderhalve maand begint de winter, dan is het maar gemiddeld zo'n 35 graden.
I see.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef static het volgende:
Nee, ben net terug van een hele dag rondneuzen in de souks, het oude Dubai en een dinnercuirse, het komt door een combinatie van de hiite, mist en de zee. Helaas.
Heb veel, heel veel foto's maar heb geen zin om ze nu te uploaden (morgen weer vroeg aan het werk dus zo naar bedje toe).
Een collega had een professionele camera bij zich, is heel erg mooi geworden.
Ja, prachtig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
't Doet me toch wat klinisch aan allemaal zeg maar
Tja, 't is maar wat je mooi vindt.quote:
Ontzettend bruisend, de clubs/pubs/cafe's e.d. zitten allemaal in de grote hotels omdat die een drankvergunning hebben, het is hier het neusje van de zalm met werkelijk prachtig gedecoreerde en ingerichte locaties (die op zich al niet mis zijn).quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef XiChico het volgende:
Is het uitgaanslevend daar bruisend? (Neem aan dat je het nog niet gezien hebt, aangezien je er net ziet) maar.. in Dubai uitgaan lijkt mij niet mis
Ik ben sceptisch. Voelt het niet aan als een gouden kooi?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef static het volgende:
[..]
Ontzettend bruisend, de clubs/pubs/cafe's e.d. zitten allemaal in de grote hotels omdat die een drankvergunning hebben, het is hier het neusje van de zalm met werkelijk prachtig gedecoreerde en ingerichte locaties (die op zich al niet mis zijn).
quote:Nederlander vermoord in Nigeria
Uitgegeven: 2 september 2007 11:51
Laatst gewijzigd: 2 september 2007 13:50
PORT HARCOURT - Een Nederlandse man is zondag dood aangetroffen bij zijn huis in de zuidelijke Nigeriaanse stad Port Harcourt.
Dit heeft een lokale woordvoerster van de politie laten weten. Volgens de zegsvrouw is hij vermoord. Lokalen zeiden dat de man eigenaar was van een restaurant.
De politie vermoedt dat het om een wraakactie gaat. "De moordenaars lieten een briefje achter op het lichaam van de Nederlander waarop stond dat ze hem 50.000 dollar (35.000 euro) hadden gegeven om auto's uit Europa te importeren. Maar hij had het geld niet teruggegeven noch auto's geleverd'', aldus het hoofd van de politie van de olierijke staat Rivers.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de dood van de Nederlander bevestigd
Absoluut niet; het ziet er misschien kil uit op de foto's, maar dat valt hardstikke mee, vooral omdat er ook overal enorme familieparken zijn neergezet met alleen maar groen e.d.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
[..]
I see.
't Doet me toch wat klinisch aan allemaal zeg maar, voel je dat ook zo? Blijft natuurlijk een mooie ervaring, dat wel.
Inderdaad, heb een collega van in de vijftig die bijna zijn hele leven overal in Afrika heeft gewoond maar Nigeria als de pest heeft vermeden en doorgebonjourd naar zijn collega's indien er wat vrijkwam.quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Ole het volgende:
Maar goed dat je niet meer in Nigeria zit static
[..]
Je zou er spontaan een heethoofd van wordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:06 schreef static het volgende:
Het was hier begin augustus 52 graden!
Blij dat ik er toen nog niet was.
Ja, klopt.quote:
Dat is dus omdat we alleen nog maar de buitenste rand van de stad hebben gezien, in de stad zelf zou er wel veel sfeer zijn, maar we wachten nog op foto'squote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef bleiblei het volgende:
Wel apart dat de foto's zo "vaag" zijn. Ik neem aan dat dat door die stad zelf komt? Opwaaiend stof enzo? Ik vind het wel zonde. Sowieso lijkt Dubai niet zo heel veel sfeer te hebben. Als ik de foto's zo zie krijg ik er niet echt een "stads" gevoel bij. Al is dat natuurlijk niet zo gek als je der nooit geweest bent.
Zie eerder in dit topic.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef bleiblei het volgende:
Wel apart dat de foto's zo "vaag" zijn. Ik neem aan dat dat door die stad zelf komt? Opwaaiend stof enzo? Ik vind het wel zonde.
Vergelijk het met Amsterdam Zuid Oost.quote:Sowieso lijkt Dubai niet zo heel veel sfeer te hebben. Als ik de foto's zo zie krijg ik er niet echt een "stads" gevoel bij. Al is dat natuurlijk niet zo gek als je der nooit geweest bent.
Dat is geen mist.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:16 schreef weasel85 het volgende:
lekker mistig!
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef static het volgende:
het komt door een combinatie van de hiite, mist en de zee. Helaas.
Bizar!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef static het volgende:
Met een professionele camera ziet het er iets beter (en enger) uit.
[afbeelding,link]
Ik laat alles lopen, zelfs als ik naar Mars moet doe ik mijn huisje niet weg; heb ik erg oplettende buren en komt er regelmatig @random iemand langs.quote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef MissX het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met je huis in Nederland? Ik neem aan dat je het niet verhuurd omdat je af en toe wel is een weekend terug gaat. En je nooit super lang weg blijft.
Maar laat je ook gewoon alles doorlopen, tv/inet etc? En haal je alle waardevolle spullen weg? Want het lijkt me vrij inbraakgevoelig, als je er een paar maanden niet bent.
En komt er iemand regelmatig je brievenbus legen?
Operationeel Management telecom fixed/mobile.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:42 schreef Noca het volgende:
Je gaf al aan dat je Senior Consultant was, in welke branche ben je dan werkzaam als ik vragen mag?
Geen hond die 't ziet midden in de woestijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef static het volgende:
Ik laat alles lopen
Ja die komen nog, maak wat nieuwe met mijn nieuwe camera (de vorigen waren allemaal met mijn telefoon genomen).quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:03 schreef Bakakame het volgende:
De foto's van het centrum van Dubai, die komen later nog, toch?
Zo ongeveer elk halfuur wisselen de kleuren en soms zetten ze de lasers aan.quote:
Damn! Die doen goede zaken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Zo ongeveer elk halfuur wisselen de kleuren en soms zetten ze de lasers aan.
De wachtlijst om te dineren is erg lang: een paar maanden, maar via-via hebben we kunnen regelen dat we eind van de maand terecht kunnen, dan dus ook foto's van binnen.
Eindelijk iemand die hem snapt.quote:
Nee hoor, het hotel zal nooit winst maken, het is meer een (extreem duur) prestige project. Van binnen is bijvoorbeeld zowat alles van goud heb ik me laten vertellen, zelfs sommige deuropeningen.quote:
Dat is ziek gaaf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:28 schreef static het volgende:
Sneller gevonden dan gedacht.
http://www.burj-al-arab.com/tennis/
Tiger Woods heeft daar z'n afslagen geoefend.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:27 schreef static het volgende:
Overigens hebben twee toptennisers een potje gespeeld op de helipad (*ril*), zal kijken of ik er wat foto's van kan vinden.
Ik ben dan ook nog net op tijd op de huidige hoogste toren geweest afgelopen weekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:32 schreef static het volgende:
Palm Island? Die is bijna klaar, zal er wat foto's van posten.
Ook de hoogste toren ter wereld (*ril*) is bijna klaar.
Niet echt veel bijzonders; een soort Dubai met meer zand en minder wolkenkrabbers.quote:Op zondag 9 september 2007 11:02 schreef Ixnay het volgende:
Maak ook eens wat foto's in Sharjah.
Op die fiets.quote:Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog net op tijd op de huidige hoogste toren geweest afgelopen week
M'n CEO vloog van Taipei door naar Dubai voor de Gitex.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 september 2007 07:38 schreef broer het volgende:
Op een paar gebouwen na: wat een ontstellende lelijkheid daar, zeg.
Niettemin: wel stoer dat je er zit.
Wow, kijk dat is nu pas stoerquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Zo ongeveer elk halfuur wisselen de kleuren en soms zetten ze de lasers aan.
De wachtlijst om te dineren is erg lang: een paar maanden, maar via-via hebben we kunnen regelen dat we eind van de maand terecht kunnen, dan dus ook foto's van binnen.
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat je denkt dat ik een wandelende catalogus benquote:
Morgen heb ik er weer een meeting, zal proberen wat foto's te maken terwijl ik onderweg ben.quote:Op zondag 9 september 2007 11:02 schreef Ixnay het volgende:
Maak ook eens wat foto's in Sharjah.
Heb er veel over gehoord, maar ben er niet geweest.
$10K.quote:Op maandag 10 september 2007 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat je denkt dat ik een wandelende catalogus ben
Maar zonder gein, gewoon googlen
Kan nix wezen voor dat geld; ik zou nog ff verder kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 06:48 schreef static het volgende:
$10K.
Je hebt toch niet de illusie dat ik als een lopende puberende hormonentijdbom @ random foto's van mensen ga maken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef Wutangtony het volgende:
leuk al die foto;s van gebouwen, maar waar blijven nou die mooie vrouwen waar je het over had??
Dat willen we (althans ik) zien!!
Nee, dat is zo; op 'wat' woestijnzand na zo nu en dan.quote:Op zondag 9 september 2007 12:59 schreef ondeugend het volgende:
Is het daar nou zo schoon of lijkt dat zo?
Waarom niet?? Ik zeg niet dat je ze direct hoeft aan te randen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:20 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat ik als een lopende puberende hormonentijdbom @ random foto's van mensen ga maken?
Zelfs áls ik nog een puber was niet.
Ze moeten het water uitzetten, anders wordt het nooit wat met dat vuurquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef static het volgende:
Best wel goede kwaliteit die camera (ingang van de Emirates Mall waar een fonteingebeuren bezig zou moeten zijn met veel vuur, alleen nu even niet)
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07372/DSC00067.JPG]afbeelding][/url]
Je moest eens weten hoeveel rijke stinkerds daar een suite in een een of andere wolkenkrabber hebben. En zonder toeristen zou er niet zo veel meer van dubai overblijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef weasel85 het volgende:
niet echt een land voor toeristische optrekjes
Waarschijnlijk werk ik nu in één van die gebouwen; vanaf de snelweg gezien achter het HR Cafe ca. 250 meter hemelsbreed.quote:Zo ging ik in 2000 een keer in het Hard rock cafe eten, toen echt in the middle of nowhere. Afgelopen kerst deed ik het nog een keer en stond het in een straat met een stuk of 10 wolkenkrabbers ernaast.
Ja ik meende het al te herkennen. Hoe heet die straat ook al weer?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef static het volgende:
In Sharjah staan wolkenkrabbers (o.a. die van mijn werkgever).
En met betrekking tot de aanbouw: de taxi-chauufeurs hebben er zelfs moeite mee; op het ene moment is een weg gesloten maar een nieuwe geopend. Wij zien bijna dagelijks hoe de diverse lijnen van de nieuwe metro (090909 moet het af zijn) naar elkaar toe groeien.
[..]
Waarschijnlijk werk ik nu in één van die gebouwen; vanaf de snelweg gezien achter het HR Cafe ca. 250 meter hemelsbreed.
De lichten van het kantoor die weerspiegelen in de ruitquote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Light het volgende:
Wat voor ufo's zijn dat op die foto's, static?
Klinkt logischquote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De lichten van het kantoor die weerspiegelen in de ruit
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef static het volgende:
Reflectie van de verlichting waarschijnlijk, die foto's zijn door een raam genomen.
Edit: spuit 11.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 06:48 schreef static het volgende:
[..]
$10K.
Maar heb al een mooiere gezien: http://www.hublot.com/
Ik zou als ik constant zand zag elke dag spontaan dorst krijgen. Neem aan dat je daar genoeg hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef static het volgende:
Deze zie je hier aan de lopende band (veel auto's zijn wit, geen gezicht):
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07375/DSC00071.JPG]afbeelding][/url]
Weg, woestijn, skyline. Best surrealistisch.
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07375/DSC00072.JPG]afbeelding][/url]
Nee hoor, ben het compleet met je eens nu ik ze in het echt heb gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik ze spuuglelijk vind?
wit is de nieuwe modekleur in auto's . Vraag maar na en kijk eens rond in europa (vooral frankrijk, spanje enzo) maar hier komt het er ook aan. (willen ze proberen tenminste)quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Auto's zijn vooral wit om praktische redenen. Wit wordt een stuk minder snel heet
Ja maar hier in het midden oosten gebeurt het al jaren om praktische redenen. In europe vind ik het nutteloos aangezien het daar geen voordel over andere kleuren heeftquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wit is de nieuwe modekleur in auto's . Vraag maar na en kijk eens rond in europa (vooral frankrijk, spanje enzo) maar hier komt het er ook aan. (willen ze proberen tenminste)
Vooral internationaal met een Arabisch tintje nu en dan, uiteraard helemaal afhankelijk van waar je naar toe gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef weasel85 het volgende:
Static, zou je misschien iets meer kunnen vertellen over:
de eetgewoontes?
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Alleen de hotel(ketens) hebben een alcoholvergunning, de dus meeste clubs e.d. horen bij een hotel.quote:hoe duur 't uitgaan is... ( eten en drinken )
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.quote:huizenprijzen schijnen ook al ($?)30.000 pj. te zijn.
Geen idee, daar heb ik helemaal niets mee te maken. Maar gezien de Emiraten voor al hun legale inwoners school, universiteit (zelfs Hardvard als je wil), etc. betalen kan ik me voorstellen dat die markt wat krap is.quote:Kun je makkelijk een stagebaan krijgen daar?
quote:We apologize the site you are attempting to visit has been blocked due to its content being inconsistent with the religious, cultural, political and moral values of the United Arab Emirates.
If you think this site should not be blocked, please visit the Feedback Form available on our website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |