Dat is geen mist.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:16 schreef weasel85 het volgende:
lekker mistig!
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef static het volgende:
het komt door een combinatie van de hiite, mist en de zee. Helaas.
Bizar!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef static het volgende:
Met een professionele camera ziet het er iets beter (en enger) uit.
[afbeelding,link]
Ik laat alles lopen, zelfs als ik naar Mars moet doe ik mijn huisje niet weg; heb ik erg oplettende buren en komt er regelmatig @random iemand langs.quote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef MissX het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk met je huis in Nederland? Ik neem aan dat je het niet verhuurd omdat je af en toe wel is een weekend terug gaat. En je nooit super lang weg blijft.
Maar laat je ook gewoon alles doorlopen, tv/inet etc? En haal je alle waardevolle spullen weg? Want het lijkt me vrij inbraakgevoelig, als je er een paar maanden niet bent.
En komt er iemand regelmatig je brievenbus legen?
Operationeel Management telecom fixed/mobile.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:42 schreef Noca het volgende:
Je gaf al aan dat je Senior Consultant was, in welke branche ben je dan werkzaam als ik vragen mag?
Geen hond die 't ziet midden in de woestijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:07 schreef static het volgende:
Ik laat alles lopen
Ja die komen nog, maak wat nieuwe met mijn nieuwe camera (de vorigen waren allemaal met mijn telefoon genomen).quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:03 schreef Bakakame het volgende:
De foto's van het centrum van Dubai, die komen later nog, toch?
Zo ongeveer elk halfuur wisselen de kleuren en soms zetten ze de lasers aan.quote:
Damn! Die doen goede zaken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Zo ongeveer elk halfuur wisselen de kleuren en soms zetten ze de lasers aan.
De wachtlijst om te dineren is erg lang: een paar maanden, maar via-via hebben we kunnen regelen dat we eind van de maand terecht kunnen, dan dus ook foto's van binnen.
Eindelijk iemand die hem snapt.quote:
Nee hoor, het hotel zal nooit winst maken, het is meer een (extreem duur) prestige project. Van binnen is bijvoorbeeld zowat alles van goud heb ik me laten vertellen, zelfs sommige deuropeningen.quote:
Dat is ziek gaaf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:28 schreef static het volgende:
Sneller gevonden dan gedacht.
http://www.burj-al-arab.com/tennis/
Tiger Woods heeft daar z'n afslagen geoefend.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:27 schreef static het volgende:
Overigens hebben twee toptennisers een potje gespeeld op de helipad (*ril*), zal kijken of ik er wat foto's van kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |