Ik ben sceptisch. Voelt het niet aan als een gouden kooi?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef static het volgende:
[..]
Ontzettend bruisend, de clubs/pubs/cafe's e.d. zitten allemaal in de grote hotels omdat die een drankvergunning hebben, het is hier het neusje van de zalm met werkelijk prachtig gedecoreerde en ingerichte locaties (die op zich al niet mis zijn).
quote:Nederlander vermoord in Nigeria
Uitgegeven: 2 september 2007 11:51
Laatst gewijzigd: 2 september 2007 13:50
PORT HARCOURT - Een Nederlandse man is zondag dood aangetroffen bij zijn huis in de zuidelijke Nigeriaanse stad Port Harcourt.
Dit heeft een lokale woordvoerster van de politie laten weten. Volgens de zegsvrouw is hij vermoord. Lokalen zeiden dat de man eigenaar was van een restaurant.
De politie vermoedt dat het om een wraakactie gaat. "De moordenaars lieten een briefje achter op het lichaam van de Nederlander waarop stond dat ze hem 50.000 dollar (35.000 euro) hadden gegeven om auto's uit Europa te importeren. Maar hij had het geld niet teruggegeven noch auto's geleverd'', aldus het hoofd van de politie van de olierijke staat Rivers.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de dood van de Nederlander bevestigd
Absoluut niet; het ziet er misschien kil uit op de foto's, maar dat valt hardstikke mee, vooral omdat er ook overal enorme familieparken zijn neergezet met alleen maar groen e.d.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
[..]
I see.
't Doet me toch wat klinisch aan allemaal zeg maar, voel je dat ook zo? Blijft natuurlijk een mooie ervaring, dat wel.
Inderdaad, heb een collega van in de vijftig die bijna zijn hele leven overal in Afrika heeft gewoond maar Nigeria als de pest heeft vermeden en doorgebonjourd naar zijn collega's indien er wat vrijkwam.quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Ole het volgende:
Maar goed dat je niet meer in Nigeria zit static
[..]
Je zou er spontaan een heethoofd van wordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:06 schreef static het volgende:
Het was hier begin augustus 52 graden!
Blij dat ik er toen nog niet was.
Ja, klopt.quote:
Dat is dus omdat we alleen nog maar de buitenste rand van de stad hebben gezien, in de stad zelf zou er wel veel sfeer zijn, maar we wachten nog op foto'squote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef bleiblei het volgende:
Wel apart dat de foto's zo "vaag" zijn. Ik neem aan dat dat door die stad zelf komt? Opwaaiend stof enzo? Ik vind het wel zonde. Sowieso lijkt Dubai niet zo heel veel sfeer te hebben. Als ik de foto's zo zie krijg ik er niet echt een "stads" gevoel bij. Al is dat natuurlijk niet zo gek als je der nooit geweest bent.
Zie eerder in dit topic.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:10 schreef bleiblei het volgende:
Wel apart dat de foto's zo "vaag" zijn. Ik neem aan dat dat door die stad zelf komt? Opwaaiend stof enzo? Ik vind het wel zonde.
Vergelijk het met Amsterdam Zuid Oost.quote:Sowieso lijkt Dubai niet zo heel veel sfeer te hebben. Als ik de foto's zo zie krijg ik er niet echt een "stads" gevoel bij. Al is dat natuurlijk niet zo gek als je der nooit geweest bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |