Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof! Is het daar trouwens allemaal nieuwbouw ?
Zelfs Gordon Ramsey heeft hier een restaurant.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je hebt het zwaar.
Wel een beetje biefstuk te krijgen daar?.
Waar moet mijn CV heen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef static het volgende:
[..]
Zelfs Gordon Ramsey heeft hier een restaurant.
Toen ik er was in April, was het nog nčt niet het hoogste gebouw ter wereld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef static het volgende:
[..]
De buitenranden wel als je de stad komt inrijden (vijfbaanswegen dwars door de stad), volgens mij is in het échte centrum wel redelijk veel af.
Toen ik gisteren aankwam zag het nieuwe hoogste gebouw ter wereld (bijna klaar) in de steigers staan:
http://www.burjdubai.com/ erg indrukwekkend.
Oftewel de Emirates Towers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef static het volgende:
In de verte twee mooie torens, eentje voor kantoren en de andere residential, shoppen, etc.:
Vijf sloffen meegenomen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Ole het volgende:
En hoe zit het met de Caballero's ?
Ben er net een paar dagen.quote:
Dus de komende 2 weken zit je goedquote:
ja, waarschijnlijk wel, is zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ga je ook foto's van je hotel posten stats? Daar ben ik heel benieuwd naar..
Voornamelijk Belgen en Nederlanders jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef static het volgende:
[..]
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.
Ben daar nog niet geweest, maar dat gaat er uiteraard wel van komen, er loopt een soort van kreek door de stad waar ook van alles te beleven is.
[afbeelding]
Hier zie je de nieuw aangelegde (o.a. door Nederlanders) superdeluxe eilanden:
[afbeelding]
En dan ga je niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef pfaf het volgende:
Ik heb ooit nog eens een stageplek aangeboden gekregen, voor bij de aanleg van die eilanden!
Trut.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
Mooie foto's weer..
Op welke verdieping werk je?.
Ow, arme jij!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef static het volgende:
Vandaag was ik in Sharjah op de 20e. Heb mijn bek niet opengetrokken van angst.![]()
Zeg dat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef MissHobje het volgende:
Muah de omgeving van je hotel is dan best wel aardig
Helaas zijn die souks niet orgineel maar nagebouwd. Maarja, liever dat dan helemaal geen souksquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef static het volgende:
[..]
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.
Er zijn nog wel wat oude, maar dat zullen we morgen zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Helaas zijn die souks niet orgineel maar nagebouwd. Maarja, liever dat dan helemaal geen souks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |