Ja ik meende het al te herkennen. Hoe heet die straat ook al weer?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef static het volgende:
In Sharjah staan wolkenkrabbers (o.a. die van mijn werkgever).
En met betrekking tot de aanbouw: de taxi-chauufeurs hebben er zelfs moeite mee; op het ene moment is een weg gesloten maar een nieuwe geopend. Wij zien bijna dagelijks hoe de diverse lijnen van de nieuwe metro (090909 moet het af zijn) naar elkaar toe groeien.
[..]
Waarschijnlijk werk ik nu in één van die gebouwen; vanaf de snelweg gezien achter het HR Cafe ca. 250 meter hemelsbreed.
De lichten van het kantoor die weerspiegelen in de ruitquote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Light het volgende:
Wat voor ufo's zijn dat op die foto's, static?
Klinkt logischquote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De lichten van het kantoor die weerspiegelen in de ruit
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef static het volgende:
Reflectie van de verlichting waarschijnlijk, die foto's zijn door een raam genomen.
Edit: spuit 11.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 06:48 schreef static het volgende:
[..]
$10K.
Maar heb al een mooiere gezien: http://www.hublot.com/
Ik zou als ik constant zand zag elke dag spontaan dorst krijgen. Neem aan dat je daar genoeg hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef static het volgende:
Deze zie je hier aan de lopende band (veel auto's zijn wit, geen gezicht):
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07375/DSC00071.JPG]afbeelding][/url]
Weg, woestijn, skyline. Best surrealistisch.
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07375/DSC00072.JPG]afbeelding][/url]
Nee hoor, ben het compleet met je eens nu ik ze in het echt heb gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik ze spuuglelijk vind?
wit is de nieuwe modekleur in auto's . Vraag maar na en kijk eens rond in europa (vooral frankrijk, spanje enzo) maar hier komt het er ook aan. (willen ze proberen tenminste)quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Auto's zijn vooral wit om praktische redenen. Wit wordt een stuk minder snel heet
Ja maar hier in het midden oosten gebeurt het al jaren om praktische redenen. In europe vind ik het nutteloos aangezien het daar geen voordel over andere kleuren heeftquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wit is de nieuwe modekleur in auto's . Vraag maar na en kijk eens rond in europa (vooral frankrijk, spanje enzo) maar hier komt het er ook aan. (willen ze proberen tenminste)
Vooral internationaal met een Arabisch tintje nu en dan, uiteraard helemaal afhankelijk van waar je naar toe gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef weasel85 het volgende:
Static, zou je misschien iets meer kunnen vertellen over:
de eetgewoontes?
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Alleen de hotel(ketens) hebben een alcoholvergunning, de dus meeste clubs e.d. horen bij een hotel.quote:hoe duur 't uitgaan is... ( eten en drinken )
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.quote:huizenprijzen schijnen ook al ($?)30.000 pj. te zijn.
Geen idee, daar heb ik helemaal niets mee te maken. Maar gezien de Emiraten voor al hun legale inwoners school, universiteit (zelfs Hardvard als je wil), etc. betalen kan ik me voorstellen dat die markt wat krap is.quote:Kun je makkelijk een stagebaan krijgen daar?
quote:We apologize the site you are attempting to visit has been blocked due to its content being inconsistent with the religious, cultural, political and moral values of the United Arab Emirates.
If you think this site should not be blocked, please visit the Feedback Form available on our website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |