Ik ben dan ook nog net op tijd op de huidige hoogste toren geweest afgelopen weekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:32 schreef static het volgende:
Palm Island? Die is bijna klaar, zal er wat foto's van posten.
Ook de hoogste toren ter wereld (*ril*) is bijna klaar.
Niet echt veel bijzonders; een soort Dubai met meer zand en minder wolkenkrabbers.quote:Op zondag 9 september 2007 11:02 schreef Ixnay het volgende:
Maak ook eens wat foto's in Sharjah.
Op die fiets.quote:Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog net op tijd op de huidige hoogste toren geweest afgelopen week
M'n CEO vloog van Taipei door naar Dubai voor de Gitex.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 september 2007 07:38 schreef broer het volgende:
Op een paar gebouwen na: wat een ontstellende lelijkheid daar, zeg.
Niettemin: wel stoer dat je er zit.
Wow, kijk dat is nu pas stoerquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Zo ongeveer elk halfuur wisselen de kleuren en soms zetten ze de lasers aan.
De wachtlijst om te dineren is erg lang: een paar maanden, maar via-via hebben we kunnen regelen dat we eind van de maand terecht kunnen, dan dus ook foto's van binnen.
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat je denkt dat ik een wandelende catalogus benquote:
Morgen heb ik er weer een meeting, zal proberen wat foto's te maken terwijl ik onderweg ben.quote:Op zondag 9 september 2007 11:02 schreef Ixnay het volgende:
Maak ook eens wat foto's in Sharjah.
Heb er veel over gehoord, maar ben er niet geweest.
$10K.quote:Op maandag 10 september 2007 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat je denkt dat ik een wandelende catalogus ben
Maar zonder gein, gewoon googlen
Kan nix wezen voor dat geld; ik zou nog ff verder kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 06:48 schreef static het volgende:
$10K.
Je hebt toch niet de illusie dat ik als een lopende puberende hormonentijdbom @ random foto's van mensen ga maken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef Wutangtony het volgende:
leuk al die foto;s van gebouwen, maar waar blijven nou die mooie vrouwen waar je het over had??
Dat willen we (althans ik) zien!!
Nee, dat is zo; op 'wat' woestijnzand na zo nu en dan.quote:Op zondag 9 september 2007 12:59 schreef ondeugend het volgende:
Is het daar nou zo schoon of lijkt dat zo?
Waarom niet?? Ik zeg niet dat je ze direct hoeft aan te randen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:20 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat ik als een lopende puberende hormonentijdbom @ random foto's van mensen ga maken?
Zelfs áls ik nog een puber was niet.
Ze moeten het water uitzetten, anders wordt het nooit wat met dat vuurquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef static het volgende:
Best wel goede kwaliteit die camera (ingang van de Emirates Mall waar een fonteingebeuren bezig zou moeten zijn met veel vuur, alleen nu even niet)
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07372/DSC00067.JPG]afbeelding][/url]
Je moest eens weten hoeveel rijke stinkerds daar een suite in een een of andere wolkenkrabber hebben. En zonder toeristen zou er niet zo veel meer van dubai overblijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef weasel85 het volgende:
niet echt een land voor toeristische optrekjes
Waarschijnlijk werk ik nu in één van die gebouwen; vanaf de snelweg gezien achter het HR Cafe ca. 250 meter hemelsbreed.quote:Zo ging ik in 2000 een keer in het Hard rock cafe eten, toen echt in the middle of nowhere. Afgelopen kerst deed ik het nog een keer en stond het in een straat met een stuk of 10 wolkenkrabbers ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |