tuurlijk wel, anders moet ie het maar niet vermelden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel verdien je?
Niet echt relevant eigenlijk
Slip of the keyboard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
tuurlijk wel, anders moet ie het maar niet vermelden.
Hoezo, wil je daar met je vriendje naartoe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Crashcat het volgende:
Mag je daar zoenen?
Op straat? Neuh, niets eens handje vasthouden. En vrouwen weigeren je soms een hand te geven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Crashcat het volgende:
Mag je daar zoenen?
Klinkt alsof je even goed moet inlezen over het cultuur daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:05 schreef static het volgende:
[..]
Op straat? Neuh, niets eens handje vasthouden. En vrouwen weigeren je soms een hand te geven.
Op die foto rechts boven lijkt ze ook wel op Yasmine Sendarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef Cahir het volgende:
Is dat de nicht van Natasia?
Dingen op poten zetten bij een ISP (Internet Service Provider). Da's vast niet horecaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:54 schreef ihugster het volgende:
Zegt me nog niks.. SC waarin? IT, bouwspul? Horeca?
Niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:07 schreef Light het volgende:
[..]
Dingen op poten zetten bij een ISP (Internet Service Provider). Da's vast niet horeca
De buitenranden wel als je de stad komt inrijden (vijfbaanswegen dwars door de stad), volgens mij is in het échte centrum wel redelijk veel af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:31 schreef PlusPlus het volgende:
Mooie foto's en mooie stad ... alleenstaat alles nog in de steigers
Tot je bij de beruchte rotondes komt, sta je ook makkelijk een uur vast zoals net.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:27 schreef MissX het volgende:
Het verkeer ziet er wel beter uit als in Nigeria
Dan nog ziet het er beter uit dan Nigeria. Het verkeer staat in Nederland ook wel eens vast, maar da's niet zo chaotisch als Nigeriaquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef static het volgende:
[..]
Tot je bij de beruchte rotondes komt, sta je ook makkelijk een uur vast zoals net.
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tof! Is het daar trouwens allemaal nieuwbouw ?
Zelfs Gordon Ramsey heeft hier een restaurant.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, je hebt het zwaar.
Wel een beetje biefstuk te krijgen daar?.
Waar moet mijn CV heen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:45 schreef static het volgende:
[..]
Zelfs Gordon Ramsey heeft hier een restaurant.
Toen ik er was in April, was het nog nèt niet het hoogste gebouw ter wereld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:49 schreef static het volgende:
[..]
De buitenranden wel als je de stad komt inrijden (vijfbaanswegen dwars door de stad), volgens mij is in het échte centrum wel redelijk veel af.
Toen ik gisteren aankwam zag het nieuwe hoogste gebouw ter wereld (bijna klaar) in de steigers staan:
http://www.burjdubai.com/ erg indrukwekkend.
Oftewel de Emirates Towers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef static het volgende:
In de verte twee mooie torens, eentje voor kantoren en de andere residential, shoppen, etc.:
Vijf sloffen meegenomen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Ole het volgende:
En hoe zit het met de Caballero's ?
Ben er net een paar dagen.quote:
Dus de komende 2 weken zit je goedquote:
ja, waarschijnlijk wel, is zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ga je ook foto's van je hotel posten stats? Daar ben ik heel benieuwd naar..
Voornamelijk Belgen en Nederlanders jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef static het volgende:
[..]
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.
Ben daar nog niet geweest, maar dat gaat er uiteraard wel van komen, er loopt een soort van kreek door de stad waar ook van alles te beleven is.
[afbeelding]
Hier zie je de nieuw aangelegde (o.a. door Nederlanders) superdeluxe eilanden:
[afbeelding]
En dan ga je niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:01 schreef pfaf het volgende:
Ik heb ooit nog eens een stageplek aangeboden gekregen, voor bij de aanleg van die eilanden!
Trut.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
Mooie foto's weer..
Op welke verdieping werk je?.
Ow, arme jij!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef static het volgende:
Vandaag was ik in Sharjah op de 20e. Heb mijn bek niet opengetrokken van angst.![]()
Zeg dat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef MissHobje het volgende:
Muah de omgeving van je hotel is dan best wel aardig
Helaas zijn die souks niet orgineel maar nagebouwd. Maarja, liever dat dan helemaal geen souksquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef static het volgende:
[..]
Nee, er is ook het oude centrum waar de souks zijn, daar kun je bijvoorbeeld specerijen e.d. kopen, maar ook erg goedkoop goud. Is volgens mij sinds de middeleeuwen zo.
Er zijn nog wel wat oude, maar dat zullen we morgen zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Helaas zijn die souks niet orgineel maar nagebouwd. Maarja, liever dat dan helemaal geen souks.
Foto's dan!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef static het volgende:
Een suite is inderdaad weinig soeps.
Ik rook ook, maar dan zou ik spontaan stoppen denk ik. 45 graden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:07 schreef static het volgende:
Nope, het is gemiddeld 45 graden overdag; er komt dan ook niemand buiten. Het is zo erg dat als ik uit een taxi of uit een gebouw stap mijn bril meteen beslaat, kan dan een paar minuten geen reet meer zien.
Als roker moet ik wel, maar heb dan ook al een lekker kleurtje.
Over anderhalve maand begint de winter, dan is het maar gemiddeld zo'n 35 graden.
I see.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:45 schreef static het volgende:
Nee, ben net terug van een hele dag rondneuzen in de souks, het oude Dubai en een dinnercuirse, het komt door een combinatie van de hiite, mist en de zee. Helaas.
Heb veel, heel veel foto's maar heb geen zin om ze nu te uploaden (morgen weer vroeg aan het werk dus zo naar bedje toe).
Een collega had een professionele camera bij zich, is heel erg mooi geworden.
Ja, prachtig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:51 schreef popolon het volgende:
't Doet me toch wat klinisch aan allemaal zeg maar
Tja, 't is maar wat je mooi vindt.quote:
Ontzettend bruisend, de clubs/pubs/cafe's e.d. zitten allemaal in de grote hotels omdat die een drankvergunning hebben, het is hier het neusje van de zalm met werkelijk prachtig gedecoreerde en ingerichte locaties (die op zich al niet mis zijn).quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:50 schreef XiChico het volgende:
Is het uitgaanslevend daar bruisend? (Neem aan dat je het nog niet gezien hebt, aangezien je er net ziet) maar.. in Dubai uitgaan lijkt mij niet mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |