quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:21 schreef -XX- het volgende:
Bovendien krijgen we niet eens toetsen!!!
Hoe weet je dan ooit hoe ver je op je leerlijn zit? Alleen moet je wel een portifolio maken. Met leerlijntjes en schuifbalkjes. WTF.
Welke motivatie zet jou nu nog aan het leren? En waarin...welke boeken?
Ow die boeken...die daar onder me bed!! met 2 cm stoflaag.
Geen toetsen... lol....het klinkt prettig,...maar zo prettig is dat niet!!
Op mijn stage ook:
Krijg je geen latijn??? geen medische termen?
Ik, nee...raar hé? ...we krijgen niet eens toetsen!! We worden in het diepen gegooit!!
Me stage lachte me compleet uit.Morgen maar eens bellen...of ze me nog moeten!
WEET JE WAT? ...ik ga dinsdag naar school. Me school wil zo graag alle stage's regelen. WIE WAT EN WAAR.
En weet je wat??? De leraren zijn niet eens aanwezig in de les. Nouja...soms..maar dan zijn ze er ook snel weer van tussen. Zo lastig zijn we niet hoor!!...misschien soms wat luidruchtig...maar niet gek??
Leraressen of leraren die totaal niet les kunnen geven.
Maar een leraar op school...kan het zo vertellen, kan zo goed de klas voor zich weten te winnen..dat men allemaal stil is...heel stil!!!!!
Bij andere. leraren...
Zo leren we soms even...10 minuten in de les..., dan dwaalt iedereen af!! Op verhalen, wat men van het weekend beleefd heb...of wat men gaat doen die avond!!! Zelfs wordt er gepraat over hoe fantastisch die hete seks van gisternacht wel niet was...
Mensen...ik verveel me..maarja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:35 schreef Snelwagen het volgende:
Fipo
Mooie game zo te zien, jammer dat ik mn ps2 met motogp4 niet meer heb
![]()
[..]
![]()
En daar betaal je schoolgeld voor, hoelang duurt het nog voordat je een papiertje krijgt voordat je aan het werk mag dan? En hoevaak heb je welniet stage
, vage shit daar.
Verhalen over de hete seks ken je uiteindelijk ook allemaal wel, maarja zolang ze op school goede cappucino hebben![]()
Ordnung muss sein!!!!!Nog 2 jaar lang doorsukkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd of ze dat leersystheem weer omgooien!![]()
Ze zullen wel moeten als ze zien dat 100% van de school niet slaagd.!!!!
Sowieso schrijf je zo.
Wel oude motorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:36 schreef -XX- het volgende:
Haha, wedden dat men dat irriteerd!Zeg maar het 2de rossi plaatje, dat die kleiner is dan de rest..
En dat die nou net niet boven staat, of onderaan....![]()
Heb jij ook een schuberth dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog 2 jaar lang doorsukkelen.![]()
Ben benieuwd of ze dat leersystheem weer omgooien!![]()
Ze zullen wel moeten als ze zien dat 100% van de school niet slaagt.!!!!
jepquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb jij ook een schuberth dan?
Ik weet niet eens of die wel van 07 isquote:
Ik heb nu dus ook zo'n gevoel van..pfff...wat heb ik nou geleerd van het jaar!!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ernstig, vorig jaar bij ons was ook vaag. Liepen gewoon 4 opleiding door elkaar heen. Elektrotechniek, Industrieel Product Ontwerpen, Werktuigbouwkunde en Technische bedrijfskunde. Eerst half jaar kregen we van alles een klein beetje
. Als je toch voor 1 opleiding kiest wil je toch niet al die andere bende
, half jaar weggegooit
. Dit jaar is aan de boeken te zien wel mooi
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
jep
al een paar jaar
de S1- met pinlock vizier
Oe wat was dat een verschil met mijn arai zeg - arai met oordoppen en visier dicht - nog altijd meer volume dan de S1 zonder oordoppen en met visier open
Rib-i heeft ook een S1 gehad - totdat hij onderuit ging over een badkamer tegel
Mja, die hayden is sowieso van 07. Vorig jaar was hadtie niet zo phatte kontquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of die wel van 07 isik heb gewoon moto gp 07 gehit in google afbeeldingen.
Er zullen allicht wat oudere screens van 06 bij zitten.
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook zo'n gevoel van..pfff...wat heb ik nou geleerd van het jaar!!?![]()
Ja....beetje lullen met mensen.Niet meer naar mijn idee..., ja sommige termen...nothing more!!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, die hayden is sowieso van 07. Vorig jaar was hadtie niet zo phatte kont, nee de honda kont was toen anders. En volgens mij rijdt er een Illien (of hoe heette dat team ook alweer wat na 2 races al ermee stopte) voor hayden
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of de mac is stiekem weer gaan bakken met boter ipv vloeibare olie!![]()
I hope sooooquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Hopenlijk komend jaar beter, 2de halfjaar bij mij ging wel
.
Tschüss, gutte nacht.
WTF de IBOOD is al uitverkocht![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
I hope soooo
Ze hebben in ieder geval lang de tijd gehad om daar over te gaan discusseren.![]()
SLEEP WELL![]()
Ik duik ook me bed in![]()
Fout. Was dus te laat@werk, en ben al 1.5 uur aan het wakker worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Duidelijk tochze blijft niet slapen
Guus wattefak?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fout. Was dus te laat@werk, en ben al 1.5 uur aan het wakker worden.![]()
![]()
Masterversie.
Nederlands voor -XX-![]()
Tijd voor een electrische vliegenmepper dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef -XX- het volgende:
Muggen beet op me wang...onee...2!!!
Niet gek!! Ik spreidt mijn ogen. Ik zie fucking 5 muggen boven me hangen.
Ik kijk nog eens in de rondte...LOL, hele kamer vol!zo eng!
quote:
12.00 @ Alkmaar. macquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat mag ik mrogen langs komen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Biologie, een van mn favo vakken op de middelbare school. Vooral als de stagair les gaf
![]()
Morgen ken ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
12.00 @ Alkmaar. macIkookhier rijdt voorop en laat men de leukste slingerwegen zien.
JA TOCH JA TOCHHHHHHHHHH.![]()
Mooiquote:
Maar wel een mooie ragbakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Morgen ken ik niet![]()
[..]
Mooi
Lelijk ding weetje![]()
Nick heeft gisteren zijn arm gebroken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef -XX- het volgende:
MORGEN MEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er eentje bezitten kost 1.000 euro per half jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef Snelwagen het volgende:
Maar wel een mooie ragbak, sowieso voor dat geld
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick heeft gisteren zijn arm gebroken.![]()
[..]
Er eentje bezitten kost 1.000 euro per half jaar.![]()
En na al die aandacht rijdt er een maatje op weg.......... ........ laatste keer datíe reed.......![]()
[..]
[..]
En na al die aandacht rijdt er een maatje op weg.......... ........ laatste keer datíe reed.......![]()
Ja, Windows server heeft sheduled tasks zoals elke windows.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Is het mogelijk om binnen een windows server omgeving scheduled tasks uit te voeren
Ik weet het antwoord maar mijn hostpartij geeft me andere info. Aangezien ik mindere kennis heb van Microsoft wil ik alleen bevestiging van mijn vermoeden
[..]
[..]
ik kom nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef -XX- het volgende:
Maar over meet dan morgen?
Niemand komt???
I wanna know, anders meet ik kerels van MF!!
Aangezien ik morgen vrij heb gehouden!!
Beterschap aan die kleinequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Thanks dudequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, Windows server heeft sheduled tasks zoals elke windows.
Maar niet elke hoster witl dit soort dingen op shared hosting laten lopen - heeft niet alleen op jouw domein impact maar op elk domein dat daar op draait.
Je heb tenslotte ook geen remote desktop acces naar zo'n server.
sheduled tasks is voor windows toepassingen bedoeld en systeem beheer. Niet voor website beheer.
Als je een dedicated server hebt zou het iets anders zijn. dan is die webserver specifiek voor 1 domein bedoeld
kort om - ja het is er maar je kan er niet zomaar gebruik van maken.
Beterschapquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, ik zou toch langskomen...en ben ook MF'er.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef -XX- het volgende:
Maar over meet dan morgen?
Niemand komt???
I wanna know, anders meet ik kerels van MF!!
Aangezien ik morgen vrij heb gehouden!!
Kijkkkkkkkk eens aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hey, ik zou toch langskomen...en ben ook MF'er.![]()
Maar andere locatie dan Alkmaar, met nog meer MF-lui (iets zuidelijker ofzo) mag wmb ook.
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:49 schreef -XX- het volgende:
Laat je Nick toch thuis.
![]()
Ahhhhhhh hoe kan hij zijn arm breken!!? ?!?
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef Rib-i het volgende:
Beterschap aan die kleine![]()
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je niet aanwezig zal zijn op de meet
Gewoon die pics van Wil Hartog posten, komt iedereen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef -XX- het volgende:
Kijkkkkkkkk eens aan.
Oké, ik zal even in het MF topic gooien dat er morgen een meet is in Alkmaar om 12.00![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon die pics van Wil Hartog posten, komt iedereen.![]()
een kikkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:53 schreef -XX- het volgende:
[..]DOH!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wowhebben
![]()
[afbeelding]
GEEF JE KLEINE EINE KUS OP ZIJN ARM VAN -XX-.
NooHOHOHOHOHOOHooohh the horrorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hey, ik zou toch langskomen...en ben ook MF'er.![]()
Maar andere locatie dan Alkmaar, met nog meer MF-lui (iets zuidelijker ofzo) mag wmb ook.
Even erbij vermelden dat er na die tijd een striptease act isquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Even erbij vermelden dat er na die tijd een striptease act is, reken dr op dat het druk wordt
![]()
Jaja, blahblahblahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
NooHOHOHOHOHOOHooohh the horror![]()
![]()
Echt, serieus weetje. Op de A15 met 120 ofzo een vastloper. Blokkerende achterkant, slippende tussen het verkeer door naar de vluchtstrook alwaar in een kleine 4 uur gestaan heb![]()
Naast mijn ZXR400 vangrail avontuur was deze ook kantje boord, hmmm..... 3 keer is scheepsrecht toch?
Hebbie nooit naar Maro geluisterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaja, blahblahblah![]()
Hoelaat is de afscheidsborrel![]()
Waarom zo lang langs de weg gestaan?? Was het in de middle of nowhere ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
NooHOHOHOHOHOOHooohh the horror![]()
![]()
Echt, serieus weetje. Op de A15 met 120 ofzo een vastloper. Blokkerende achterkant, slippende tussen het verkeer door naar de vluchtstrook alwaar in een kleine 4 uur gestaan heb![]()
Naast mijn ZXR400 vangrail avontuur was deze ook kantje boord, hmmm..... 3 keer is scheepsrecht toch?
Nee was waar de A15 en de A4 bij elkaar komen, 5 km bij Hoogvliet vandaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Waarom zo lang langs de weg gestaan?? Was het in de middle of nowhere ofzo?
De tranen zullen rijkelijk vloeien straksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Hebbie nooit naar Maro geluisterd
Afscheid nemen bestaat niet hee![]()
Maw, gewoon weer een paar kratten bier vanavond met mijn chauffies zoals elke vrijdag
Tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef MaartenGrendel het volgende:
* MaartenGrendel gaat naar huis.
Tot morgen in Alkmaar ofzo.
En dan komt het: IK KAN NIET IK KAN NIET ZEKERquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef Geerd het volgende:
ik wil ik wil.
[spoilerNu wel een lekker koud biertje][/spoiler]
Nee, dat doe jij altijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dan komt het: IK KAN NIET IK KAN NIET ZEKER????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:
Zeker een getal met 6 nullen een plaatje met een lekker wijf en dikke tieten cker?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]allemaal ook vet bang
ik zou denk ik eerder gaan lachen
krijg ik net een mailtje in het Italiaans, was vast niet aan mij bedoeld
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Nee iid ja ik kan wel maar sinds woensdag dikke teen, schakelen met me hak.![]()
Mooiste is nog, mijn leidinggevende had de koffie juffrouw wijsgemaakt dat ik een protese had.![]()
En ik moes het spelletje maar even mee spelen.
Kom ik de kantine in,
Zei:Wat heb je met je been.
Ik:Ja is een nep been.
Zei oooh is dat niet lastig.![]()
Ik nee leer je mee leven.![]()
Zei: Waar is zoon ding nou eigenlijk van gemaakt dan?
Ik:(heldermoment) Kreupelhout.![]()
En ik moet nog een week werken daar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Nee iid ja ik kan wel maar sinds woensdag dikke teen, schakelen met me hak.![]()
Mooiste is nog, mijn leidinggevende had de koffie juffrouw wijsgemaakt dat ik een protese had.![]()
Kom ik de kantine in,
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker een getal met 6 nullen een plaatje met een lekker wijf en dikke tieten cker?
Kost mij altijd kapitalen.
Italiaanse hoeren, Geerd en de euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Geerd het volgende:
Zeker een getal met 6 nullen een plaatje met een lekker wijf en dikke tieten cker?
Kost mij altijd kapitalen.
Milieuvervuiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Kom ik de kantine in,
Owh sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol!!!!!!!![]()
Zo hadden wij ook een leraar met een nepbeen..., wisten wij veel?
Loopt hij een trap op, bleef zijn been hangen achter een trede. Ineens flikkert dat been de trap af!Kenker!
hij had een nep been!!!!!!!!!!!!!
Best sneu
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef Cageon het volgende:
Woei, vakantie gehad, en zojuist getekent voor een mooie fiets pics volgen nog
Post wel vaker in de MC, maar niet erg regelmatig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
ben benieuwd!!! Welkommmmmmmmmmmmm, stelt u eens voor
![]()
![]()
:p
![]()
![]()
Had je dat al niet een keer verteldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Heydie nieuwe bike van Rib-i heeft een Rotax blok!
![]()
Nick is een hoopje ellende. Kan niks, wil niks,heeft amper geslapen, etc, etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Arme NickAan de andere kant.... geen tijd te verliezen voor WBjr.
Chicks scoren met die arm
![]()
Neeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Had je dat al niet een keer verteld [afbeelding]
Waar nog meer, ik ben er een beetje uit tegenwoordig.quote:eniewegs, Rotax doet goede zaken tegenwoordig, geloof ik
Er zijn vrouwen die voor deze strategie vallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick is een hoopje ellende. Kan niks, wil niks,heeft amper geslapen, etc, etc.
Chicks worden een paar dagen uitgesteld.
Ah okéquote:
[..]
Neeeeeeeeevoor mij een donderslag bij heldere hemel.
Misschien een andere oude lul fokker.![]()
[..]
Waar nog meer, ik ben er een beetje uit tegenwoordig.![]()
Laatste Appies zijn allemaal eigen produkten of in samenwerking met Piaggio.![]()
quote:[afbeelding]
Ze zullen het wel niet moeten hebben van de verkoopaantallen in Jawa 650 Style.![]()
Hoewel sommige foto's best leuk overkomen.
Herhaling.![]()
Nee morgen een zolder in elkaar klussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
12.00 @ Alkmaar. macIkookhier rijdt voorop en laat men de leukste slingerwegen zien.
JA TOCH JA TOCHHHHHHHHHH.![]()
Tegen het gekraakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee morgen een zolder in elkaar klussen![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit Bij gelurkt!
Beterschap
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:
Snuiter service IOH.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Nee niet bij mij thuismn broer heeft een handige snuiter nodig
ik verzorg de snuiter
![]()
Begint nu echt wat te worden met die geerdquote:
Mn bedrijfs reputatie snelt voortquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Snuiter service IOH.Voor al u snuiterijen
![]()
Van niets tot iets in 3 postsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Mn bedrijfs reputatie snelt voort![]()
Sweetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Van niets tot iets in 3 posts![]()
Goeie marketing heet dat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Milieuvervuiler.
I wish it was minequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Heydie nieuwe bike van Rib-i heeft een Rotax blok!
![]()
![]()
Moet vandaag nog werkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweet![]()
Koffiekoek het is weer weekeind,heb je wat tijd vrijof belaag je jezelf onder de druk van de arbeid
Keurigquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Moet vandaag nog werken= morgen
[afbeelding][afbeelding]
zondag windstreken festival te lochem(vrijkaartjes, dan wil je ineens wel
)
Maandag vrij![]()
dinsdag vrij![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:02 schreef Rib-i het volgende:
Weekend
[..]
[/spoiler]
![]()
[..]
I wish it was mine
Toffe fietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Cageon het volgende:
Nou hier een fototje:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/23513055712.jpg]afbeelding][/URL]
En nog wat fototjes (inc nieuwe helm Arai RX-7)
Click
This is where WB comes inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Cageon het volgende:
Nou hier een fototje:
[afbeelding,link]
Click
Ben morgen iig niet op de -XX- meetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Keurighoe meer vrije tijd hoe beter
![]()
*dit stukje beleefdheid is puur uit controle*
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad, nieuwe naam voor mijn soes
Olielamp
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Cageon het volgende:
Nou hier een fototje:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/23513055712.jpg]afbeelding][/URL]
Click
We gaan nog wel ff een keer meeten rond utrecht voor jou ook goed te doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben morgen iig niet op de -XX- meetniet dat -XX- daar is
Precies wat ik dacht jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben morgen iig niet op de -XX- meetniet dat -XX- daar is
Ik heb dit weekend geen tijd om de motor te makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat a bout zonday
*blijft mischien natuurlijk
![]()
Vettt toffffffquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend heeft dus een KTM(heb ik al eens gemeld) nu heeft ie er een andere uitlaat onder, zodat ie meer herrie maakt.
En ik heb nieuwe schoenen.
[afbeelding]
![]()
Utrecht is nog oké!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
We gaan nog wel ff een keer meeten rond utrecht voor jou ook goed te doenvoor -XX- niet
![]()
Die heb je in Eindhoven gekochtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend heeft dus een KTM(heb ik al eens gemeld) nu heeft ie er een andere uitlaat onder, zodat ie meer herrie maakt.
[afbeelding]
![]()
Door dit soort post krijg ik zo veel hevige emoties,Dat ik niet weet hoe te reagerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Scheelt 2 kmquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Utrecht is nog oké!meer dan de helft dichtibj als ijselstijn
IJSELSTIJN
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Door dit soort post krijg ik zo veel hevige emoties,Dat ik niet weet hoe te reageren![]()
ik denk dat ze mij beter staan![]()
Bakkie doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb dit weekend geen tijd om de motor te makenAsl het volgende weekend droog is kan ik zaterdag de motor maken en zondag met jou in NH dikes pakken
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Door dit soort post krijg ik zo veel hevige emoties,Dat ik niet weet hoe te reageren![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Utrecht is nog oké!meer dan de helft dichtibj als ijselstijn
IJSELSTIJN
![]()
![]()
Jawelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Tzal ook niet je maat zijn.
Ja ze komen uit Eindhoven en ik ben verliefd!![]()
Tis maat 39.quote:
39 gaat prima lukken als ik de pijn wegdenkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Tis maat 39.
Ze hadden ook 41? je kunt ze nog halen, als dat je maat is.
psychischquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
39 gaat prima lukken als ik de pijn wegdenk![]()
Ben je van plan om mijn kant op te komenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bakkie doenals mischien
![]()
HN is altijd cool![]()
![]()
Gaat niet lukken,morgen ben ik klussen zondag vrijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben je van plan om mijn kant op te komenMorgen ben ik op een open dag van een muziekwinkel. Er is gratis koffie en thee en voor een klein bedrag kan je fris of bier kopen. Dat betaal ik voor je. Ik weet niet of er wat te eten valt trouwens
Zondag ben ik de hele dag weg
Pics met schoenen aan aubquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Bewezen van nietquote:
Snel poetsenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad, nieuwe naam voor mijn soes
Olielamp
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gaat niet lukken,morgen ben ik klussen zondag vrijmoeten toch een de agenda's naast elkaar leggen
![]()
Komt goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Oja vergeten te zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Cageon het volgende:
Nou hier een fototje:
[afbeelding,link]
Click
Wrom?quote:
Omdat wij schaamteloos willen kunnen controleren of je een lekker waaif bentquote:
Dat was vast de reactie van je vriend, toen je thuis kwam met nieuwe schoenenquote:
Simpeeeellquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Kom ik de kantine in,
Nee hoor, ik was aan nieuwe schoenen toe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was vast de reactie van je vriend, toen je thuis kwam met nieuwe schoenen
OF hij heeft een schoenen fetish, of je hebt stinkvoeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was aan nieuwe schoenen toe.
Hij vroeg of ik ze niet in bed aan kon doen.
Hij houdt wel van schoenen, maar niet dat ie eraan gaat likken ofzo, ik heb nog een heel mooi paar, maar die kan ik niet echt meer aan...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
OF hij heeft een schoenen fetish, of je hebt stinkvoeten.![]()
Deze zijn ook echt super gaaf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van schoenen, maar niet dat ie eraan gaat likken ofzo, ik heb nog een heel mooi paar, maar die kan ik niet echt meer aan...
[afbeelding]
Vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:32 schreef Makster het volgende:
What the fuck gebeurd er ineens in dit topic
Hoe fakking gaaf zijn dezequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Die onderste vind ik niet zo, maar de rest mag best even in mijn kast komen kijken.
Die hele hoge hé?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik snap niet dat mannen dat niet begrijpen, die zijn toch geweldig!!
Ik zou best willen dat zo'n schoenen gewoon konden.
Truequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, die bedoel ik, die onderste wil je ook niet aan, dat loopt niet.
Maar ik heb dat toch wel een beetje hoor, ik heb alleen maar gemakkelijke schoenen gekocht de laatste jaren, maar ik merk toch wel dat de enige schoenen die ik echt mooi vind, dit soort schoenen zijn, ook wel schoenen die el gaan hoor, zoals die ik nu heb gekocht, maar dat is vaak toch minder, hoeel ik op deze helemaal verliefd was/ben.
En bij ieder pakje een andere man natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zou best illen dat ik bij elke outfit een paar schoenen had, en dan ook sieraden erbij...![]()
Nee, bij elke tien outfits ofzo, ik wil het niet te ingewikkeld maken voor mezelf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
En bij ieder pakje een andere man natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Ah je bent er zo 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
En bij ieder pakje een andere man natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Die zijn erg gaaf !!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik![]()
Donders, was weer druk @werk![]()
quote:
En nu is het officieel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar werd ik hier toch al voor uitgemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo luxe allemaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!L!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Zoek alleen nog een paar waterdichte laarzen, want die alpinestars zijn dat niet voor ¤340,-(niet dat ik dat betaalt heb
). Maar dat komt later wel een x, eerst een uitlaat, helm, begin volgend jaar lederen combi. En dan daar een x naar kijken
![]()
Het is een lange termijn planningquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo luxe allemaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!L!![]()
![]()
![]()
Dat wil jij niet wetenquote:
WETEN WETEN WETEN.quote:
Maaaaaaaaaaar, een goeie..een goeie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het is een lange termijn planning![]()
Die zitten cker non stop aan de red bullquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
WETEN WETEN WETEN.![]()
![]()
![]()
OMG dit is dramaatttttttischhhhhhhhhhhhh, mensen op de lan hier. zijn al vanaf vanochtend bezig met
Dat lijkt me nou het grootste pauperspel wat er isquote:War of worldcraft...![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaar, een goeie..een goeie!![]()
![]()
>
Ik duik me bed zo in!!!!!!!!!!!!!!!!MOEHOEEEEEEE
![]()
![]()
Tot morgen ofzo.![]()
![]()
![]()
Check Patrick123456789's sig maar eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou het grootste pauperspel wat er is![]()
Eigenlijk zouden we Alexxxxx erbij moeten roepen om de desbetreffende posts te verwijderen, want eigenlijk zou een MC niet geasosieerd moeten worden met dat soort quatschquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef Rib-i het volgende:
Toch niet normaal
Zet twee vrouwen in een stoere mannentopic gaan ze laarsjes posten..........![]()
Wij staan inderdaad voor een heel ander soort quatschquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we Alexxxxx erbij moeten roepen om de desbetreffende posts te verwijderen, want eigenlijk zou een MC niet geasosieerd moeten worden met dat soort quatsch![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij staan inderdaad voor een heel ander soort quatsch
Ja, zeg je nuquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat wij schaamteloos willen kunnen controleren of je een lekker waaif bent
Rib-I beter maak je zondag even snel vrij, dan is mijn motor ook weer beschikbaar![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was vast de reactie van je vriend, toen je thuis kwam met nieuwe schoenen
NOU GEWOON! DAAROM!!!
Omdat je er hulpbehoevende, Afrikaanse kindertjes mee aan studieboeken helpt![]()
Je neusvleugels worden wijder gespreidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:03 schreef Snelwagen het volgende:
Typhus mn neus doet pijn, zou het komen door mn hogere toersnelheid waardoor de vliegen harder aankomen![]()
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij staan inderdaad voor een heel ander soort quatsch
Zei ik laatst aan zeh phone ook manquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, zeg je nuIk kan niet rijden
Ik kom dit weekend 2 dagen te kort
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zei ik laatst aan zeh phone ook manRijden? Goedkope M&M's bij jou eten tot we misselijk zijn
Voor knakworstjes moet je zaterdag naar de muziekwinkel komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien als de motor vroeg klaar is. Zelfde tent als vorige keer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor knakworstjes moet je zaterdag naar de muziekwinkel komen
Yep, niet weer verdwalen dan hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien als de motor vroeg klaar is. Zelfde tent als vorige keer?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de politieachtervolging. "Is het daar binnen de bebouwde kom joh?"
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik rij iedereen weg op dat stukjeZelfs Rossi
![]()
Heb je Rossi daar weleens gezien
Nee hè, omdat ik hem daar weggereden heb
Is te ver [-XX-]quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bel of SMS me morgen maar als je niet naar de Mc in Alkmaar gaat
Wel stoere laarsjes hè!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef Rib-i het volgende:
Toch niet normaal
Zet twee vrouwen in een stoere mannentopic gaan ze laarsjes posten..........![]()
Dit is idd een stuk beter dan laarsjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
mn eerste q heb je zo al snel tepakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:32 schreef Makster het volgende:
What the fuck gebeurd er ineens in dit topic
zsmquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
Mooie fiets, Kev. Wanneer laat je die KTM nu eens maken
![]()
Strak helmpje ook, alleen wel dopjes in bij zo'n arai
![]()
Het isi 14.00 hé!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is te ver [-XX-]
Zal ik doen![]()
Nu sloapeh![]()
Jep ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie jullie (althans -XX- en wie er nog meer komen) om 14:00 bij de Mac in Alkmaar!
Neeeeeeeeee, installeer dan zo'n dukes of hazard toeterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef -XX- het volgende:
Mijn claxon is vervelend!![]()
![]()
![]()
Ik zit te denken om zo'n leuke knijptoeter op me motor te doen.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Hij heeft zijn vliesjes nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je neusvleugels worden wijder gespreid
Het is een soort van spierpijn
Die moet ik bijvullen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, installeer dan zo'n dukes of hazard toeter![]()
Nee niet zo'n gas ding, gewoon een zestonige toeter. Op je accu aansluitenquote:
Owww net als die op choppersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee niet zo'n gas ding, gewoon een zestonige toeter. Op je accu aansluiten. Kheb het niet over een scheepshoorn
![]()
Kzou niet weten wat er op choppers zitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owww net als die op choppersmet die apparte geluiden
Dat pwnd
![]()
Lol! Wel hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzou niet weten wat er op choppers zit![]()
Maar van die leipe geluiden jah, dan nog blauwe knipperlichten in je spiegels bouwen en mensen gaan opjagen![]()
Zo'n 3 tonige kun je volgens mij vrij makkelijk aan komen, maar das geen dukes of hazzard ding. Maar wel gaaf, en ook nog wel makkelijk te monteren volgens mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol! Wel hoor.![]()
Je hebt me op een idee gebrachthehe
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat een wijventopic is dit geworden met al die lelijke schoenen
oh ja:
hoi!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, wish I was in Alkmaar.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 25-08-2007 15:51:38 ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:08 schreef -XX- het volgende:
damnnnnnnnnn hoe faakkinggggggggg dom ben je dan? omfggggggggggggg
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] iedereen weg
[..]
[..]
![]()
denk dat de blade waar ik ben gaan kijken hem wel word [afbeelding]
hij moest naar de markt kippen verkopen, ik ging nog ff denken.... dan is een uurtje terugweg zo om trouwens
achterband gaat nog maar even mee km of 1000 is ie denk ik wel aan vervanging toe achterband is nog redelijk, ketting en tandwielen zien er nog aardig uit
enigste nadeel afgezien van gepolijste wielen en achterbrug (schetsplaten en montage shit van de voetsteunen zijn ook gepolijst, maar dat ziet er wel grappig uit) is dat het kontje niet helemaal netjes gespoten is (zie je alleen als je er goed naar kijkt) en 2 'putjes' in de tank geen deuken ofzo, alleen de lak is er op 2 plekjes af
heb er ook ff op gereden, tering wat is dat andersff platleggen om een krap bochtje te nemen ging vet lastig, iig de eerste paar keer
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
hmm even een MIO steun voor op de bike gemaakt voor aankomend weekend.![]()
Benodigd gereedschap...klein zaagje en een kruiskopschroevendraaier en
een tv aflevering van Mcguiver![]()
Je schroeft een reflector van een van de kinderfietsen(LET OP dit
mag je alleen doen bij de fietsen van je eigen kinderen)
quote:[afbeelding]
Dan schroef je de reflector van de steun![]()
[afbeelding]
Voila, nog even rubber inleg strippen op mijn werk scoren![]()
en klaar is de steun.
[afbeelding]
Intussen ligt de MIO flitspalen te laden...hopelijk lukt het deze keer.![]()
Alleen nog een stroomvoorziening bedenken ....iemand tips![]()
Ik wil een voedingskabel maken vanaf de accu rechtstreeks naar de GPS op
het stuur![]()
Er zijn wel van die sigarettenplug kabels te koop maar die zijn volgens mij niet lang genoeg om
naar voren te leggen![]()
Ik heb nog geen verlengkabels daarvoor gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
kan je die niet gewoon verlengen op een of andere manier
aan zoiets zat ik idd te denken....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verlengkabels daarvoor gezien![]()
Misschien een orginele kopen en die in twee stukken knippen en daar een stuk
gelijkwaardige kabel tussen solderen![]()
ik ook nietquote:Ik weet niet wat er allemaal in de handel is
of dat je ook zonder zo'n sigaretten but plug kan werken![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
Je schroeft een reflector van een van de kinderfietsen(LET OP dit
mag je alleen doen bij de fietsen van je eigen kinderen)
[afbeelding]
Dan schroef je de reflector van de steun![]()
[afbeelding]
Voila, nog even rubber inleg strippen op mijn werk scoren![]()
en klaar is de steun.
[afbeelding]
Intussen ligt de MIO flitspalen te laden...hopelijk lukt het deze keer.![]()
Alleen nog een stroomvoorziening bedenken ....iemand tips![]()
Ik wil een voedingskabel maken vanaf de accu rechtstreeks naar de GPS op
het stuur![]()
Er zijn wel van die sigarettenplug kabels te koop maar die zijn volgens mij niet lang genoeg om
naar voren te leggen![]()
Gaat allemaal goed komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang ie t vol houdt
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
achterband gaat nog maar even mee km of 1000 is ie denk ik wel aan vervanging toe achterband is nog redelijk, ketting en tandwielen zien er nog aardig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij dat er een howto is, ik zal hem in de OP zetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?
Zet deel II er ook even bij. Je hebt nu een steun maar je hebt natuurlijk ook voeding nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben blij dat er een howto is, ik zal hem in de OP zetten.![]()
![]()
![]()
oepsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?![]()
quote:is nog 16 inch.. volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MTS electronica #check.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:15 schreef Gawaine het volgende:
Zet deel II er ook even bij. Je hebt nu een steun maar je hebt natuurlijk ook voeding nodig![]()
Doorzoeken.quote:
Ik denk steeds: Wifebeater, waar komt worldbeater vandaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Westen van het landquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds: Wifebeater, waar komt worldbeater vandaan?
Ik bedoel het woord, een wifebeater is iemand die zijn vrouw slaat, wat is een worldbeater?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Westen van het land![]()
Maar volgens mij bedoel je wife-eater![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MTS electronica #check.
Tijd #al 10 minuten over tijd.
![]()
[..]
Doorzoeken.![]()
![]()
Misschien krijgt de Triumph FZR wielen. Kan ik achter ook MPP doen.
Zoveel opties.![]()
Nick roept dat we weg moeten.40 jarig huwelijksfeestje begint bijna.
Snel nog wat strijken.![]()
![]()
Oh, bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel het woord, een wifebeater is iemand die zijn vrouw slaat, wat is een worldbeater?
Ik zat het ingewikkelder te zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de uitleg![]()
![]()
world-beater definition
n.
One that is markedly superior to all others, as in the ability to succeed
Kon je zelf ook wel verzinnen toch![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat het ingewikkelder te zoeken.
Meer tegen de biierkaai, zichzelf en...en....en...rest van de wereldquote:Vechten tegen andere werelden, aliens enzo...
Ga je mee een stukje rijdenquote:En weet ik veel of je me begrijpt of niet, ik ben vaak niet zo duidelijk .
tja, je weet maar nooit he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Meer tegen de biierkaai, zichzelf en...en....en...rest van de wereld![]()
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke eigenschap dan?quote:Ga je mee een stukje rijden![]()
Ik weet nog niet hoe je er zonder tijgersmink uit zietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
tja, je weet maar nooit he...
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke eigenschap dan?
aha ....wsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat krijg je ook niet te zien ws...
Een man (m/v) of 10 ongeveer? Met onderweg wat aan- en afhakers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
![]()
back from meeeeeeeet jeah.
Waar was de rest nou?
![]()
Was toch nog behoorlijk wat het clubje![]()
Ja zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Een man (m/v) of 10 ongeveer? Met onderweg wat aan- en afhakers.
Maar was een leuk tochtje met prima weer.
Fijne avond nog, ik ben naar een verjaardag.
Die BBQ compenseert het weer mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
geen motor gereden, maar heerlijk gewandeld en gefietst! goed voor de conditie mèn!![]()
![]()
nu BBQ
Dat heb ik niet nodigquote:
Nee niet af maar wel veel gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
GRAPPIE IOH, JE WEET TOCH.
Gelukt met klussen? ?? zoldertje af
?!
Echte broederliefde!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee niet af maar wel veel gedaanbroertje ook weer blij
![]()
Ik niet ik ben kapotquote:
Bedankt manquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |