quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:21 schreef -XX- het volgende:
Bovendien krijgen we niet eens toetsen!!!
Hoe weet je dan ooit hoe ver je op je leerlijn zit? Alleen moet je wel een portifolio maken. Met leerlijntjes en schuifbalkjes. WTF.
Welke motivatie zet jou nu nog aan het leren? En waarin...welke boeken?
Ow die boeken...die daar onder me bed!! met 2 cm stoflaag.
Geen toetsen... lol....het klinkt prettig,...maar zo prettig is dat niet!!
Op mijn stage ook:
Krijg je geen latijn??? geen medische termen?
Ik, nee...raar hé? ...we krijgen niet eens toetsen!! We worden in het diepen gegooit!!
Me stage lachte me compleet uit.Morgen maar eens bellen...of ze me nog moeten!
WEET JE WAT? ...ik ga dinsdag naar school. Me school wil zo graag alle stage's regelen. WIE WAT EN WAAR.
En weet je wat??? De leraren zijn niet eens aanwezig in de les. Nouja...soms..maar dan zijn ze er ook snel weer van tussen. Zo lastig zijn we niet hoor!!...misschien soms wat luidruchtig...maar niet gek??
Leraressen of leraren die totaal niet les kunnen geven.
Maar een leraar op school...kan het zo vertellen, kan zo goed de klas voor zich weten te winnen..dat men allemaal stil is...heel stil!!!!!
Bij andere. leraren...
Zo leren we soms even...10 minuten in de les..., dan dwaalt iedereen af!! Op verhalen, wat men van het weekend beleefd heb...of wat men gaat doen die avond!!! Zelfs wordt er gepraat over hoe fantastisch die hete seks van gisternacht wel niet was...
Mensen...ik verveel me..maarja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:35 schreef Snelwagen het volgende:
Fipo
Mooie game zo te zien, jammer dat ik mn ps2 met motogp4 niet meer heb
![]()
[..]
![]()
En daar betaal je schoolgeld voor, hoelang duurt het nog voordat je een papiertje krijgt voordat je aan het werk mag dan? En hoevaak heb je welniet stage
, vage shit daar.
Verhalen over de hete seks ken je uiteindelijk ook allemaal wel, maarja zolang ze op school goede cappucino hebben![]()
Ordnung muss sein!!!!!Nog 2 jaar lang doorsukkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd of ze dat leersystheem weer omgooien!![]()
Ze zullen wel moeten als ze zien dat 100% van de school niet slaagd.!!!!
Sowieso schrijf je zo.
Wel oude motorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:36 schreef -XX- het volgende:
Haha, wedden dat men dat irriteerd!Zeg maar het 2de rossi plaatje, dat die kleiner is dan de rest..
En dat die nou net niet boven staat, of onderaan....![]()
Heb jij ook een schuberth dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog 2 jaar lang doorsukkelen.![]()
Ben benieuwd of ze dat leersystheem weer omgooien!![]()
Ze zullen wel moeten als ze zien dat 100% van de school niet slaagt.!!!!
jepquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb jij ook een schuberth dan?
Ik weet niet eens of die wel van 07 isquote:
Ik heb nu dus ook zo'n gevoel van..pfff...wat heb ik nou geleerd van het jaar!!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ernstig, vorig jaar bij ons was ook vaag. Liepen gewoon 4 opleiding door elkaar heen. Elektrotechniek, Industrieel Product Ontwerpen, Werktuigbouwkunde en Technische bedrijfskunde. Eerst half jaar kregen we van alles een klein beetje
. Als je toch voor 1 opleiding kiest wil je toch niet al die andere bende
, half jaar weggegooit
. Dit jaar is aan de boeken te zien wel mooi
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
jep
al een paar jaar
de S1- met pinlock vizier
Oe wat was dat een verschil met mijn arai zeg - arai met oordoppen en visier dicht - nog altijd meer volume dan de S1 zonder oordoppen en met visier open
Rib-i heeft ook een S1 gehad - totdat hij onderuit ging over een badkamer tegel
Mja, die hayden is sowieso van 07. Vorig jaar was hadtie niet zo phatte kontquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of die wel van 07 isik heb gewoon moto gp 07 gehit in google afbeeldingen.
Er zullen allicht wat oudere screens van 06 bij zitten.
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook zo'n gevoel van..pfff...wat heb ik nou geleerd van het jaar!!?![]()
Ja....beetje lullen met mensen.Niet meer naar mijn idee..., ja sommige termen...nothing more!!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, die hayden is sowieso van 07. Vorig jaar was hadtie niet zo phatte kont, nee de honda kont was toen anders. En volgens mij rijdt er een Illien (of hoe heette dat team ook alweer wat na 2 races al ermee stopte) voor hayden
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of de mac is stiekem weer gaan bakken met boter ipv vloeibare olie!![]()
I hope sooooquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Hopenlijk komend jaar beter, 2de halfjaar bij mij ging wel
.
Tschüss, gutte nacht.
WTF de IBOOD is al uitverkocht![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
I hope soooo
Ze hebben in ieder geval lang de tijd gehad om daar over te gaan discusseren.![]()
SLEEP WELL![]()
Ik duik ook me bed in![]()
Fout. Was dus te laat@werk, en ben al 1.5 uur aan het wakker worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Duidelijk tochze blijft niet slapen
Guus wattefak?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fout. Was dus te laat@werk, en ben al 1.5 uur aan het wakker worden.![]()
![]()
Masterversie.
Nederlands voor -XX-![]()
Tijd voor een electrische vliegenmepper dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef -XX- het volgende:
Muggen beet op me wang...onee...2!!!
Niet gek!! Ik spreidt mijn ogen. Ik zie fucking 5 muggen boven me hangen.
Ik kijk nog eens in de rondte...LOL, hele kamer vol!zo eng!
quote:
12.00 @ Alkmaar. macquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat mag ik mrogen langs komen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Biologie, een van mn favo vakken op de middelbare school. Vooral als de stagair les gaf
![]()
Morgen ken ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
12.00 @ Alkmaar. macIkookhier rijdt voorop en laat men de leukste slingerwegen zien.
JA TOCH JA TOCHHHHHHHHHH.![]()
Mooiquote:
Maar wel een mooie ragbakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Morgen ken ik niet![]()
[..]
Mooi
Lelijk ding weetje![]()
Nick heeft gisteren zijn arm gebroken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef -XX- het volgende:
MORGEN MEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er eentje bezitten kost 1.000 euro per half jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef Snelwagen het volgende:
Maar wel een mooie ragbak, sowieso voor dat geld
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick heeft gisteren zijn arm gebroken.![]()
[..]
Er eentje bezitten kost 1.000 euro per half jaar.![]()
En na al die aandacht rijdt er een maatje op weg.......... ........ laatste keer datíe reed.......![]()
[..]
[..]
En na al die aandacht rijdt er een maatje op weg.......... ........ laatste keer datíe reed.......![]()
Ja, Windows server heeft sheduled tasks zoals elke windows.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Is het mogelijk om binnen een windows server omgeving scheduled tasks uit te voeren
Ik weet het antwoord maar mijn hostpartij geeft me andere info. Aangezien ik mindere kennis heb van Microsoft wil ik alleen bevestiging van mijn vermoeden
[..]
[..]
ik kom nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef -XX- het volgende:
Maar over meet dan morgen?
Niemand komt???
I wanna know, anders meet ik kerels van MF!!
Aangezien ik morgen vrij heb gehouden!!
Beterschap aan die kleinequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Thanks dudequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, Windows server heeft sheduled tasks zoals elke windows.
Maar niet elke hoster witl dit soort dingen op shared hosting laten lopen - heeft niet alleen op jouw domein impact maar op elk domein dat daar op draait.
Je heb tenslotte ook geen remote desktop acces naar zo'n server.
sheduled tasks is voor windows toepassingen bedoeld en systeem beheer. Niet voor website beheer.
Als je een dedicated server hebt zou het iets anders zijn. dan is die webserver specifiek voor 1 domein bedoeld
kort om - ja het is er maar je kan er niet zomaar gebruik van maken.
Beterschapquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |