quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
T
Ta
Tan
Tand
Tande
Tanden
Tanden R
Tanden Ra
Tanden Rap
Tanden Rape
Tanden Rapen
![]()
![]()
Lquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
T
Ta
Tan
Tand
Tande
Tanden
Tanden R
Tanden Ra
Tanden Rap
Tanden Rape
Tanden Rapen
![]()
![]()
quote:
Nohquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
IK WIL BAZZIE GRAAG KONTNEUKEN.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
Ik stond vandaag trouwens bij het stoplicht nog naast mister Jim!![]()
![]()
![]()
DIK LOPEN SJANSEN NATUURLIJk [afbeelding]en gaszz!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja joh.
Minder:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Ik zal wel even grieze pap met bitterkoekjes voor je makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder:
[afbeelding]
En meer:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
En? kon je em bijhouden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder:
[afbeelding]
En meer:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
Mag hij al autorijden, of moest Jim nog achterin zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef -XX- het volgende:
Hij zat in de auto.
TUURLIJK KON IK HEM BIJHOUDEN.![]()
Laatste wat ik heb gehoord, is dat hij met de auto in de orkestbak is geflikkerd, dus rijden kan ie vast niet zoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mag hij al autorijden, of moest Jim nog achterin zitten.![]()
Jij bent toch lid van de fanclub? Waarom niet even de achtervolging ingezet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat jij een vervelende baan hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh, de groeten vanuit Antwerpen. Weer heerlijk hier wezen lunchen. Nog wat spannends gebeurd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
vrouwenlogica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
vrouwenlogica.
Hahahahah geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Niet meer lid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mag hij al autorijden, of moest Jim nog achterin zitten.![]()
Jij bent toch lid van de fanclub? Waarom niet even de achtervolging ingezet?![]()
vrouwenlogica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onnavolgbaar, en geloof mij, straks heb JIJ het nog gedaan ook heh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
vrouwenlogica.
Duidelijk tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze blijft niet slapen
![]()
Gevalletje tijdszone iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
hoezo? staat je klok anders? andere tijdszone?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gevalletje tijdszone idd![]()
Hoest met u! nog steeds druk met niks?
In Alkmaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]waar zit je dan?
Nu even niks zonder druk
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In Alkmaar![]()
Genoeg om je prestaties op te krikken![]()
Een afspraak makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zat me trouwens laatst af te vragen.... als je een paar duizend van je rekening wil halen om een motor te kopen natuurlijk moet je daarvoor een afspraak maken bij de bank of kan je gewoon binnenlopen
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In Alkmaar![]()
Genoeg om je prestaties op te krikken![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een afspraak maken
Banken hebben tegenwoordig niet meer genoeg cash geld
Dank uquote:
Geen idee, maar misschien dat t op de website van je bank te vinden isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dacht ik alook een idee hoever van tevoren over het algemeen?
januari wou ik 100 pond hebben... zelfs daar moet je eigenlijk een afspraak voor makenik had toen mazzel dat ze het nog net hadden
kon het niet vinden, vandaar dat ik hier ff vroegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien dat t op de website van je bank te vinden is
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Makster het volgende:
JE kan max 1100 per dag pinnen ofzo, dus dan ff een paar dagen van te voren naar de pin
500 euro limietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]geloof dat m'n limiet op 500 zit... maar verkoper ziet je aankomen met 3 a 4 duizend euro in alleen maar briefjes van 50
had het met de gs wel gedaan... dat was nog 1400 ofzo wat ik moest betalenwas toen al een pakket waar je niet vrolijk van word
zaterdagmiddag waarschijnlijk kijkenhij belt morgen nog ff over hoe laat hij kan
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
500 euro limietMoet je snel beginnem et pinnen amigo anders ben je niet optijd om een motor te kopen
Maar een pin heeft Max 50 Euro? En wat boeit ut 60 briefjes van 50 is ook 3000Ik zou het toch gelijk naar mijnbank brengen, lekker boeien hee. Cash is cash
Afspraak makenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zat me trouwens laatst af te vragen.... als je een paar duizend van je rekening wil halen om een motor te kopen natuurlijk moet je daarvoor een afspraak maken bij de bank of kan je gewoon binnenlopen
quote:
Mijn buit was ook niet groter dan een doosje negerzoenen Buyszoenenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moet toch eerst weten of ze geld hebben liggen of niet... anders sta je daar een overval te plegen en hebben ze geen geld, toch ook zonde
Kloptquote:
als je hem kan klonen mag je dat voor mij ook wel doen hoorquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn buit was ook niet groter dan een doosje negerzoenen Buyszoenen
Ik had niet zoveel nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je hem kan klonen mag je dat voor mij ook wel doen hoor![]()
[..]had je toch maar eerst onderzoek gedaan he
geldwagens zijn nog wel interessant volgens mijalleen niet echt gemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |