mits het binnen de 25 km is he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] MEETEN. JOU KTM ZIEN. MEETEN.
Nou.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef -XX- het volgende:
WAS IST LOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSS????[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb een dikke prent in mijn zak, en jullie doen ineens allemaal poeslief!!!!!!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
Antiekraakquote:
Niet te ver he !!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zal die dag wel vrijhouden![]()
Daar wil je niet kraken joh, allemaal buitenlandersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Antiekraak![]()
maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken als we Rib-i bezoeken
![]()
Als ze maar kabab en nootjes hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar wil je niet kraken joh, allemaal buitenlanders
Logiesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liever thuis, op het werk zijn die toiletten zo vies
Dat ineens bij jou een meet isquote:
Dan rijdt ik met jou mee!!!!!!!! GOED?!!?!?!?OF NEIT???? WIL JE GEEN BROMMER OP JE NEK!?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat ineens bij jou een meet iswel lezen he!!!
![]()
Toiletten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liever thuis, op het werk zijn die toiletten zo vies
Ik bedenk me ineens dat ik niet kan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Wie komt er nou vrijwillig naar Tilburg
[afbeelding]
Wtfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Wie komt er nou vrijwillig naar Tilburg
[afbeelding]
ZIEJEWEL! Ik wist hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik niet kan!![]()
Dat er bij jou al zo vaak gefaked is ligt niet aan haar hoorquote:
volgens wikipedia niet:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een keer op zitten letten in de les?
quote:Een volwassen mens heeft normaal 32 tanden, een kind met een melkgebit 20.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens wikipedia niet:
[..]
Maar ik ben een twijfelgeval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens wikipedia niet:
[..]
gezien je tanden iig veel meer kind dan volwassenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik ben een twijfelgeval.Geen kind, maar ook geen volwassen.
![]()
* Die de minste tanden hebben, kauwen het meestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik ben een twijfelgeval.Geen kind, maar ook geen volwassen.
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
* Die de minste tanden hebben, kauwen het meest
De domste mensen voeren gewoonlijk het hoogste woord.
Bron
![]()
![]()
quote:
quote:
Je bent gewoon jaloers hé.quote:
n00oooo00h straks krijg ik ruzie met bazzaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers hé.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik met snelwagen aan het sjansen ben. [afbeelding]
HAHAHAHA. grapzak.![]()
slaap goed lekker dier!
![]()
voor mij ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:55 schreef Snelwagen het volgende:
Nogmaar anderhalve week dan alweer studeren, na een dikke 2 maand
![]()
Ik moet de 31ste mn rooster ophalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
voor mij ook3de beginnen colleges... 30ste intro en 29ste al een niet verplichtprakticum
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik moet de 31ste mn rooster ophalen...
Is dat zo'n niet verplicht practicum waar ze wel van je eisen dat je alles ervan weet![]()
Biologiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waarschijnlijk welvolgens de mail wel handig voor de mensen die geen ervaring met practicum hebben is het wel handig... maar ik ga ook maar... heb wel ervaring met practicum, maar geen ervaring met biologiepracticum
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef -XX- het volgende:
Mijn school is wazig![]()
ik moet de 27ste beginnen met mijn stage, maar aangezien de school mijn stage regelt etc,...moet ik de 28ste naar school. En ik heb nog geen boeken, want die van vorig jaar zijn ook niet gebruikt. En mijn lesrooster heb ik ook nog niet opgestuurd en we hebben geen mentor of mentrix, verder moeten we zelf vaccinaties van 90 euro per vaccinatie betalen waarvan 3 x vaccinaties niet gelukt zijn, en mijn antistoffen ver onder het gemiddelde lag. rond de 70. Na de 3de vaccinatie zou hij hoger moeten liggen, maar bleek hij nog maar 35 te zijn. Dus het was oude rommel wat ze me inspoten, of er is wat fout gegaan bij het lab. En en en...als je niet goed gevaccineerd ben, mag je niet op stage.
En en en..vorig jaar ben ik al op stage geweest...En en en....owke... wow..
En de leraren en leraressen zijn bij ons geplukt uit de eerste beste ingezonden sollicitaties waarvan men dacht, ow ...die neemt vast genoegen met dat salaris
!!! Verder moeten we bij iedere les ons laten aftekenen, voor de inspectie...die eens in de zoveel tijd langs komt, en een leerling bij zijn nekvel grijpt om dan zijn aantekeningen van zijn aanwezigheid te bekijken. En zo niet genoeg aanwezig te zijn geweest, al zijn studiefiniancering terug mag betalen.
Owja...verder zijn de wc's ook nog niet schoon. En is de schoonmaakster een vrouw met een piemol.
Shuberth is altijd wel goede keusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
Trouwens ik was laatst ff wezen kijken naar helmpjes wezen kijken.
Kdenk dat het een Schubert s1 wordt, mooi stil ding (aangezien ik altijd met mn kop vol in de wind zit
. En ingebouwd zonneviziertje, ook wel fijn.
En Duits, dat is natuurlijk altijd goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |