Gaat allemaal goed komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang ie t vol houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
achterband gaat nog maar even mee km of 1000 is ie denk ik wel aan vervanging toe achterband is nog redelijk, ketting en tandwielen zien er nog aardig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij dat er een howto is, ik zal hem in de OP zetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
hmm even een MIO steun voor op de bike gemaakt voor aankomend weekend.![]()
Benodigd gereedschap...klein zaagje en een kruiskopschroevendraaier en
een tv aflevering van Mcguiver![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?
Zet deel II er ook even bij. Je hebt nu een steun maar je hebt natuurlijk ook voeding nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben blij dat er een howto is, ik zal hem in de OP zetten.![]()
![]()
![]()
oepsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?![]()
quote:is nog 16 inch.. volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MTS electronica #check.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:15 schreef Gawaine het volgende:
Zet deel II er ook even bij. Je hebt nu een steun maar je hebt natuurlijk ook voeding nodig![]()
Doorzoeken.quote:
Ik denk steeds: Wifebeater, waar komt worldbeater vandaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Westen van het landquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds: Wifebeater, waar komt worldbeater vandaan?
Ik bedoel het woord, een wifebeater is iemand die zijn vrouw slaat, wat is een worldbeater?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Westen van het land![]()
Maar volgens mij bedoel je wife-eater![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MTS electronica #check.
Tijd #al 10 minuten over tijd.
![]()
[..]
Doorzoeken.![]()
![]()
Misschien krijgt de Triumph FZR wielen. Kan ik achter ook MPP doen.
Zoveel opties.![]()
Nick roept dat we weg moeten.40 jarig huwelijksfeestje begint bijna.
Snel nog wat strijken.![]()
![]()
Oh, bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel het woord, een wifebeater is iemand die zijn vrouw slaat, wat is een worldbeater?
Ik zat het ingewikkelder te zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de uitleg![]()
![]()
world-beater definition
n.
One that is markedly superior to all others, as in the ability to succeed
Kon je zelf ook wel verzinnen toch![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat het ingewikkelder te zoeken.
Meer tegen de biierkaai, zichzelf en...en....en...rest van de wereldquote:Vechten tegen andere werelden, aliens enzo...
Ga je mee een stukje rijdenquote:En weet ik veel of je me begrijpt of niet, ik ben vaak niet zo duidelijk .
tja, je weet maar nooit he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Meer tegen de biierkaai, zichzelf en...en....en...rest van de wereld![]()
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke eigenschap dan?quote:Ga je mee een stukje rijden![]()
Ik weet nog niet hoe je er zonder tijgersmink uit zietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
tja, je weet maar nooit he...
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke eigenschap dan?
aha ....wsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat krijg je ook niet te zien ws...
Een man (m/v) of 10 ongeveer? Met onderweg wat aan- en afhakers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
![]()
back from meeeeeeeet jeah.
Waar was de rest nou?
![]()
Was toch nog behoorlijk wat het clubje![]()
Ja zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Een man (m/v) of 10 ongeveer? Met onderweg wat aan- en afhakers.
Maar was een leuk tochtje met prima weer.
Fijne avond nog, ik ben naar een verjaardag.
Die BBQ compenseert het weer mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
geen motor gereden, maar heerlijk gewandeld en gefietst! goed voor de conditie mèn!![]()
![]()
nu BBQ
Dat heb ik niet nodigquote:
Nee niet af maar wel veel gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
GRAPPIE IOH, JE WEET TOCH.
Gelukt met klussen? ?? zoldertje af
?!
Echte broederliefde!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee niet af maar wel veel gedaanbroertje ook weer blij
![]()
Ik niet ik ben kapotquote:
Bedankt manquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |