Hey, ik zou toch langskomen...en ben ook MF'er.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef -XX- het volgende:
Maar over meet dan morgen?
Niemand komt???
I wanna know, anders meet ik kerels van MF!!
Aangezien ik morgen vrij heb gehouden!!
Kijkkkkkkkk eens aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hey, ik zou toch langskomen...en ben ook MF'er.![]()
Maar andere locatie dan Alkmaar, met nog meer MF-lui (iets zuidelijker ofzo) mag wmb ook.
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:49 schreef -XX- het volgende:
Laat je Nick toch thuis.
![]()
Ahhhhhhh hoe kan hij zijn arm breken!!? ?!?
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:30 schreef Rib-i het volgende:
Beterschap aan die kleine![]()
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je niet aanwezig zal zijn op de meet
Gewoon die pics van Wil Hartog posten, komt iedereen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef -XX- het volgende:
Kijkkkkkkkk eens aan.
Oké, ik zal even in het MF topic gooien dat er morgen een meet is in Alkmaar om 12.00![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon die pics van Wil Hartog posten, komt iedereen.![]()
een kikkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:53 schreef -XX- het volgende:
[..]DOH!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wowhebben
![]()
[afbeelding]
GEEF JE KLEINE EINE KUS OP ZIJN ARM VAN -XX-.
NooHOHOHOHOHOOHooohh the horrorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
En na al die aandacht rijdt er een maatje op weg.......... ........ laatste keer datíe reed.......![]()
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hey, ik zou toch langskomen...en ben ook MF'er.![]()
Maar andere locatie dan Alkmaar, met nog meer MF-lui (iets zuidelijker ofzo) mag wmb ook.
Even erbij vermelden dat er na die tijd een striptease act isquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Even erbij vermelden dat er na die tijd een striptease act is, reken dr op dat het druk wordt
![]()
Jaja, blahblahblahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
NooHOHOHOHOHOOHooohh the horror![]()
![]()
Echt, serieus weetje. Op de A15 met 120 ofzo een vastloper. Blokkerende achterkant, slippende tussen het verkeer door naar de vluchtstrook alwaar in een kleine 4 uur gestaan heb![]()
Naast mijn ZXR400 vangrail avontuur was deze ook kantje boord, hmmm..... 3 keer is scheepsrecht toch?
Hebbie nooit naar Maro geluisterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaja, blahblahblah![]()
Hoelaat is de afscheidsborrel![]()
Waarom zo lang langs de weg gestaan?? Was het in de middle of nowhere ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
NooHOHOHOHOHOOHooohh the horror![]()
![]()
Echt, serieus weetje. Op de A15 met 120 ofzo een vastloper. Blokkerende achterkant, slippende tussen het verkeer door naar de vluchtstrook alwaar in een kleine 4 uur gestaan heb![]()
Naast mijn ZXR400 vangrail avontuur was deze ook kantje boord, hmmm..... 3 keer is scheepsrecht toch?
Nee was waar de A15 en de A4 bij elkaar komen, 5 km bij Hoogvliet vandaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Waarom zo lang langs de weg gestaan?? Was het in de middle of nowhere ofzo?
De tranen zullen rijkelijk vloeien straksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Hebbie nooit naar Maro geluisterd
Afscheid nemen bestaat niet hee![]()
Maw, gewoon weer een paar kratten bier vanavond met mijn chauffies zoals elke vrijdag
Tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef MaartenGrendel het volgende:
* MaartenGrendel gaat naar huis.
Tot morgen in Alkmaar ofzo.
En dan komt het: IK KAN NIET IK KAN NIET ZEKERquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef Geerd het volgende:
ik wil ik wil.
[spoilerNu wel een lekker koud biertje][/spoiler]
Nee, dat doe jij altijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dan komt het: IK KAN NIET IK KAN NIET ZEKER????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:
Zeker een getal met 6 nullen een plaatje met een lekker wijf en dikke tieten cker?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]allemaal ook vet bang
ik zou denk ik eerder gaan lachen
krijg ik net een mailtje in het Italiaans, was vast niet aan mij bedoeld
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Nee iid ja ik kan wel maar sinds woensdag dikke teen, schakelen met me hak.![]()
Mooiste is nog, mijn leidinggevende had de koffie juffrouw wijsgemaakt dat ik een protese had.![]()
En ik moes het spelletje maar even mee spelen.
Kom ik de kantine in,
Zei:Wat heb je met je been.
Ik:Ja is een nep been.
Zei oooh is dat niet lastig.![]()
Ik nee leer je mee leven.![]()
Zei: Waar is zoon ding nou eigenlijk van gemaakt dan?
Ik:(heldermoment) Kreupelhout.![]()
En ik moet nog een week werken daar.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Nee iid ja ik kan wel maar sinds woensdag dikke teen, schakelen met me hak.![]()
Mooiste is nog, mijn leidinggevende had de koffie juffrouw wijsgemaakt dat ik een protese had.![]()
Kom ik de kantine in,
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeker een getal met 6 nullen een plaatje met een lekker wijf en dikke tieten cker?
Kost mij altijd kapitalen.
Italiaanse hoeren, Geerd en de euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:30 schreef Geerd het volgende:
Zeker een getal met 6 nullen een plaatje met een lekker wijf en dikke tieten cker?
Kost mij altijd kapitalen.
Milieuvervuiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:27 schreef Geerd het volgende:
Kom ik de kantine in,
Owh sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol!!!!!!!![]()
Zo hadden wij ook een leraar met een nepbeen..., wisten wij veel?
Loopt hij een trap op, bleef zijn been hangen achter een trede. Ineens flikkert dat been de trap af!Kenker!
hij had een nep been!!!!!!!!!!!!!
Best sneu
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef Cageon het volgende:
Woei, vakantie gehad, en zojuist getekent voor een mooie fiets pics volgen nog
Post wel vaker in de MC, maar niet erg regelmatig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:56 schreef -XX- het volgende:
ben benieuwd!!! Welkommmmmmmmmmmmm, stelt u eens voor
![]()
![]()
:p
![]()
![]()
Had je dat al niet een keer verteldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
Heydie nieuwe bike van Rib-i heeft een Rotax blok!
![]()
Nick is een hoopje ellende. Kan niks, wil niks,heeft amper geslapen, etc, etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Arme NickAan de andere kant.... geen tijd te verliezen voor WBjr.
Chicks scoren met die arm
![]()
Neeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Had je dat al niet een keer verteld [afbeelding]
Waar nog meer, ik ben er een beetje uit tegenwoordig.quote:eniewegs, Rotax doet goede zaken tegenwoordig, geloof ik
Er zijn vrouwen die voor deze strategie vallenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick is een hoopje ellende. Kan niks, wil niks,heeft amper geslapen, etc, etc.
Chicks worden een paar dagen uitgesteld.
Ah okéquote:
[..]
Neeeeeeeeevoor mij een donderslag bij heldere hemel.
Misschien een andere oude lul fokker.![]()
[..]
Waar nog meer, ik ben er een beetje uit tegenwoordig.![]()
Laatste Appies zijn allemaal eigen produkten of in samenwerking met Piaggio.![]()
quote:[afbeelding]
Ze zullen het wel niet moeten hebben van de verkoopaantallen in Jawa 650 Style.![]()
Hoewel sommige foto's best leuk overkomen.
Herhaling.![]()
Nee morgen een zolder in elkaar klussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
12.00 @ Alkmaar. macIkookhier rijdt voorop en laat men de leukste slingerwegen zien.
JA TOCH JA TOCHHHHHHHHHH.![]()
Tegen het gekraakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee morgen een zolder in elkaar klussen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nick heeft gisteren zijn arm gebroken.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit Bij gelurkt!
Beterschap
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |