Je neusvleugels worden wijder gespreidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:03 schreef Snelwagen het volgende:
Typhus mn neus doet pijn, zou het komen door mn hogere toersnelheid waardoor de vliegen harder aankomen![]()
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij staan inderdaad voor een heel ander soort quatsch
Zei ik laatst aan zeh phone ook manquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, zeg je nuIk kan niet rijden
Ik kom dit weekend 2 dagen te kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zei ik laatst aan zeh phone ook manRijden? Goedkope M&M's bij jou eten tot we misselijk zijn
Voor knakworstjes moet je zaterdag naar de muziekwinkel komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien als de motor vroeg klaar is. Zelfde tent als vorige keer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor knakworstjes moet je zaterdag naar de muziekwinkel komen
Yep, niet weer verdwalen dan hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien als de motor vroeg klaar is. Zelfde tent als vorige keer?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de politieachtervolging. "Is het daar binnen de bebouwde kom joh?"
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik rij iedereen weg op dat stukjeZelfs Rossi
![]()
Heb je Rossi daar weleens gezien
Nee hè, omdat ik hem daar weggereden heb
Is te ver [-XX-]quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bel of SMS me morgen maar als je niet naar de Mc in Alkmaar gaat
Wel stoere laarsjes hè!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef Rib-i het volgende:
Toch niet normaal
Zet twee vrouwen in een stoere mannentopic gaan ze laarsjes posten..........![]()
Dit is idd een stuk beter dan laarsjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
mn eerste q heb je zo al snel tepakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:32 schreef Makster het volgende:
What the fuck gebeurd er ineens in dit topic
zsmquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
Mooie fiets, Kev. Wanneer laat je die KTM nu eens maken
![]()
Strak helmpje ook, alleen wel dopjes in bij zo'n arai
![]()
Het isi 14.00 hé!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is te ver [-XX-]
Zal ik doen![]()
Nu sloapeh![]()
Jep ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie jullie (althans -XX- en wie er nog meer komen) om 14:00 bij de Mac in Alkmaar!
Neeeeeeeeee, installeer dan zo'n dukes of hazard toeterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef -XX- het volgende:
Mijn claxon is vervelend!![]()
![]()
![]()
Ik zit te denken om zo'n leuke knijptoeter op me motor te doen.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Hij heeft zijn vliesjes nogquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je neusvleugels worden wijder gespreid
Het is een soort van spierpijn
Die moet ik bijvullen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, installeer dan zo'n dukes of hazard toeter![]()
Nee niet zo'n gas ding, gewoon een zestonige toeter. Op je accu aansluitenquote:
Owww net als die op choppersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee niet zo'n gas ding, gewoon een zestonige toeter. Op je accu aansluiten. Kheb het niet over een scheepshoorn
![]()
Kzou niet weten wat er op choppers zitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owww net als die op choppersmet die apparte geluiden
Dat pwnd
![]()
Lol! Wel hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzou niet weten wat er op choppers zit![]()
Maar van die leipe geluiden jah, dan nog blauwe knipperlichten in je spiegels bouwen en mensen gaan opjagen![]()
Zo'n 3 tonige kun je volgens mij vrij makkelijk aan komen, maar das geen dukes of hazzard ding. Maar wel gaaf, en ook nog wel makkelijk te monteren volgens mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol! Wel hoor.![]()
Je hebt me op een idee gebrachthehe
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat een wijventopic is dit geworden met al die lelijke schoenen
oh ja:
hoi!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, wish I was in Alkmaar.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 25-08-2007 15:51:38 ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:08 schreef -XX- het volgende:
damnnnnnnnnn hoe faakkinggggggggg dom ben je dan? omfggggggggggggg
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] iedereen weg
[..]
[..]
![]()
denk dat de blade waar ik ben gaan kijken hem wel word [afbeelding]
hij moest naar de markt kippen verkopen, ik ging nog ff denken.... dan is een uurtje terugweg zo om trouwens
achterband gaat nog maar even mee km of 1000 is ie denk ik wel aan vervanging toe achterband is nog redelijk, ketting en tandwielen zien er nog aardig uit
enigste nadeel afgezien van gepolijste wielen en achterbrug (schetsplaten en montage shit van de voetsteunen zijn ook gepolijst, maar dat ziet er wel grappig uit) is dat het kontje niet helemaal netjes gespoten is (zie je alleen als je er goed naar kijkt) en 2 'putjes' in de tank geen deuken ofzo, alleen de lak is er op 2 plekjes af
heb er ook ff op gereden, tering wat is dat andersff platleggen om een krap bochtje te nemen ging vet lastig, iig de eerste paar keer
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
hmm even een MIO steun voor op de bike gemaakt voor aankomend weekend.![]()
Benodigd gereedschap...klein zaagje en een kruiskopschroevendraaier en
een tv aflevering van Mcguiver![]()
Je schroeft een reflector van een van de kinderfietsen(LET OP dit
mag je alleen doen bij de fietsen van je eigen kinderen)
quote:[afbeelding]
Dan schroef je de reflector van de steun![]()
[afbeelding]
Voila, nog even rubber inleg strippen op mijn werk scoren![]()
en klaar is de steun.
[afbeelding]
Intussen ligt de MIO flitspalen te laden...hopelijk lukt het deze keer.![]()
Alleen nog een stroomvoorziening bedenken ....iemand tips![]()
Ik wil een voedingskabel maken vanaf de accu rechtstreeks naar de GPS op
het stuur![]()
Er zijn wel van die sigarettenplug kabels te koop maar die zijn volgens mij niet lang genoeg om
naar voren te leggen![]()
Ik heb nog geen verlengkabels daarvoor gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
kan je die niet gewoon verlengen op een of andere manier
aan zoiets zat ik idd te denken....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verlengkabels daarvoor gezien![]()
Misschien een orginele kopen en die in twee stukken knippen en daar een stuk
gelijkwaardige kabel tussen solderen![]()
ik ook nietquote:Ik weet niet wat er allemaal in de handel is
of dat je ook zonder zo'n sigaretten but plug kan werken![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
Je schroeft een reflector van een van de kinderfietsen(LET OP dit
mag je alleen doen bij de fietsen van je eigen kinderen)
[afbeelding]
Dan schroef je de reflector van de steun![]()
[afbeelding]
Voila, nog even rubber inleg strippen op mijn werk scoren![]()
en klaar is de steun.
[afbeelding]
Intussen ligt de MIO flitspalen te laden...hopelijk lukt het deze keer.![]()
Alleen nog een stroomvoorziening bedenken ....iemand tips![]()
Ik wil een voedingskabel maken vanaf de accu rechtstreeks naar de GPS op
het stuur![]()
Er zijn wel van die sigarettenplug kabels te koop maar die zijn volgens mij niet lang genoeg om
naar voren te leggen![]()
Gaat allemaal goed komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd hoelang ie t vol houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef Roderick2085 het volgende:
achterband gaat nog maar even mee km of 1000 is ie denk ik wel aan vervanging toe achterband is nog redelijk, ketting en tandwielen zien er nog aardig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij dat er een howto is, ik zal hem in de OP zetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:21 schreef Gawaine het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?
Zet deel II er ook even bij. Je hebt nu een steun maar je hebt natuurlijk ook voeding nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben blij dat er een howto is, ik zal hem in de OP zetten.![]()
![]()
![]()
oepsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cool, een blade met twee achterbanden. Van 007 geweest?![]()
quote:is nog 16 inch.. volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MTS electronica #check.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:15 schreef Gawaine het volgende:
Zet deel II er ook even bij. Je hebt nu een steun maar je hebt natuurlijk ook voeding nodig![]()
Doorzoeken.quote:
Ik denk steeds: Wifebeater, waar komt worldbeater vandaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Westen van het landquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds: Wifebeater, waar komt worldbeater vandaan?
Ik bedoel het woord, een wifebeater is iemand die zijn vrouw slaat, wat is een worldbeater?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Westen van het land![]()
Maar volgens mij bedoel je wife-eater![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MTS electronica #check.
Tijd #al 10 minuten over tijd.
![]()
[..]
Doorzoeken.![]()
![]()
Misschien krijgt de Triumph FZR wielen. Kan ik achter ook MPP doen.
Zoveel opties.![]()
Nick roept dat we weg moeten.40 jarig huwelijksfeestje begint bijna.
Snel nog wat strijken.![]()
![]()
Oh, bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel het woord, een wifebeater is iemand die zijn vrouw slaat, wat is een worldbeater?
Ik zat het ingewikkelder te zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de uitleg![]()
![]()
world-beater definition
n.
One that is markedly superior to all others, as in the ability to succeed
Kon je zelf ook wel verzinnen toch![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat het ingewikkelder te zoeken.
Meer tegen de biierkaai, zichzelf en...en....en...rest van de wereldquote:Vechten tegen andere werelden, aliens enzo...
Ga je mee een stukje rijdenquote:En weet ik veel of je me begrijpt of niet, ik ben vaak niet zo duidelijk .
tja, je weet maar nooit he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Meer tegen de biierkaai, zichzelf en...en....en...rest van de wereld![]()
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke eigenschap dan?quote:Ga je mee een stukje rijden![]()
Ik weet nog niet hoe je er zonder tijgersmink uit zietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
tja, je weet maar nooit he...
[..]
Vind je dat een aantrekkelijke eigenschap dan?
aha ....wsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat krijg je ook niet te zien ws...
Een man (m/v) of 10 ongeveer? Met onderweg wat aan- en afhakers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
Joe![]()
![]()
![]()
back from meeeeeeeet jeah.
Waar was de rest nou?
![]()
Was toch nog behoorlijk wat het clubje![]()
Ja zoietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Een man (m/v) of 10 ongeveer? Met onderweg wat aan- en afhakers.
Maar was een leuk tochtje met prima weer.
Fijne avond nog, ik ben naar een verjaardag.
Die BBQ compenseert het weer mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
geen motor gereden, maar heerlijk gewandeld en gefietst! goed voor de conditie mèn!![]()
![]()
nu BBQ
Dat heb ik niet nodigquote:
Nee niet af maar wel veel gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef -XX- het volgende:
GRAPPIE IOH, JE WEET TOCH.
Gelukt met klussen? ?? zoldertje af
?!
Echte broederliefde!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee niet af maar wel veel gedaanbroertje ook weer blij
![]()
Ik niet ik ben kapotquote:
Bedankt manquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |