Ja und?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:49 schreef pfaf het volgende:
De poorten van hel staan inderdaad op losbreken. Ik hoor dat in Nederland de wereldbeker schaatsen live wordt uitgezonden in het weekend van het WK honkbal, dat geen enkele aandacht krijgt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef mitt het volgende:
zal wel spoedig volgen.
Het topic van pfaf gaat over het waardeloze beleid van de NOS, niet over het afzeiken van schaatsen. Dat is inmiddels zo makkelijk dat zowel pfaf, mitt als ik ons er niet meer mee bezig houden. Af en toe een schaatsfan pesten daarentegen blijft leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik vind dat er wel erg kinderachtig word gedaan over schaatsen. Ik weet nu wel dat pfaf, XL, Mitt(die 3 jaar geleden de fanatiekste schaatsposter was trouwens) en de rest van dat kliekje helemaal tegen schaatsen en alles wat daarom heen is. Mag je ook best zeggen maar het kan toch niet zo zijn dat je elk topic en elke mogelijkheid moet aangrijpen om dat duidelijk te maken, dat gebeurt nu wel namelijk.
Ik houd me er wel min of meer aan! Kijk bijvoorbeeld naar damestennis... dat heb ik ook naar een eigen topic gepest en vandaag heeft Justine Henin mijn verhaal bevestigd door op het wereldkampioenschap, met de beste 8 spelers van de wereld iemand met 6-0, 6-0 af te drogen. Ik wil dit natuurlijk van de daken schreeuwen, maar dat zou flauw zijn en dus kan ik het nergens kwijt behalve in een betoog als ditquote:
Ow daar zit ik ook helemaal niet mee, het is meer dat het een beetje te gek zou zijn dat er geen schaatsfilter zou komen omdat de mod's(Leatherface uitgezonderd) niet van schaatsen houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef XL het volgende:
[..]
Het topic van pfaf gaat over het waardeloze beleid van de NOS, niet over het afzeiken van schaatsen. Dat is inmiddels zo makkelijk dat zowel pfaf, mitt als ik ons er niet meer mee bezig houden. Af en toe een schaatsfan pesten daarentegen blijft leuk.
BS? kom je mee spelen in het schaatsfilter?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Grote Roger Federer Topic Deel 2: Legendarisch.
ga werkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef XL het volgende:
Mag mijn topic terug in het schaatsfilter? bij de andere bagger?
Het slotje mag blijven, want dat was terecht. Je moet ook het okidoki topic nog kicken!
Under construction.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom niet in het GOD filter.
vrijdagmiddagarbeidquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef mitt het volgende:
[..]
ga werken![]()
en doe het zelf maar anders
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik houd me er wel min of meer aan! Kijk bijvoorbeeld naar damestennis... dat heb ik ook naar een eigen topic gepest en vandaag heeft Justine Henin mijn verhaal bevestigd door op het wereldkampioenschap, met de beste 8 spelers van de wereld iemand met 6-0, 6-0 af te drogen. Ik wil dit natuurlijk van de daken schreeuwen, maar dat zou flauw zijn en dus kan ik het nergens kwijt behalve in een betoog als dit![]()
Wij doen DoMiBo, zodat we de VrijMiBo bij de klant kunnen meepakken.quote:
Topquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:29 schreef mitt het volgende:
De filter is gewoon aangevraagd hoor Remzz.
Loopt dit topic niet een beetje uit de hand (zie dikgedrukte, onderstreepte crusieve quote, maar in de hele OP wordt niet meer gerept over de mp3 podcasts, waar het topic oorspronkelijk om te doen was) ? Aangezien deze: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 17 hardloopreeks al enkele jaren loopt. Nu viel me wel op dat de OP niet echt letterlijk genomen wordt, aangezien de posts grootdeels nog steeds over de mp3's gaat, maar veel posts horen gewoon in de orginele reeks. Het wordt wel erg dubbelop zo...quote:
Deel hier je hardloopervaringen, schema's, tips en stel je vragen! Of je nou mét of zonder MP3 speler loopt.
Moderators, kijk idd aub die reeks is door. Ik daag niemand uit, het enige wat ik heb gepost is mijn voorspellingen over tenniswedstrijden en wat extra informatie die ik had over een blessure van Roger Federer. Ik probeer gewoon leuk mee te doen en dat lukt vrij aardig maar sommige users beginnen me zonder reden ineens uit te schelden. Hier een quote uit het topic:quote:Op maandag 12 november 2007 19:11 schreef XL het volgende:
De user AdoTheHague zit te trollen in het Shanghai Masters Cup topic. Is begonnen in deel 1, gaat door in deel 2. Omdat er toch altijd wel iemand op ingaat is negeren geen optie. Graag een waarschuwing aan zijn adres, of liever nog een ban.
Kusjes XL
Lees aub het topic even helemaal door moderators dan krijgen jullie een beter beeld denk ik want ik zou serieus niet weten waar ik een waarschuwing voor zou moeten krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak krachttermen, maar wat ben jij een kankernerd
Ik kreeg een PM van iemand die zei dat iemand in het feedback topic commentaar op mijn posten had. Vandaar dat ik even ging kijken en de informatie bleek te kloppen.quote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
ADO, iedereen prikt door die onzin van je heen, het is al te laat. Sowieso al opvallend dat je in dit FB-topic komt.
Oke, geeft opzich niet. Maar dat is iets waar je me echt op mijn woord op moet geloven. Ik zal ook niet meer mensen overtuigen ervan dat ik hem ken, ik zal enkel nog soms verslag doen van het contact wat ik met hem hebquote:Op maandag 12 november 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
Nou..ik ben na je 'ik ken de fysio van Roger' verhaal al afgehaakt.
Sorry![]()
Inderdaad, dat is het enige dat je gepost hebt. Bijzonder irritant, vooral omdat het niet waar is. Je leugens keer op keer onderuit worden gehaald en omdat een kleuter meer gevoel voor taal heeft dan jij.quote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik daag niemand uit, het enige wat ik heb gepost is wat extra informatie die ik had over een blessure van Roger Federer.
Lieverd, je zit gewoon te zuigen. Je hebt er de ballen verstand van en iedereen heeft dat in de gaten. Om die reden ben je voor iedereen irritant, daardoor valt iedereen over je en jij blijft daar maar op ingaan. De situatie is zonder waarschuwing reddeloos. Dat je bijv. inhoudelijk het Franse bondsproduct Gasquet een oude rot gaat noemen en het invalide toptalent Djokovic fysiek superieur aan hem stelt geeft al aan dat je post om het posten. Kap daar mee!quote:Op maandag 12 november 2007 23:24 schreef Adothehague het volgende:
Ik snap echt niet wat XL niet waardeert aan mijn posts. Ik heb mijn mening gegeven over de wedstrijden van morgen en ik begrijp eerlijk gezegt niet wat daar zo erg aan is. Ik zie dat jij dus om mijn posts moet lachen en dat opzich snap ik al niet. Die posts zijn gebasseerd op mijn mening en als jij daarom moet lachen vind ik dat prima, maar ik vind het raar dat je hier claimt mij te willen laten bannen/aanspreken omdat je mijn mening over tennis niet correct vind. Ik zou het fijn vinden als je wat concrete dingen aangeeft die je niet fijn vind in mijn posts XL, dan krijg ik misschien een beetje een idee wat ik fout doe. Maar op dit moment is het voor mij een raadsel.
Allereerst bedankt voor je reactiequote:Op maandag 12 november 2007 23:33 schreef XL het volgende:
[..]
Lieverd, je zit gewoon te zuigen. Je hebt er de ballen verstand van en iedereen heeft dat in de gaten. Om die reden ben je voor iedereen irritant, daardoor valt iedereen over je en jij blijft daar maar op ingaan. De situatie is zonder waarschuwing reddeloos. Dat je bijv. inhoudelijk het Franse bondsproduct Gasquet een oude rot gaat noemen en het invalide toptalent Djokovic fysiek superieur aan hem stelt geeft al aan dat je post om het posten. Kap daar mee!
Dan moet die persoon misschien ook iets meer lezen en vragen stellen ipv allerlei vage stellingen en leugens te posten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:38 schreef Adothehague het volgende:
Maar je kan het iemand die het tennis net is gaan volgen niet kwalijk nemen dat hij nog niet alles weet.
dank.quote:
Zonde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef APK het volgende:
[TENNIS] Tennis Masters Cup Shanghai #3
Met een neuslengte achterstand.![]()
Sure thing Bob.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
Een of andere labiele muts heeft de behoefte mijn naam te plaatsen, dat mag toch wel weg?. Ook uit de quote graag
.
[Schaatsen] De Adelskalendern - deel 3.
PTAquote:Op donderdag 22 november 2007 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
XL. Ik weet niet of het topic hier of in VBL moet. Kan jij even beslissen?
Superleague Formula: Football meets racing. Incluis PSV.
Welja.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Kan hier '08' ook nog bijkomen.
Biathlon seizoen 2005/2006 (en 07/08)
Hier dus weer zo'n voorbeeld:quote:Op maandag 3 december 2007 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !!! Kan TheGeneral geen schouderklopje krijgen voor de mooiste/ beste tennis OP's ??![]()
Echt hulde !!
quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef mitt het volgende:
Ik weet niet waar hij woont, maar anders ga je even bij hem langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
En de andere mag uit het Tennisfilterquote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben 2 SC's, deze mag dicht:
[SPT SC De Sportbar #10] Waar we vooral Slow gaan.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er SPT-mods gekidnapt of zo?
Kerstreces, ze mogen ook wel even rust na zo'n eneverend jaarquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn de SPT-mods gekidnapt of zo?
Ik dacht dat mitt met die mod van US ging?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitt heeft natuurlijk een eenzame kerst, zo zonder pfap.
Nee, mitt gaat met Muck.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat mitt met die mod van US ging?
Wel pas nadat hij CrazyDutchPunk had gedumpt omdat die niet meer blauw was.quote:
Dat had ze zelf in de hand he.... Het is niet dat mitt daar een geheim van maakt.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel pas nadat hij CrazyDutchPunk had gedumpt omdat die niet meer blauw was.
Er zijn er wel een aantal. Dit zijn de 5 minst oude met "handbal" in de titel:quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:19 schreef phluphy het volgende:
Klopt het dat ik geen enkel topic over (het Nederlandse) handbal kan vinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |