Buurvrouw was ingelogd, druk met broodbakken voor haar kindjes van GOD. Helaas, was haar man lustig op zoek naar tieten................ en hup...............verkeerd knopje. Na heibel over schoonouders een goed begin van de week.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, wil je niet meer van die aansprekende topictitels maken?denkt mijn man lekker tieten te kunnen kijken in je topic drukt ie van pure teleurstelling op een verkeerd knopje..
![]()
En jij let helemaal niet op als ik jou laat schrikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Lobasca het volgende:
Fipo..
quote:
OP aangepastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
en trouwens, ik verwelkomde Demins met![]()
![]()
![]()
trouwens...![]()
quote:
Sorry zag je reactie pas later en nee, ik geef geen geschiedenis. Maar ik zie dat je brandende vragen al beantwoord zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken ze wel die leraren...Welk vak doceer je, of is dat te prive? Ik zit nog met heel veel vragen over geschiedenis. Gaf ik vroeger niet om, maar voelt nu als een gemis..
![]()
Buurvrouw en itsme, ik ben er zelf ook goed ziek van en ga het zo aanpassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:34 schreef itsme het volgende:
DisanaIk ben misselijk.
![]()
![]()
Bedankt voor mijn nieuwe icoontje.![]()
(gelukkig draait ie niet)
ah da's al beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Buurvrouw en itsme, ik ben er zelf ook goed ziek van en ga het zo aanpassen![]()
Uitgeslapen... wat is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah da's al beter![]()
weer uitgeslapen?
ja dus, dit vind ik wel een uitgeslapen reactie...quote:
Oh oh oh, wat een wakkere opmerking. Als je mij wilt betrappen op vergaande dufheid, moet je vroeger opstaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dus, dit vind ik wel een uitgeslapen reactie...![]()
nog vroeger?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat een wakkere opmerking. Als je mij wilt betrappen op vergaande dufheid, moet je vroeger opstaan.
Jij gaat zeker altijd met de kippen op stok. Vanochtend had de morgenstond trouwens GEEN goud in de mond, ik heb het zelf kunnen zien. Dat dit zo'n miezerige zomer is, daar moeten de weerkundigen eens een lichtje over laten schijnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog vroeger?![]()
al zou ik nooit meer slapen, dan nog zal ik jou niet betrappen op vergaande dufheid...![]()
helder licht...![]()
Bij mij had de morgenstond deze ochtend zelfs stront in de mond. Om zeven uur stond een grote giervrachtwagen voor mijn deur geparkeerd om de straatputten te legen (?). En dat terwijl ik me normaliter om die tijd nog een tot twee keer kan omdraaien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Jij gaat zeker altijd met de kippen op stok. Vanochtend had de morgenstond trouwens GEEN goud in de mond, ik heb het zelf kunnen zien.
Lekker smerig. Misschien zaten ze verstopt door de regen. Ik had ook zoiets: aan de overkant werden muren met zandblazers gereinigd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij had de morgenstond deze ochtend zelfs stront in de mond. Om zeven uur stond een grote giervrachtwagen voor mijn deur geparkeerd om de straatputten te legen (?). En dat terwijl ik me normaliter om die tijd nog een tot twee keer kan omdraaien.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was sterker dan ik!
Ik verdenk jouw van manipulatie...![]()
Te duf!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze keer was ik het niet
![]()
Ik ben veel te duf om telepathie te bedrijven.
Vraag HiDiHo en vooral Lobasca maar eens tot hoe laat ze me vanochtend wakker hebben gehouden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Te duf!?
Het is nog nieteens zes uur!
Achso...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Vraag HiDiHo en vooral Lobasca maar eens tot hoe laat ze me vanochtend wakker hebben gehouden...
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Achso...![]()
Dus stiekem heb je het toch nog best naar je zin in de SC?![]()
![]()
Oeh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoorMaar het was niet in de SC, we zaten met z'n allen in Florida.
Precies. En Lobasca zag er leuke mannen terwijl HiDiHo zich als een aardig meisje voordeed, dus je begrijpt wel dat ik een oogje in het zeil moest houden.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. En Lobasca zag er leuke mannen terwijl HiDiHo zich als een aardig meisje voordeed, dus je begrijpt wel dat ik een oogje in het zeil moest houden.
Jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar nu moet je dus vanavond vroeg naar bed.
Wie moet het hier dan in de gaten houden!?![]()
Ik ben een nachtmens, dus ik word vanavond laat vanzelf wel weer wakker. Maar ik stel voor dat jij voor de zekerheid toch de honneurs maar waarneemt. Wat ik vannacht van die twee heb gezien... je weet het maar nooit met zequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar nu moet je dus vanavond vroeg naar bed.
Wie moet het hier dan in de gaten houden!?![]()
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
Op die oude reclame's van dafjes lijkt het ook altijd of mensen toen veel kleiner waren dan vroeger. Met z'n vieren in een DAF? Geen probleem, het ziet eruit alsof het een Maybach aan ruimte is![]()
[afbeelding]
Die site is leuk, ook qua onderschirften: http://www.philseed.com/daf-600.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu je het zegt!![]()
En volgens mij loopt er op de achterbank ook echt een kind rond!?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
Op die oude reclame's van dafjes lijkt het ook altijd of mensen toen veel kleiner waren dan nu. Met z'n vieren in een DAF? Geen probleem, het ziet eruit alsof het een Maybach aan ruimte is![]()
[afbeelding]
Oeh, wanneer gaan we een eindje toeren??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:33 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goeiemorgen.....
[afbeelding]
Thanks, Beeb, ik weet wat mijn volgende lease-auto wordt.....![]()
Maar heb ik die ook voor 700 euro voor mijn deur staan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef Black_king het volgende:
[afbeelding]
Sommige auto's hebben beide
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oeh, wanneer gaan we een eindje toeren??![]()
Als je bij een fatsoenlijke hut zou werken dan zou je zelfs parkeergeld kunnen vragen om m voor je deur te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar heb ik die ook voor 700 euro voor mijn deur staan?![]()
Ik ben uitermate flexibel vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Ze kunnen hem nog niet in woestijn-beige leveren.....![]()
Pas dan is hij PT-fehig.....![]()
Over werken gesprokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je bij een fatsoenlijke hut zou werken dan zou je zelfs parkeergeld kunnen vragen om m voor je deur te krijgen![]()
Als je nog even geduld heb, heb ik de mijne opgereden.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar heb ik die ook voor 700 euro voor mijn deur staan?![]()
Maar dan ben jij als een vlag op een modderschuit, in deze auto die niet jouw kleur heeft....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben uitermate flexibel vandaagIk zal je niet om de verkeerde kleur wegsturen
![]()
Werk zequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over werken gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
Als jij er naast zit zijn we 2 vlaggen, dus dat compenseert de boelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar dan ben jij als een vlag op een modderschuit, in deze auto die niet jouw kleur heeft....![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Over werken gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
LOLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi hoi mijn hemel wat ben ik flauwe mopjes aan het lezen....
Zoals:
U heeft haar doodgeneukt
Ja, dat was uit zelfbevrediging
Ik lees net op de Maybach-site "Special requests are welcome"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar dan ben jij als een vlag op een modderschuit, in deze auto die niet jouw kleur heeft....![]()
Ah, kijk aan....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik lees net op de Maybach-site "Special requests are welcome"
Dat kleurtje moet dus geen probleem zijn![]()
Die kleur behang heb ik ook in de slaapkamerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah, kijk aan....![]()
Paris-Texas-beige must be that special request they will welcome.....
De kleur van het behang, zeg maar ....![]()
[afbeelding]
De film is inderdaad beroemd om haar "subliminal messages "quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die kleur behang heb ik ook in de slaapkamer![]()
Dat is toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die kleur behang heb ik ook in de slaapkamer![]()
En niet alleen die filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
De film is inderdaad beroemd om haar "subliminal messages "![]()
Hé dat brengt mooie herinneringen naar boven !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ah, kijk aan....![]()
Paris-Texas-beige must be that special request they will welcome.....
De kleur van het behang, zeg maar ....![]()
[afbeelding]
Ik lig hier even dubbel, geeft niet hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
[afbeelding]
Ook bij jou die boodschap die duidelijk werd toen je je behang koos ?![]()
Dat doen wel meer dingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé dat brengt mooie herinneringen naar boven !![]()
quote:
Het is de SlowChat, het gaat nergens over ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleuren? auto? van pag. 1 word ik ook niet wijzer
Mijn nieuwe auto..... Ik twijfel tussen deze kleuren, maar zou hem in het beige eigenlijk mooier vinden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kleuren? auto? van pag. 1 word ik ook niet wijzer
Een C300? Valt dat ff tegen, nou ja, in PT Beige vind ik m wel acceptabelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto..... Ik twijfel tussen deze kleuren, maar zou hem in het beige eigenlijk mooier vinden...
Woestijn-beige wel te verstaan...
[afbeelding]
Sorry voor de onduidelijkheid....
Hij is meer dan acceptabel, en in PT beige helemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een C300? Valt dat ff tegen, nou ja, in PT Beige vind ik m wel acceptabel![]()
Ik krijg altijd overal jeuk als ik die trieste mannetjes inclusief minderwaardigheidscomplex in zo'n bak zie rijden....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Mijn nieuwe auto..... Ik twijfel tussen deze kleuren, maar zou hem in het beige eigenlijk mooier vinden...
Woestijn-beige wel te verstaan...
[afbeelding]
Sorry voor de onduidelijkheid....
Ja, ik weet het, maar de leasecoordinator is nogal conservatief. Hij gaat alleen voor auto's die al twee jaar op de markt zijn....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een C300? Valt dat ff tegen, nou ja, in PT Beige vind ik m wel acceptabel![]()
Tuurlijk, ik wil wel een goed woordje voor je doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar de leasecoordinator is nogal conservatief. Hij gaat alleen voor auto's die al twee jaar op de markt zijn....
Maar over twee jaar is de Maybach "uitgekristalliseerd", dus kun jij dan wellicht even met hem gaan praten, dan ?
Ik kies voor veiligheid en een mooi ontwerp.... Sue me.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd overal jeuk als ik die trieste mannetjes inclusief minderwaardigheidscomplex in zo'n bak zie rijden....
En nee, ik ben niet jaloers, geef helemaal geen ruk om auto's...
En een Trabant!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd overal jeuk als ik die trieste mannetjes inclusief minderwaardigheidscomplex in zo'n bak zie rijden....
En nee, ik ben niet jaloers, geef helemaal geen ruk om auto's...
De auto lijkt wat langer zelfs, ja, nu ik ze zo onder elkaar zet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwww. Nou, die donkere!
Ik vind zilver (of woestijn kleur) zo saai... Zelfs al is het een erg mooie auto (wow) maar donker straalt toch meer status uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
De auto lijkt wat langer zelfs, ja, nu ik ze zo onder elkaar zet....
Vind het ook wel een chique kleur...!
Dan is het oneven in de rijtjesquote:
Ze kunnen nu ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan is het oneven in de rijtjes
Doe er dan ook eensmiley bij
Scriptje volgens mij, maar hoe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kunnen nu ookals PI!?
![]()
Hoe de fuck!?
Ik ben aan het zoeken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Scriptje volgens mij, maar hoe?![]()
TRABANT!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Veulen het volgende:
Het gaat over auto's [afbeelding]
Geil [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, ook leuk !
[afbeelding]
Maar deze in woestijn-beige.....![]()
Landrover manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
TRABANT!
Ik zie het ja... Morgen bel ik de dealer wel even of hij ook in Nederland leverbaar is....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De bekleding hebben ze al in de juiste kleur![]()
2 jaar is wel te overbruggen, mits in PT beige uiteraardquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zie het ja... Morgen bel ik de dealer wel even of hij ook in Nederland leverbaar is....
Heb maar twee jaar te overbruggen.... Met een beetje geluk is dat de levertijd....![]()
Je hebt een Mehari ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bah het regent hier al de hele dag![]()
Hier ook en ik had m'n dekbed weer eens uit het raam hangen... en dacht daar pas aan toen het al zeker een kwartier met bakken uit de lucht kwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bah het regent hier al de hele dag![]()
Hij wist niet wat een nametopic was??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Ik zei tegen mijn buurman dat hij een naamtopic had![]()
Hij snapte er geen hol van![]()
Dat is inderdaad dé voorwaarde...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
2 jaar is wel te overbruggen, mits in PT beige uiteraard![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef PC eend het volgende:
Ik zei tegen mijn buurman dat hij een naamtopic had![]()
Hij snapte er geen hol van![]()
Ook aardig, maar is dit niet wat voor je??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé voorwaarde...
Maar ik denk het wel...
Mijn vorige had ook zo'n belachelijke levertijd.....![]()
[afbeelding]
Ik denk het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hij wist niet wat een nametopic was??![]()
Tegenwoordig hebben we allemaal een eigen kamerquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook aardig, maar is dit niet wat voor je??
[afbeelding]
Geef mij maar een limo....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook aardig, maar is dit niet wat voor je??
[afbeelding]
Edit: dit plaatje is beter, ook de juiste kleur![]()
Die eerste kan ik je wel aan helpenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef TherAngelina het volgende:
Doe mij maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, ik moet ruzie met iemand maken in RL. Of love
.
Had them, seen them....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef TherAngelina het volgende:
Doe mij maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja, ik moet ruzie met iemand maken in RL. Of love
.
Ga jij me een Bunnypakje bodypainten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Geen woorden voor....
Leuk carnavalsautootje ....![]()
Ga jij er in een Bunnypakje in staan ?
da's wel zo handig met prive bezoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we allemaal een eigen kamer
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga jij me een Bunnypakje bodypainten?![]()
Idd zo een gordijn om je bed blijft toch wat gehorigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
da's wel zo handig met prive bezoek![]()
ik heb een geil blauw spandex outfit voor jou met dequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga jij me een Bunnypakje bodypainten?![]()
van Superwoman
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd zo een gordijn om je bed blijft toch wat gehorig
Stukken beter. Ik vind die van mij ook mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Buurvrouw en itsme, ik ben er zelf ook goed ziek van en ga het zo aanpassen![]()
Alleen tijdens bezoekuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en de prive opnames waren niet zo prive
Maar itsme, je echte ava is toch mooier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Stukken beter. Ik vind die van mij ook mooi.![]()
Geloof het of niet maar het is me net pas gelukt om de school boeken voor mijn dochter te bestellen. (school begint over een kleine week)![]()
Ben maar naar haar toe gefietst want anders was er nu nog niets gebeurd.![]()
Moet zeggen toch wel even lekker fietsen. Zelfs in de regen.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een geil blauw spandex outfit voor jou met de [afbeelding] van Superwoman
Ach Disana. Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar itsme, je echte ava is toch mooier?
Ik ben blij dat er dan toch nog iemand is die van de regen kan genieten, want ik vind er niets aan. Het is echt net herfst... straks gaan we de echte herfst nog in zonder ook maar een beetje zon en warmte bijgetankt te hebben.
Je hebt een bestelbusje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb vrouwen gevonden die bij mijn soort auto passen
[afbeelding]
He, itsusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Disana. Verandering van spijs doet eten.![]()
IK moet zeggen dat ik de winter wel fijnvind. Gezellig de kaarsjes aan. Al mis ik de echte winters. Ik wil dat het vriest en dat ik op de leidsevaart kan schaatsen.![]()
Helaas, is al weer veel te lang geleden![]()
4x Lady Yuna!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
IK moet zeggen dat ik de winter wel fijnvind. Gezellig de kaarsjes aan. Al mis ik de echte winters. Ik wil dat het vriest en dat ik op de leidsevaart kan schaatsen.![]()
Waar zijn de streepjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig hebben we net besloten dat Trabantjes niet onder de noemer "auto's" vallen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Oude autos zijn echt zo oud... ik vind ze zo lelijk
Tuurlijk is een echte winter ook leuk. Maar dan moet ik daarvoor wel hebben kunnen bijtanken, beetje warmte, beetje zon, in de zomer. Dat je met die regen zo de herfst in glijdt, dat zint me niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Meisjes bedoel je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[afbeelding]
Nah, da's nostalgie man (en goedkoop in de wegenbelasting)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Oude autos zijn echt zo oud... ik vind ze zo lelijk
Hey Py-atusquote:
Wat wil je uploaden!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Mag ik even vragen waar jullie uploaden?
viezerik!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Mag ik even vragen waar jullie uploaden?
Ik deeplink altijd gewoon, of heb je het over plaatjes die alleen op jouw pc staan en niet online?quote:
Nu zoek ik pics online en sla ze op en dan moet een url invoeren dus moet ik ze weer uploaden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik deeplink altijd gewoon, of heb je het over plaatjes die alleen op jouw pc staan en niet online?
Euh, als je een plaatje online hebt gevonden kan je de url daarvan kopiëren in je post en er dan de volgende tags omheen zetten:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:07 schreef Py het volgende:
[..]
Nu zoek ik pics online en sla ze op en dan moet een url invoeren dus moet ik ze weer uploaden.
Maar deeplinken dan moet alleen die pic onder die url staan?
zoiets?...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, als je een plaatje online hebt gevonden kan je de url daarvan kopiëren in je post en er dan de volgende tags omheen zetten:
[ img ] hier de url van het plaatje [ /img ] <<<zonder alle spaties.
Dan hoef je niet eerst op te slaan en weer te uploaden.
Niet doorvertellen hoor.quote:
Zelf getekend? Het valt me op dat als je deze verkleint naar 60x60 pixels, het resultaat veel scherper is dan jouw avatar.quote:
Zijn er "mensen" in de COS? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor.
De menschen in de COS vinden het geloof ik leuker om te denken dat de SC-posters hier niemand willen helpen en newbies haten enzo.
Gesnaptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor.
De menschen in de COS vinden het geloof ik leuker om te denken dat de SC-posters hier niemand willen helpen en newbies haten enzo.
Fuck!quote:
Geen mensen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn er "mensen" in de COS? Sinds wanneer?
Schrijf dan meteen het tagje voor hem/haar, lieverd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf getekend? Het valt me op dat als je deze verkleint naar 60x60 pixels, het resultaat veel scherper is dan jouw avatar.
Jij post er soms toch nog? Nou dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn er "mensen" in de COS? Sinds wanneer?
Phew mijn wereldbeeld dreigde in te stortenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck!
Schurft!
Kut!
Oh, wacht, misschien kan ik het nog rechtzetten:
TIEF OP VUILE KUTNEWBIE WIJ MOETEN JOU HIER NIET WANT WIJ ZIJN VEEL KEKKER!
Ik wil niet opdringerig zijn door aan te nemen dat mensen iets niet wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schrijf dan meteen het tagje voor hem/haar, lieverd.![]()
Oh, jij hebt 'm manual zitten verkleinen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet opdringerig zijn door aan te nemen dat mensen iets niet weten![]()
Kijk, scherper:
[afbeelding]
Ik had het natuurlijk over Py.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Phew mijn wereldbeeld dreigde in te storten![]()
Kijk je uit wie je een newbie noemt![]()
Als deze nu naar het eigen systeem wordt gesaved, dan kan ie als usericon weer geupload worden. Zo doe ik het tenminstequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij hebt 'm manual zitten verkleinen?
Want je kan ook je img tag aanpassen en zo verkleinen.
Resultaat zal dan wel iets minder worden dan wanneer je iets van psp gebruikt denk ik.
Oi Lollerbascerst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
Avond kunstenaars!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Py,
[img=60,60]http://www.zoolu.nl/imgcontent/artprints/groot/aap-en-banaan-rood.jpg[/img ]
Zonder die laatste spatie bij "webicon" invullen onder wijzig profiel.
Wachtwoord onderaan invoeren en klaar is aap met banaan.
Help.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Phew mijn wereldbeeld dreigde in te storten![]()
Kijk je uit wie je een newbie noemt![]()
Oeh pardon.quote:
Dan kom je toch gezellig in de Cos meepostenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef Py het volgende:
[..]
Help.
Ze schelden me hier uit en zeggen dat ik het allemaal zelf maar moet uitzoeken![]()
Muizepoppetjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
Ik vind deze wel mooi
[afbeelding]![]()
Navond btw
Deze url dus:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh pardon.
Klik in de balk waar onder andere Active Topics staat op Wijzig Profiel.
Daar kan je ongeveer halverwege iets invullen bij Webicon.
Als je daar de URL van het kleinere plaatje van Disana invult en daarna je wachtwoord gebruik je het plaatje dat Disana heeft verkleind als icon.
Dat plaatje is qua kwaliteit iets beter dan je huidige icon.![]()
En dan wil ik ook nog iets wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh pardon.
Klik in de balk waar onder andere Active Topics staat op Wijzig Profiel.
Daar kan je ongeveer halverwege iets invullen bij Webicon.
Als je daar de URL van het kleinere plaatje van Disana invult en daarna je wachtwoord gebruik je het plaatje dat Disana heeft verkleind als icon.
Dat plaatje is qua kwaliteit iets beter dan je huidige icon.![]()
Binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
*klop klop*
Precies dat laatstequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan wil ik ook nog iets wetenIs er een reden dat je een voorkeur hebt voor webicon i.p.v. usericon? De laatste mogen niet groter dan 10K zijn, dat weet ik wel.
Ze moet eerst het wachtwoord zeggen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Krrrraaaak... zo, de deur is open, komt u binnen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moet eerst het wachtwoord zeggen!![]()
*wie gaat er even bij de deur kijken, ik zit achter mn pc*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
*klop klop*
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is de bel stuk ofzo!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
*wie gaat er even bij de deur kijken, ik zit achter mn pc*
Hallo!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Krrrraaaak... zo, de deur is open, komt u binnen.
Aha, okee. Dank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Precies dat laatste![]()
Bovendien accepteerd de uploader ook niet elk format.
En webicon gaat snel als je eraan gewent bent.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Mooi! Mag ik jou/jullie iets vragen want ik snap er niks meer van.
Zodat je af en toe hulp moet vragen en de kans op vrienden danwel relaties danwel voortplanting sterk vergroot wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, okee. Dank.
Okee, volgende vraag om te testen hoe behulpzaam men hier is:
Waarom hebben we maar vijf vingers en twee armen. Ik kom soms tekort.
Was dat niet 'klop klop'?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij gebruikt automatisch je Webicon.quote:
Goodmeurning!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Was dat niet 'klop klop'?![]()
Gisteren was het 'allo allo'.
De kans dat ik vanavond iets weet is héél klein, maar je mag het proberen. Ian weet alles dus die kan ook helpen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Mooi! Mag ik jou/jullie iets vragen want ik snap er niks meer van.
Oohhh, bonding als maximale support voor het overleven van de soort!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodat je af en toe hulp moet vragen en de kans op vrienden danwel relaties danwel voortplanting sterk vergroot wordt.
Die slimme natuur ook.
Genau, Frau Insana.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oohhh, bonding als maximale support voor het overleven van de soort!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
De SC, voor al uw vragen.
Als je je antwoorden met kracht en overtuiging brengt, is er niets aan de hand... 't is allemaal een kwestie van geloofquote:
Je komt niet tekort. Het enkel een fabel om te denken dat je meer kunt doen dan dat je twee armen en vijf vingers aankunnen. Het lichaam is perfect afgepast op de menselijke hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, okee. Dank.
Okee, volgende vraag om te testen hoe behulpzaam men hier is:
Waarom hebben we maar vijf vingers en twee armen. Ik kom soms tekort.
Christus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Game on!![]()
Ik ben niet de snelste en heb wat moeite om alles weer op te pakken na mijn vakantie.
Gisteren ging ik een beetje lezen waaronder, het topic.'how to make things better' en ik snap het niet.
Wat is er allemaal gebeurd in de tijd dat ik weg was?
Ik las dat je om 5 uur nog actief was gekkie. Moet je niet slapen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ow skattie, ik ben er vanmorgen ook nog geweest...![]()
dat is wel zo'n beetje de vraag waar ik zelf ook mee zat. Ik heb tijdens mijn vakantie een flinke rel gemist geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Game on!![]()
Ik ben niet de snelste en heb wat moeite om alles weer op te pakken na mijn vakantie.
Gisteren ging ik een beetje lezen waaronder, het topic.'how to make things better' en ik snap het niet.
Dapperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef Py het volgende:
OK weer wat geleerd vandaag
Zal de rest wel in de COS vragen![]()
oh niet, lijkt er toch een beetje op hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christus.
Wie gaat een samenvatting typen!?![]()
Hoelang ben je weggeweest?
Het gaat er technisch gezien om dat de COS zoals we die heden zien qua kwaliteit volgens sommige users niet in verhouding staat met die van vroeger.
Daardoor hebben een aantal prominente COS-oldbies laten weten dat ze geen zin meer hebben mee te posten in de COS.
In het door jou genoemde topic zoeken we niet alleen naar wat nou precies het probleem is maar vooral ook naar een oplossing.
En dan waren er nog ongeveer 2500 relletjes tussen users zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christus.
Het gaat er technisch gezien om dat de COS zoals we die heden zien qua kwaliteit volgens sommige users niet in verhouding staat met die van vroeger.
Daardoor hebben een aantal prominente COS-oldbies laten weten dat ze geen zin meer hebben mee te posten in de COS.
In het door jou genoemde topic zoeken we niet alleen naar wat nou precies het probleem is maar vooral ook naar een oplossing.
Daarvoor kun je denk ik het beste alle posts in dat topic lezen. Niet iedereen voelt zich nog thuis in de COS, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Game on!![]()
Laat mij het eensch politiek correct verwoorden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh niet, lijkt er toch een beetje op hoor![]()
Ben net wakkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik las dat je om 5 uur nog actief was gekkie. Moet je niet slapen dan?
Oi, ik typ niet voor niets een samenvatting.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor kun je denk ik het beste alle posts in dat topic lezen. Niet iedereen voelt zich nog thuis in de COS, zoveel is duidelijk.
En dat begon allemaal sinds ik geregistreerd user benquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christus.
Maar, bijvoorbeeld: ik tik met 10 vingers en wil tegelijkertijd ook nog een shagje roken. Je ziet in Star Trek wel eens wezens met een extra uitsteeksel voor dat soort taken. Waarom is daar voor ons niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je komt niet tekort. Het enkel een fabel om te denken dat je meer kunt doen dan dat je twee armen en vijf vingers aankunnen. Het lichaam is perfect afgepast op de menselijke hersencapaciteit.
Mocht men er meer willen hebben, dan kun je in het kader van balans automatisch uit op vier. Ideaal voor werkgevers en productiewerk, maar jij bent duur uit in verband met het aanschaffen van kleding (meer stof en ingewikkelder maken)
Oké!! Iig al bedankt voor toch best een vloeiende samenvatting. Heb nog tig vragen waar ik je dan niet mee zal belasten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christus.
Er is geen rel geweest. Kleinzusje heeft de bal eigenlijk laten rollen, vandaar zijn er vanzelf meer mensen gekomen die zeiden dat ze zich niet meer zo thuisvoelden in de COS. Daar is toen met instemming van o.a. onze hulpmods een apart topic voor geopend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
dat is wel zo'n beetje de vraag waar ik zelf ook mee zat. Ik heb tijdens mijn vakantie een flinke rel gemist geloof ik![]()
Dat was mij wel duidelijk maar dan weet ik nog niet wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarvoor kun je denk ik het beste alle posts in dat topic lezen. Niet iedereen voelt zich nog thuis in de COS, zoveel is duidelijk.
Fuck no, Insana is nu van ons!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!! Iig al bedankt voor toch best een vloeiende samenvatting. Heb nog tig vragen waar ik je dan niet mee zal belasten.![]()
Maar goed, ik wil Disana terug. Kan ik met iemand van hier kwartetten om haar terug te krijgen? Dan krijgen jullie een andere user van mij terug.
Je zoekt de oplossing in de verkeerde hoek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar, bijvoorbeeld: ik tik met 10 vingers en wil tegelijkertijd ook nog een shagje roken. Je ziet in Star Trek wel eens wezens met een extra uitsteeksel voor dat soort taken. Waarom is daar voor ons niet aan gedacht.
Waarmee rook jij dan een sjagiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar, bijvoorbeeld: ik tik met 10 vingers en wil tegelijkertijd ook nog een shagje roken. Je ziet in Star Trek wel eens wezens met een extra uitsteeksel voor dat soort taken. Waarom is daar voor ons niet aan gedacht.
Ik heb het vandaag weer heel even geprobeerd, maar het is net of ik een vreemde kroeg in stap waar je een andere taal moet spreken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!! Iig al bedankt voor toch best een vloeiende samenvatting. Heb nog tig vragen waar ik je dan niet mee zal belasten.![]()
Maar goed, ik wil Disana terug. Kan ik met iemand van hier kwartetten om haar terug te krijgen? Dan krijgen jullie een andere user van mij terug.
Een sigaret en een shaggie zijn toch allebei even moeilijk vast te houden als je 10 vingers al in betrieb zijn!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je zoekt de oplossing in de verkeerde hoek.
De natuur heeft hier sigaretten voor bedacht.![]()
Ik heb op het moment nog nergens last van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag weer heel even geprobeerd, maar het is net of ik een vreemde kroeg in stap waar je een andere taal moet spreken.
Als ik nu morgen écht braaf ga teruglezen dan stuur ik jou de samenvatting wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, vragen moet je gewoon stellen.
Misschien zit er voor mij ook iets nieuws tussen...
*was afgelopen weken ook nogal bezig met andere dingen
Okquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is geen rel geweest. Kleinzusje heeft de bal eigenlijk laten rollen, vandaar zijn er vanzelf meer mensen gekomen die zeiden dat ze zich niet meer zo thuisvoelden in de COS. Daar is toen met instemming van o.a. onze hulpmods een apart topic voor geopend.
Als jij het voor elkaar krijgt om in 1 dag alle relevante topics door te spitten ben je niet alleen braaf maar ook een held.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik nu morgen écht braaf ga teruglezen dan stuur ik jou de samenvatting wel.
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, je treft het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEr is me wel duidelijk dat de COS van minder niveau is dan voor de zomer door het ontbreken van een paar smaakmakers nu. Dus of het wegblijven nu een goed idee was om tot een oplossing te komen betwijfel ik. Maar ik lees dat topic wel even door
Bemerk mijn opperste optimisme nu ik hier ' even ' typ![]()
Een burn-out door het tegerlijkertijd wel kunnen roken van een sigaret?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.
Nee, eigenlijk is er niet echt iets speciaals gebeurd. Kleinzusje heeft een user aangesproken op bepaalde dingen, op zo'n manier dat het wel opviel. Tot dan dacht ik eerlijk gezegd dat ik de enige vaste COSser was die het niet meer zo geweldig vond in de COS... er blijken er veel meer te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk maar dan weet ik nog niet wat de oorzaak is.
*gaat morgen braaf alles teruglezen* Ik begrijp al wel dat er heel veel is gebeurd.
Wat lief.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
We hoeven ons nergens zorgen om te maken, toch bloempje?
En dan... heb je een soort standaard voor je snufferd staan waar je hem in steekt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Je zoekt de oplossing in de verkeerde hoek.
De natuur heeft hier sigaretten voor bedacht.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag weer heel even geprobeerd, maar het is net of ik een vreemde kroeg in stap waar je een andere taal moet spreken.
Ian is my new master. All bow for Ianquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck no, Insana is nu van ons!
![]()
Kick die hele groep nieuwe debielen uit de COS en je hebt weer een paar fijne posterts terug.![]()
Ik mis sowieso een groot aantal kwaliteitsusers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is er niet echt iets speciaals gebeurd. Kleinzusje heeft een user aangesproken op bepaalde dingen, op zo'n manier dat het wel opviel. Tot dan dacht ik eerlijk gezegd dat ik de enige vaste COSser was die het niet meer zo geweldig vond in de COS... er blijken er veel meer te zijn.
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.
Ja, echt waar! Teveel dingen tegelijk kan het menselijk lichaam en de geest niet aan. Er belanden er voor veel minder in de WAO. Het lichaam en de geest functioneren optimaal bij het afhandelen van zaken één op één. Daarom wil ik bijvoorbeeld geen trio.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een burn-out door het tegerlijkertijd wel kunnen roken van een sigaret?![]()
Oppakken, trekje, wegleggen, typen, oppakken, trekje, wegleggen....quote:
Ik wou het net gaan paintenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan... heb je een soort standaard voor je snufferd staan waar je hem in steekt?
Je weet echter tijdens het beantwoorden van een grapje het gesprek wel vloeiend op sex te brengenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, echt waar! Teveel dingen tegelijk kan het menselijk lichaam en de geest niet aan. Er belanden er voor veel minder in de WAO. Het lichaam en de geest functioneren optimaal bij het afhandelen van zaken één op één. Daarom wil ik bijvoorbeeld geen trio.
Doe je bestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb op het moment nog nergens last van.
Ik heb dan ook pas 2 smileys gepost.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.
Als je een orgasme had gehad dan had je op zeker gemerkt dat de andere bezigheden op de achtergond waren gebleven. Stel nu dat je gerook had, dan was je brandende sigaret op de vloer gevallen en had je nu de brandweer kunnen bellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.
Typ jij echt met 10 vingers?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan... heb je een soort standaard voor je snufferd staan waar je hem in steekt?
je hoeft em niet telkens weg te leggen, kan gemakkelijk tussen de vingers blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oppakken, trekje, wegleggen, typen, oppakken, trekje, wegleggen....
Het is dus of of en niet en en. Heel onpraktisch.
Ik hou mijn sigaret over het algemeen gewoon met de filter tussen mijn tanden hangenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
je hoeft em niet telkens weg te leggen, kan gemakkelijk tussen de vingers blijven
Nou.....dat heb ik toch voornamelijk en alleen met jou......quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je weet echter tijdens het beantwoorden van een grapje het gesprek wel vloeiend op sex te brengen![]()
Mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou mijn peuk over het algemeen gewoon in mijn mond![]()
ben naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
Ik vind deze wel mooi
[afbeelding]![]()
Navond btw
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je een orgasme had gehad dan had je op zeker gemerkt dat de andere bezigheden op de achtergond waren gebleven. Stel nu dat je gerook had, dan was je brandende sigaret op de vloer gevallen en had je nu de brandweer kunnen bellen.
Goftedommequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad
Oh, maar ik ben niet 'weggebleven' als oplossing hoor. Ik kreeg het gevoel dat ik tegen de klippen op moest typen en lezen, bijvoorbeeld, en ik vind de sfeer niet bij me passen. Dus ik ben gewoon gestopt, zonder er verder veel over na te denken. Natuurlijk is dat wel raar voor iemand die er nogal veel bijdroeg, maar zo ging het echt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
OkEr is me wel duidelijk dat de COS van minder niveau is dan voor de zomer door het ontbreken van een paar smaakmakers nu. Dus of het wegblijven nu een goed idee was om tot een oplossing te komen betwijfel ik. Maar ik lees dat topic wel even door
Bemerk mijn opperste optimisme nu ik hier ' even ' typ![]()
Jij schreef bijv. dat je het een tegenspreken, meepraten en bazigheid vond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is er niet echt iets speciaals gebeurd. Kleinzusje heeft een user aangesproken op bepaalde dingen, op zo'n manier dat het wel opviel. Tot dan dacht ik eerlijk gezegd dat ik de enige vaste COSser was die het niet meer zo geweldig vond in de COS... er blijken er veel meer te zijn.
Geen idee, maar ik gok dat jij wel 69 redenen kunt bedenkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou.....dat heb ik toch voornamelijk en alleen met jou......![]()
Hoe kan dat toch![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben naar bed![]()
morgen vroeg op![]()
Tijdens de sex? Nou ja, het kan. Voor vrouwen is dat natuurlijk een stuk lastiger i.v.m. met orale bezigheden. Het is dan toch of een sigaret of een sigaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou mijn sigaret over het algemeen gewoon met de filter tussen mijn tanden hangen![]()
Even kijken, nee er bungelen er steeds een paar los bij.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat jij wel 69 redenen kunt bedenken![]()
ik tik gewoon door, soms gaat het dan even mis en belandt er wat as tussen m'n toetsen - so be itquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou mijn sigaret over het algemeen gewoon met de filter tussen mijn tanden hangen![]()
Je mag hopen dattie flink is, dan kun je gelijk het vuur bestrijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |