Buurvrouw was ingelogd, druk met broodbakken voor haar kindjes van GOD. Helaas, was haar man lustig op zoek naar tieten................ en hup...............verkeerd knopje. Na heibel over schoonouders een goed begin van de week.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, wil je niet meer van die aansprekende topictitels maken?denkt mijn man lekker tieten te kunnen kijken in je topic drukt ie van pure teleurstelling op een verkeerd knopje..
![]()
En jij let helemaal niet op als ik jou laat schrikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:33 schreef Lobasca het volgende:
Fipo..
quote:
OP aangepastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
en trouwens, ik verwelkomde Demins met![]()
![]()
![]()
trouwens...![]()
quote:
Sorry zag je reactie pas later en nee, ik geef geen geschiedenis. Maar ik zie dat je brandende vragen al beantwoord zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken ze wel die leraren...Welk vak doceer je, of is dat te prive? Ik zit nog met heel veel vragen over geschiedenis. Gaf ik vroeger niet om, maar voelt nu als een gemis..
![]()
Buurvrouw en itsme, ik ben er zelf ook goed ziek van en ga het zo aanpassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:34 schreef itsme het volgende:
DisanaIk ben misselijk.
![]()
![]()
Bedankt voor mijn nieuwe icoontje.![]()
(gelukkig draait ie niet)
ah da's al beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Buurvrouw en itsme, ik ben er zelf ook goed ziek van en ga het zo aanpassen![]()
Uitgeslapen... wat is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah da's al beter![]()
weer uitgeslapen?
ja dus, dit vind ik wel een uitgeslapen reactie...quote:
Oh oh oh, wat een wakkere opmerking. Als je mij wilt betrappen op vergaande dufheid, moet je vroeger opstaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dus, dit vind ik wel een uitgeslapen reactie...![]()
nog vroeger?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat een wakkere opmerking. Als je mij wilt betrappen op vergaande dufheid, moet je vroeger opstaan.
Jij gaat zeker altijd met de kippen op stok. Vanochtend had de morgenstond trouwens GEEN goud in de mond, ik heb het zelf kunnen zien. Dat dit zo'n miezerige zomer is, daar moeten de weerkundigen eens een lichtje over laten schijnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog vroeger?![]()
al zou ik nooit meer slapen, dan nog zal ik jou niet betrappen op vergaande dufheid...![]()
helder licht...![]()
Bij mij had de morgenstond deze ochtend zelfs stront in de mond. Om zeven uur stond een grote giervrachtwagen voor mijn deur geparkeerd om de straatputten te legen (?). En dat terwijl ik me normaliter om die tijd nog een tot twee keer kan omdraaien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Jij gaat zeker altijd met de kippen op stok. Vanochtend had de morgenstond trouwens GEEN goud in de mond, ik heb het zelf kunnen zien.
Lekker smerig. Misschien zaten ze verstopt door de regen. Ik had ook zoiets: aan de overkant werden muren met zandblazers gereinigd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij had de morgenstond deze ochtend zelfs stront in de mond. Om zeven uur stond een grote giervrachtwagen voor mijn deur geparkeerd om de straatputten te legen (?). En dat terwijl ik me normaliter om die tijd nog een tot twee keer kan omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |