Binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
*klop klop*
Precies dat laatstequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan wil ik ook nog iets wetenIs er een reden dat je een voorkeur hebt voor webicon i.p.v. usericon? De laatste mogen niet groter dan 10K zijn, dat weet ik wel.
Ze moet eerst het wachtwoord zeggen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Krrrraaaak... zo, de deur is open, komt u binnen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moet eerst het wachtwoord zeggen!![]()
*wie gaat er even bij de deur kijken, ik zit achter mn pc*quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
*klop klop*
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is de bel stuk ofzo!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
*wie gaat er even bij de deur kijken, ik zit achter mn pc*
Hallo!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Krrrraaaak... zo, de deur is open, komt u binnen.
Aha, okee. Dank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Precies dat laatste![]()
Bovendien accepteerd de uploader ook niet elk format.
En webicon gaat snel als je eraan gewent bent.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Mooi! Mag ik jou/jullie iets vragen want ik snap er niks meer van.
Zodat je af en toe hulp moet vragen en de kans op vrienden danwel relaties danwel voortplanting sterk vergroot wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, okee. Dank.
Okee, volgende vraag om te testen hoe behulpzaam men hier is:
Waarom hebben we maar vijf vingers en twee armen. Ik kom soms tekort.
Was dat niet 'klop klop'?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij gebruikt automatisch je Webicon.quote:
Goodmeurning!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Was dat niet 'klop klop'?![]()
Gisteren was het 'allo allo'.
De kans dat ik vanavond iets weet is héél klein, maar je mag het proberen. Ian weet alles dus die kan ook helpen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Hallo!![]()
Mooi! Mag ik jou/jullie iets vragen want ik snap er niks meer van.
Oohhh, bonding als maximale support voor het overleven van de soort!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodat je af en toe hulp moet vragen en de kans op vrienden danwel relaties danwel voortplanting sterk vergroot wordt.
Die slimme natuur ook.
Genau, Frau Insana.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oohhh, bonding als maximale support voor het overleven van de soort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |