Op het goddelijke lijf van WJ??quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
WTF. Volgens mij zag ik net mijn eigen hoofd maar op een bloot lichaam![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:36 schreef Paris_Texas het volgende:
Volgens mij is Leandra online, en met 2 accounts tegelijk online zijn lijkt me lastig.
hahaha ik heb geen idee wiens lichaam het was.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Op het goddelijke lijf van WJ??![]()
Gruss gotquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga nu even Amerika vernietigen in naam van Duitsland.
Adieu, onderdanen.
Kennelijk niet dus, volgens haar profiel is ze wel online Leandraquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
[..]
... Als Leandra online zou zijn had ze onmiddelloos terug gekust.
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha ik heb geen idee wiens lichaam het was.![]()
Haal eraf danquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:40 schreef Py het volgende:
zit iets op je neus
Wachtwoord wijzigen?! Of zit er iemand grappig te doen met de avatars?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is mijn userdingens gekaapt? ik heb gepost in het vorige topic terwijl ik niet thuis was? hoe de fuck kan dat??![]()
![]()
beter nog; wat doe ik eraan??
Nee hoor. Dat doen ze hier nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wachtwoord wijzigen?! Of zit er iemand grappig te doen met de avatars?
Ik dat zo ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is mijn userdingens gekaapt? ik heb gepost in het vorige topic terwijl ik niet thuis was? hoe de fuck kan dat??![]()
![]()
beter nog; wat doe ik eraan??
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Schatteke, had iemand niet gewoon je ava opgeslagen en in zijn eigen vakje gepropt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want ik kan zelfs editten. heb al uitgelogd en ander wachtwoord gedaan...
Kleuters ook altijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
één post, waarin ik ian quote met goedemorgen. de laatste om kwart voor 6quote:
nee, alles is hetzelfde, en ik kan de post editten. dat kan ik niet bij de post van een ander...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatteke, had iemand niet gewoon je ava opgeslagen en in zijn eigen vakje gepropt?
Je hebt vanmiddag niet die bammetjesposts en lachende koffie gepost?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want ik kan zelfs editten. heb al uitgelogd en ander wachtwoord gedaan...
Leek niet op een grap ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
één post, waarin ik ian quote met goedemorgen. de laatste om kwart voor 6
zal manlief nog ff aan de tand voelen, maar lijkt me toch niet...
enniewee, heb al een ander wachtwoord..
je hebt wel een flinke preoccupatie met Leandra en Disana, is het niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Disana was wel erg onheus tegen Leandra vorige nacht.![]()
![]()
streendsjquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, alles is hetzelfde, en ik kan de post editten. dat kan ik niet bij de post van een ander...
Zwangerschapsdementiequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag niet die bammetjesposts en lachende koffie gepost?![]()
Je bent toch niet aan het dementeren hè![]()
Meneer Kist, trainer/coach tegenwoordig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt wel een flinke preoccupatie met Leandra en Disana, is het niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag niet die bammetjesposts en lachende koffie gepost?![]()
Je bent toch niet aan het dementeren hè![]()
niet...quote:
quote:
schreef Ian_Nick het volgendequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja dat heb ik wel gedaan....
maar deze
[..]
niet...
assassinquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Meneer Kist, trainer/coach tegenwoordig?
Ook een bijzonder beroep.quote:
ja, maar zogenaamd door mij gequotequote:
Log je tussendoor wel uit? Alleen quoten en posten is voor een van die koters van jou ook simpel zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja dat heb ik wel gedaan....
maar deze
[..]
niet...
Huhquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar zogenaamd door mij gequote![]()
wel blijven opletten hè..![]()
nee dus. maar vanaf nu wel, dus...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Log je tussendoor wel uit? Alleen quoten en posten is voor een van die koters van jou ook simpel zat.
Moderne versie van "Een kind kan de was doen" "Een kind kan een quote posten"![]()
Of misschien ergens anders op een computer ingelogd? Dat je daar nog ingelogd stond?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Log je tussendoor wel uit? Alleen quoten en posten is voor een van die koters van jou ook simpel zat.
Moderne versie van "Een kind kan de was doen" "Een kind kan een quote posten"![]()
No shit, the momma-KGBquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dus. maar vanaf nu wel, dus...
ik zal hier en daar wel even een kruisverhoor afnemen...![]()
Waarom ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voortaan svp geen vraag met een vraag beantwoorden...
Of ...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of misschien ergens anders op een computer ingelogd? Dat je daar nog ingelogd stond?
Alzheimerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Py het volgende:
[..]
Of ...
(hoe heet die ziekte ook weer waar je dinges, vergeetachtig van wordt)
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of heb misschien ergens anders op een computer ingelogd? Dat je daar nog ingelogd stond?
nee, helemaal geen last van..quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
Ik voel me niet meer zo thuis in de COS![]()
Hebben jullie dat ook?![]()
yep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
korsakovquote:
Zit er vet te postenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
Dan ga je toch lekker chillen in het bos van Litha?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
quote:
nah, Eend.quote:
Vraag in dat discussietopic of ze een eendenvijver in de COS kunnen aanleggen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
Wat was de vraag ook alweer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Py het volgende:
[..]
Of ...
(hoe heet die ziekte ook weer waar je dinges, vergeetachtig van wordt)
![]()
Zeker weer bezopen en denkt dat het de SC isquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit er vet te posten![]()
Tis een warm bad![]()
Stom van me ik heb gekochtquote:
Waarom vraag je datquote:
Ik was een van de eerstequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker chillen in het bos van Litha?![]()
iemand mijn wijn gezien?quote:
Doe haar de groetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep.
en nu ga ik het land op, moet nog hooien met lobasca. leeters![]()
quote:
We waren !!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was een van de eerste![]()
Het word er nu wel een beetje druk
Vol=vol![]()
![]()
Dat kan je toch niet zomaar verdwijnen ?quote:
Weer een illusie die in rook opgaatquote:
Hoeveel velletjes zitten er eigenlijk inquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weer een illusie die in rook opgaat
Wel veel naaktlopers hier tegenwoordig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker chillen in het bos van Litha?![]()
Lithaaaquote:
25, steek er alvast nog 2 opquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel velletjes zitten er eigenlijk in![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel veel naaktlopers hier tegenwoordig?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Py het volgende:
Hé, waren dat de tieten van kz in het bos?![]()
Shhhhtt is een laptopquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Ian heeft een handtasje?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lithaaa![]()
Het wordt een verhaal op zich
Dat je niet meer weet waar je dinges moet plassen en poepen? en seksen? bestaat die ziektequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef Py het volgende:
Hoe heet die ziekte ook weer waar je dinges, vergeetachtig van wordt?
Gaaaaaffffquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. 2 keer zelfs. In mijn blootje en ik word geschilderd![]()
Kloonquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
Wie is dat met die hond ?
Dat zijn nu net de drie dingen waarvoor ik maar 1 plek hoef te onthoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat je niet meer weet waar je dinges moet plassen en poepen? en seksen? bestaat die ziekte![]()
![]()
ja maar als die dinges vergeetachtig wordt heb je een probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zijn nu net de drie dingen waarvoor ik maar 1 plek hoef te onthouden![]()
Jij neukt op de WCquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Doe je alles op de wc of alles in je bedquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Sex jij op de WC ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Het gaat over een blote WJ in het bos en jij roept mijn naam?quote:
Zusterorganisatiequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Is het gesprek van de dag.![]()
Hey bestaat die site nog?
Ja, maar ben malle Pietje nie hè.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar als die dinges vergeetachtig wordt heb je een probleem![]()
![]()
dat dinges?
Ik kan het niet helpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat over een blote WJ in het bos en jij roept mijn naam?
Volgens mij zijn hier wat vragen overquote:
Zou oud ben je toch ook weer nietquote:
Je vingerafdruk staat al overalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef Py het volgende:
Dan wil ik eerst ook toegang tot het usersbos![]()
Maar geen DNA te vinden in dat bosquote:
Je mag niet meer offline dat besef je wel ff he ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat over een blote WJ in het bos en jij roept mijn naam?
Hidi, ho ho kleinzusje, als dat jouw tieten waren die ik in het bos zag, dan zien we elkaar zoquote:
Nu nog even afwachten of je opgenomen wordt in het bos van Talithaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Hidi, ho ho kleinzusje, als dat jouw tieten waren die ik in het bos zag, dan zien we elkaar zo![]()
![]()
![]()
Jij hebt jouw avatar beschermd of zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog even afwachten of je opgenomen wordt in het bos van Talitha![]()
Niet echt, maar het vereist wat meer moeite om me eigen ava te krijgenquote:
Volgens mij is hij juist wreed het copyright aan het schendenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij juist wreed het copyright aan het schenden![]()
Ik vind het wel knap dat hij in de cos gewoon zijn eigen ava heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij juist wreed het copyright aan het schenden![]()
De ava in COS verspringt ook steedsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat hij in de cos gewoon zijn eigen ava heeft![]()
Deze ava hier verspringt steeds.
Iets minder dan logisch, iets meer dan ludiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is de stemming hier, veilig genoeg om binnen te komen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is de stemming hier, veilig genoeg om binnen te komen?
Jaja, het is al goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen![]()
![]()
En het is toch jouw bos![]()
Is dat moeilijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De ava in COS verspringt ook steeds![]()
1,2,3,4![]()
1,5 uur laterquote:
Die van de COS wel, daar zit een heel programma achter, voor de SC bestaat ie uit 20 regelsquote:
Helemaal niet meer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag niet meer offline dat besef je wel ff he ?![]()
![]()
Dat dan weer welquote:
20 regels? En waar moet ik die dan neerzetten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die van de COS wel, daar zit een heel programma achter, voor de SC bestaat ie uit 20 regels![]()
KZ in een luchtballon![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk dat heb ik toch helemaal niet geschreven?![]()
![]()
Op je eigen serverquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Py het volgende:
[..]
20 regels? En waar moet ik die dan neerzetten?
Dankzij Hidiho is het net alsof ik hier met een heel stel medefokkers ben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk dat heb ik toch helemaal niet geschreven?![]()
![]()
Voelen we ons tenminste niet zo alleenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Djeda het volgende:
hoi
Ons!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voelen we ons tenminste niet zo alleen![]()
![]()
Ja ik weet het, erg origineel is ie niet meerquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Py het volgende:
[..]
Dankzij Hidiho is het net alsof ik hier met een heel stel medefokkers ben.![]()
Maar eigenlijk was ik de hele tijd hier alleen![]()
![]()
![]()
Flikker op kutnewbiequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Djeda het volgende:
hoi
Ik ben overalquote:
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Het is wel gezellig zo in je eentje he?![]()
Jij wilt ook gaan naaktlopen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Py het volgende:
[..]
He, Talitha, what's a man gotta do to get in the forest?![]()
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij wilt ook gaan naaktlopen?Helaas daar ga ik niet over. Nachtzuster bepaald wie er creatief gezien interessant genoeg is om door mijn bos te mogen wandelen.
![]()
Sinds wanneer lopen er hier trouwens zoveel mannen rond?! Het was altijd Eend + Ian met een heleboel vrouwen.![]()
Ikverdrink in jouw donkere oogkassenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef Djeda het volgende:
[..]
Hai, wat een mooie glinsterende tanden heb jij!!!!![]()
quote:
Ach valt toch wel meequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:25 schreef Djeda het volgende:
2 dezelfde ava's dat is erg verwarrend
Oh, dus jij blijft ook altijd online vanaf nuquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:26 schreef doka het volgende:
Ik wacht alleen maar op die (beloofde) tieten van kleinzusje. Daarna ben ik weer weg
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dus jij blijft ook altijd online vanaf nu![]()
![]()
Hoi adje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef Djeda het volgende:
hoi
Sorryquote:
Desnoods...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, dus jij blijft ook altijd online vanaf nu![]()
![]()
Sterk spul hequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar het worden er nu echt teveel
Naakendquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef TherAngelina het volgende:
Hoi!
Hihi ik zag mezelf met een hond in Het Bos lopen!
Wel netjes in ondergoed hmquote:
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
Hahahahahahahaaaaaaaaa... Ik word niet goed![]()
Ja heb ik weer. Met 2 hangers van jewelstequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wel netjes in ondergoed hm. In tegenstellig tot itsme, maar dat is functioneel naakt
.
Niet mijn avaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef Paris_Texas het volgende:
* Paris_Texas bedenkt wiens avatar ze eens zal gaan gebruiken![]()
huh?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:41 schreef Paris_Texas het volgende:
* Paris_Texas bedenkt wiens avatar ze eens zal gaan gebruiken![]()
Dat wordt zo verwarrendquote:
Ja, mooie avaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
Nou hoor
Purle rainquote:
Zo beter?quote:
veranderdquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
even een test. Krijg en houd ik nu een blote JWOf gaat mijn gejatte avatar nu ook veranderen
Ik jat niet, ik ben solidairquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen ava's jatten van users die er niet zijn![]()
Leandra 1 jaar jonger?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef Paris_Texas het volgende:
* Paris_Texas maakt een statement
Leandra is liefquote:
* HiDiHo schrijft Topic Reportquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik doe wel ffvoor ik gemod word
![]()
Waarover ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef Paris_Texas het volgende:
* Paris_Texas maakt een statement
Moet ik alvast een biertje pakken of kan ik het bij koffie laten?quote:
quote:
Sorry, zit te googelen naar entreekaartjes voor het bosquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Djeda het volgende:
Dit heet met recht SLOWchat. Jeetje wat gaat het hier slow![]()
Gewoon niet om vragen dan kom je er vanzelf inquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Py het volgende:
[..]
Sorry, zit te googelen naar entreekaartjes voor het bos![]()
flikker kz eens van fok af, ze loopt de hele tijd te zieken, dudequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben door mijn onderdanen gevraagd om hier alles een beetje in de gaten te houde eik, heul niet mn ding eik, mar jhawel, heb toch fucking geen zak te doen, dus ik dag ff , wat de neuk, enzooooo dus![]()
En jij moet helemaal oppassenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Djeda het volgende:
[..]
Dat is haar tweelingzus of was het nou broer!!!!
Eikelquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
kappen nu![]()
Ik volg die kutkooi al weken niet meer en wie tieten wil zien, moet zich maar heul snlst melden via PM die ik toch nooit beantwoord![]()
quote:
nog 1 keer nerdje en ik pleur jou van FOK!!!!!!!!! af met je opgeleukte avakutgeintjes, dan mag je ff een maandje afkoelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
flikker kz eens van fok af, ze loopt de hele tijd te zieken, dude![]()
Ik denk dat niemand dat wil, dus doe ik maar net of ik er alles vanaf weet!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat blijkt, dan vraag je maar of iemand je wil voorlichten![]()
Een maandje maar !!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nog 1 keer nerdje en ik pleur jou van FOK!!!!!!!!! af met je opgeleukte avakutgeintjes, dan mag je ff een maandje afkoelen![]()
Maar ik hoef helegaar dat bos niet inquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ho ho niet zo snel he, volgens mij ben je nog niet helemaal door de ontgroening![]()
Maak toch gewoon een clone op die low-tech site van jequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nog 1 keer nerdje en ik pleur jou van FOK!!!!!!!!! af met je opgeleukte avakutgeintjes, dan mag je ff een maandje afkoelen![]()
Zoiets ???quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak toch gewoon een clone op die low-tech site van je![]()
Is goed voor je, frisse bosluchtquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
Maar ik hoef helegaar dat bos niet in![]()
zei ik net ook al
En? Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat wil, dus doe ik maar net of ik er alles vanaf weet!!!![]()
Nietus, ik moest me gaan inlezen!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En? Ik wil je wel helpen hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
tot later, lief zijn voor elkaar het is hier tenslotte FOKking gezellig, een warme plek voor iedereen, vrede op aarde en ik ben hubbie, dus ik ga nu even de PC van mn sexgodin checken, doegies
![]()
![]()
en dit sub forum dicht spijkeren nadat ik mn boodschapjes via AH.nl heb binnen LATEN brengen.![]()
Toen je bijdehand deed, als je liev doet wil ik mijn kostbare tijd wel ff aan een kutnewbie verspillenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Nietus, ik moest me gaan inlezen!!!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Paris_Texas het volgende:
* leest net in de COS hoe het dus niet zou moeten. In een SC for crying out loud!!!
[afbeelding]
Reden te meer om het wel te doen, solidair jeweets![]()
Oke meneer of mevrouw Paris_Texas zou u uw kostbare tijd aan mij willen besteden en willen vertellen waarom U een statement wil maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Toen je bijdehand deed, als je liev doet wil ik mijn kostbare tijd wel ff aan een kutnewbie verspillen![]()
Alememagiesquote:
net even een blik in de cos geworpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Paris_Texas het volgende:
* leest net in de COS hoe het dus niet zou moeten. In een SC for crying out loud!!!
[afbeelding]
Reden te meer om het wel te doen, solidair jeweets![]()
Lang verhaal, geen zin dat op te rakelen, als Ze terug komt dan snap je wel wat voor statement ik maakte. Daar kun je als newbie veilig buiten blijvenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke meneer of mevrouw Paris_Texas zou u uw kostbare tijd aan mij willen besteden en willen vertellen waarom U een statement wil maken.![]()
![]()
IK hou ook van boswandelingen!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Lust wel boswandelingen![]()
Maar ik vraag nergens om![]()
Ziet er gezond uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Doet rtl4 alleen bij mij raar ??
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin dat op te rakelen, als Ze terug komt dan snap je wel wat voor statement ik maakte. Daar kun je als newbie veilig buiten blijven
Gaat niet helemaal goed, hij valt ook steeds wegquote:
Slaap lekker Djedaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik er veilig en onwetend buiten!!!!!. Maarre ik ga jullie nu verlaten ik ga me mandje in![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik er veilig en onwetend buiten!!!!!. Maarre ik ga jullie nu verlaten ik ga me mandje in![]()
![]()
![]()
Jij hier ?quote:
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Djeda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ik ben een hologramquote:
Welterusten Pyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Truste Djeda en de rest.![]()
Ben ook de hof af![]()
Weltrustequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Truste Djeda en de rest.![]()
Ben ook de hof af![]()
Hoi Minettequote:
Ah, dit is het zwaaismileyparadijs? Ik ben weer wegquote:
Zo, die komt ook ff gedag zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, dit is het zwaaismileyparadijs? Ik ben weer weg![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, dit is het zwaaismileyparadijs? Ik ben weer weg![]()
en debuurvrouwquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef itsme het volgende:
Ik zie kz in een ballon.
![]()
Hmm ga even crash bandicooten.
In de jouwe zie ik de buurvrouw die een rode spot bedient... wat zou ze van plan zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef itsme het volgende:
Ik zie kz in een ballon.
![]()
Hmm ga even crash bandicooten.
quote:
Ga even met de buurman praten, die schijnt er meer van te wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
scheetje, mooie ava trouwens
allen, ben weer even weg
![]()
Kom net online en ik zag dat iemand met mijn account heeft gepost terwijl ik er helemaal niet was![]()
Dus ik ga hier even wat onderzoek doen![]()
Kut. Die heb ik gemist.Op de koffie, of ongesteld?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
In de jouwe zie ik de buurvrouw die een rode spot bedient... wat zou ze van plan zijn![]()
Buurman zijn manquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga even met de buurman praten, die schijnt er meer van te weten![]()
Gaat er bij jou geen lampje branden als ze met een RODE lamp in de weer is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut. Die heb ik gemist.Op de koffie, of ongesteld?
Toch maar niet aan de crash bandicoot. Zit ik weer tot 01.00 voor de tv.
Het was weer een enerverend dagje in de SC.
Nu effe zwaaien. Mag tegenwoordig in de cossen ook.![]()
![]()
Bij mij duurtt het altijd voor rode lampjes gaan branden. Zeker s'avonds.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat er bij jou geen lampje branden als ze met een RODE lamp in de weer is?
Zwaaien... ik doe er niet aan [afbeelding]
Weltruste itsmequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Nou, zo leer je nog eens iets over mekaars levenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij duurtt het altijd voor rode lampjes gaan branden. Zeker s'avonds.
Wat stom van mij.![]()
Dacht even niet aan hoeren. Ben nauwelijks in de cos geweest vandaag snap je.
![]()
Is dit een combinatie zwaai/welterustenpost?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
O shit. Nee zie het nu pas.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zo leer je nog eens iets over mekaars leven![]()
Ik heb 1 keer in de COS gepost vandaag, en kijk af en toe een beetje mee. Net als hier, eigenlijk.
Heb je al gezien dat ik mezelf gevierendeeld heb?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zo leer je nog eens iets over mekaars leven![]()
Ik heb 1 keer in de COS gepost vandaag, en kijk af en toe een beetje mee. Net als hier, eigenlijk.
Oh, dat is wel gemakkelijk, dan kan er een kwart wat te drinken halen en een ander kwart hier blijven postenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het zijn stekjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Nee zie het nu pas.Je dacht ik doe het zelf maar voor anderen het doen?
O Ik besef dat mijn opmerking over de Cos verkeerd geinterpreteerd kan worden.Ik bedoel natuurlijk de hoeren Nadia en Amanda
![]()
Precies, en je kunt meerdere topics tegelijk volgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gemakkelijk, dan kan er een kwart wat te drinken halen en een ander kwart hier blijven posten![]()
Oh, die gevoelighedenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook slapen.was even een kleine crisis, waarin ik blijkbaar mijn schoonouders niet gefeliciteerd heb (ik ben me van geen kwaad bewust, maar het kan heel goed, was een beetje chaotisch) en dat ik nu dus een hekel aan ze heb?
kortom, ik ben het good old zwarte schaap...![]()
welterusten, en tot morgen..![]()
![]()
Komt vast wel weer goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook slapen.was even een kleine crisis, waarin ik blijkbaar mijn schoonouders niet gefeliciteerd heb (ik ben me van geen kwaad bewust, maar het kan heel goed, was een beetje chaotisch) en dat ik nu dus een hekel aan ze heb?
kortom, ik ben het good old zwarte schaap...![]()
welterusten, en tot morgen..![]()
![]()
jackpotquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Is dit een combinatie zwaai/welterustenpost?![]()
Dan gebruik ik de jackpotverdubbelaar en post 2 zwaaismilies![]()
![]()
![]()
welterusten buuf(ik zei trouwens gisteren al dat er iets niet in orde was met je schoonouders...de speeltuin...)quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goed![]()
![]()
Weltruste buuf![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |