quote:
Sorry, zit te googelen naar entreekaartjes voor het bosquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Djeda het volgende:
Dit heet met recht SLOWchat. Jeetje wat gaat het hier slow![]()
Gewoon niet om vragen dan kom je er vanzelf inquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Py het volgende:
[..]
Sorry, zit te googelen naar entreekaartjes voor het bos![]()
flikker kz eens van fok af, ze loopt de hele tijd te zieken, dudequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben door mijn onderdanen gevraagd om hier alles een beetje in de gaten te houde eik, heul niet mn ding eik, mar jhawel, heb toch fucking geen zak te doen, dus ik dag ff , wat de neuk, enzooooo dus![]()
En jij moet helemaal oppassenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Djeda het volgende:
[..]
Dat is haar tweelingzus of was het nou broer!!!!
Eikelquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
kappen nu![]()
Ik volg die kutkooi al weken niet meer en wie tieten wil zien, moet zich maar heul snlst melden via PM die ik toch nooit beantwoord![]()
quote:
nog 1 keer nerdje en ik pleur jou van FOK!!!!!!!!! af met je opgeleukte avakutgeintjes, dan mag je ff een maandje afkoelenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
flikker kz eens van fok af, ze loopt de hele tijd te zieken, dude![]()
Ik denk dat niemand dat wil, dus doe ik maar net of ik er alles vanaf weet!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat blijkt, dan vraag je maar of iemand je wil voorlichten![]()
Een maandje maar !!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nog 1 keer nerdje en ik pleur jou van FOK!!!!!!!!! af met je opgeleukte avakutgeintjes, dan mag je ff een maandje afkoelen![]()
Maar ik hoef helegaar dat bos niet inquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ho ho niet zo snel he, volgens mij ben je nog niet helemaal door de ontgroening![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |