Oke meneer of mevrouw Paris_Texas zou u uw kostbare tijd aan mij willen besteden en willen vertellen waarom U een statement wil maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Toen je bijdehand deed, als je liev doet wil ik mijn kostbare tijd wel ff aan een kutnewbie verspillen![]()
Alememagiesquote:
net even een blik in de cos geworpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Paris_Texas het volgende:
* leest net in de COS hoe het dus niet zou moeten. In een SC for crying out loud!!!
[afbeelding]
Reden te meer om het wel te doen, solidair jeweets![]()
Lang verhaal, geen zin dat op te rakelen, als Ze terug komt dan snap je wel wat voor statement ik maakte. Daar kun je als newbie veilig buiten blijvenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke meneer of mevrouw Paris_Texas zou u uw kostbare tijd aan mij willen besteden en willen vertellen waarom U een statement wil maken.![]()
![]()
IK hou ook van boswandelingen!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Lust wel boswandelingen![]()
Maar ik vraag nergens om![]()
Ziet er gezond uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Doet rtl4 alleen bij mij raar ??
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin dat op te rakelen, als Ze terug komt dan snap je wel wat voor statement ik maakte. Daar kun je als newbie veilig buiten blijven
Gaat niet helemaal goed, hij valt ook steeds wegquote:
Slaap lekker Djedaquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik er veilig en onwetend buiten!!!!!. Maarre ik ga jullie nu verlaten ik ga me mandje in![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik er veilig en onwetend buiten!!!!!. Maarre ik ga jullie nu verlaten ik ga me mandje in![]()
![]()
![]()
Jij hier ?quote:
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef Djeda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ik ben een hologramquote:
Welterusten Pyquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Truste Djeda en de rest.![]()
Ben ook de hof af![]()
Weltrustequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Truste Djeda en de rest.![]()
Ben ook de hof af![]()
Hoi Minettequote:
Ah, dit is het zwaaismileyparadijs? Ik ben weer wegquote:
Zo, die komt ook ff gedag zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, dit is het zwaaismileyparadijs? Ik ben weer weg![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, dit is het zwaaismileyparadijs? Ik ben weer weg![]()
en debuurvrouwquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef itsme het volgende:
Ik zie kz in een ballon.
![]()
Hmm ga even crash bandicooten.
In de jouwe zie ik de buurvrouw die een rode spot bedient... wat zou ze van plan zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:37 schreef itsme het volgende:
Ik zie kz in een ballon.
![]()
Hmm ga even crash bandicooten.
quote:
Ga even met de buurman praten, die schijnt er meer van te wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
scheetje, mooie ava trouwens
allen, ben weer even weg
![]()
Kom net online en ik zag dat iemand met mijn account heeft gepost terwijl ik er helemaal niet was![]()
Dus ik ga hier even wat onderzoek doen![]()
Kut. Die heb ik gemist.Op de koffie, of ongesteld?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
In de jouwe zie ik de buurvrouw die een rode spot bedient... wat zou ze van plan zijn![]()
Buurman zijn manquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ga even met de buurman praten, die schijnt er meer van te weten![]()
Gaat er bij jou geen lampje branden als ze met een RODE lamp in de weer is?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Kut. Die heb ik gemist.Op de koffie, of ongesteld?
Toch maar niet aan de crash bandicoot. Zit ik weer tot 01.00 voor de tv.
Het was weer een enerverend dagje in de SC.
Nu effe zwaaien. Mag tegenwoordig in de cossen ook.![]()
![]()
Bij mij duurtt het altijd voor rode lampjes gaan branden. Zeker s'avonds.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat er bij jou geen lampje branden als ze met een RODE lamp in de weer is?
Zwaaien... ik doe er niet aan [afbeelding]
Weltruste itsmequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Nou, zo leer je nog eens iets over mekaars levenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij duurtt het altijd voor rode lampjes gaan branden. Zeker s'avonds.
Wat stom van mij.![]()
Dacht even niet aan hoeren. Ben nauwelijks in de cos geweest vandaag snap je.
![]()
Is dit een combinatie zwaai/welterustenpost?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
O shit. Nee zie het nu pas.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zo leer je nog eens iets over mekaars leven![]()
Ik heb 1 keer in de COS gepost vandaag, en kijk af en toe een beetje mee. Net als hier, eigenlijk.
Heb je al gezien dat ik mezelf gevierendeeld heb?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zo leer je nog eens iets over mekaars leven![]()
Ik heb 1 keer in de COS gepost vandaag, en kijk af en toe een beetje mee. Net als hier, eigenlijk.
Oh, dat is wel gemakkelijk, dan kan er een kwart wat te drinken halen en een ander kwart hier blijven postenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het zijn stekjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. Nee zie het nu pas.Je dacht ik doe het zelf maar voor anderen het doen?
O Ik besef dat mijn opmerking over de Cos verkeerd geinterpreteerd kan worden.Ik bedoel natuurlijk de hoeren Nadia en Amanda
![]()
Precies, en je kunt meerdere topics tegelijk volgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gemakkelijk, dan kan er een kwart wat te drinken halen en een ander kwart hier blijven posten![]()
Oh, die gevoelighedenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook slapen.was even een kleine crisis, waarin ik blijkbaar mijn schoonouders niet gefeliciteerd heb (ik ben me van geen kwaad bewust, maar het kan heel goed, was een beetje chaotisch) en dat ik nu dus een hekel aan ze heb?
kortom, ik ben het good old zwarte schaap...![]()
welterusten, en tot morgen..![]()
![]()
Komt vast wel weer goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook slapen.was even een kleine crisis, waarin ik blijkbaar mijn schoonouders niet gefeliciteerd heb (ik ben me van geen kwaad bewust, maar het kan heel goed, was een beetje chaotisch) en dat ik nu dus een hekel aan ze heb?
kortom, ik ben het good old zwarte schaap...![]()
welterusten, en tot morgen..![]()
![]()
jackpotquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Is dit een combinatie zwaai/welterustenpost?![]()
Dan gebruik ik de jackpotverdubbelaar en post 2 zwaaismilies![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |