Maak toch gewoon een clone op die low-tech site van jequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nog 1 keer nerdje en ik pleur jou van FOK!!!!!!!!! af met je opgeleukte avakutgeintjes, dan mag je ff een maandje afkoelen![]()
Zoiets ???quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak toch gewoon een clone op die low-tech site van je![]()
Is goed voor je, frisse bosluchtquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
Maar ik hoef helegaar dat bos niet in![]()
zei ik net ook al
En? Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef Djeda het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat wil, dus doe ik maar net of ik er alles vanaf weet!!!![]()
Nietus, ik moest me gaan inlezen!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En? Ik wil je wel helpen hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
tot later, lief zijn voor elkaar het is hier tenslotte FOKking gezellig, een warme plek voor iedereen, vrede op aarde en ik ben hubbie, dus ik ga nu even de PC van mn sexgodin checken, doegies
![]()
![]()
en dit sub forum dicht spijkeren nadat ik mn boodschapjes via AH.nl heb binnen LATEN brengen.![]()
Toen je bijdehand deed, als je liev doet wil ik mijn kostbare tijd wel ff aan een kutnewbie verspillenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Nietus, ik moest me gaan inlezen!!!![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Paris_Texas het volgende:
* leest net in de COS hoe het dus niet zou moeten. In een SC for crying out loud!!!
[afbeelding]
Reden te meer om het wel te doen, solidair jeweets![]()
Oke meneer of mevrouw Paris_Texas zou u uw kostbare tijd aan mij willen besteden en willen vertellen waarom U een statement wil maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Toen je bijdehand deed, als je liev doet wil ik mijn kostbare tijd wel ff aan een kutnewbie verspillen![]()
Alememagiesquote:
net even een blik in de cos geworpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Paris_Texas het volgende:
* leest net in de COS hoe het dus niet zou moeten. In een SC for crying out loud!!!
[afbeelding]
Reden te meer om het wel te doen, solidair jeweets![]()
Lang verhaal, geen zin dat op te rakelen, als Ze terug komt dan snap je wel wat voor statement ik maakte. Daar kun je als newbie veilig buiten blijvenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Djeda het volgende:
[..]
Oke meneer of mevrouw Paris_Texas zou u uw kostbare tijd aan mij willen besteden en willen vertellen waarom U een statement wil maken.![]()
![]()
IK hou ook van boswandelingen!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Lust wel boswandelingen![]()
Maar ik vraag nergens om![]()
Ziet er gezond uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Doet rtl4 alleen bij mij raar ??
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin dat op te rakelen, als Ze terug komt dan snap je wel wat voor statement ik maakte. Daar kun je als newbie veilig buiten blijven
Gaat niet helemaal goed, hij valt ook steeds wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |