Dat zijn nu net de drie dingen waarvoor ik maar 1 plek hoef te onthoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat je niet meer weet waar je dinges moet plassen en poepen? en seksen? bestaat die ziekte![]()
![]()
ja maar als die dinges vergeetachtig wordt heb je een probleemquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zijn nu net de drie dingen waarvoor ik maar 1 plek hoef te onthouden![]()
Jij neukt op de WCquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Doe je alles op de wc of alles in je bedquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Sex jij op de WC ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef Py het volgende:
[..]
Het gaat over een blote WJ in het bos en jij roept mijn naam?quote:
Zusterorganisatiequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Is het gesprek van de dag.![]()
Hey bestaat die site nog?
Ja, maar ben malle Pietje nie hè.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar als die dinges vergeetachtig wordt heb je een probleem![]()
![]()
dat dinges?
Ik kan het niet helpenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat over een blote WJ in het bos en jij roept mijn naam?
Volgens mij zijn hier wat vragen overquote:
Zou oud ben je toch ook weer nietquote:
Je vingerafdruk staat al overalquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef Py het volgende:
Dan wil ik eerst ook toegang tot het usersbos![]()
Maar geen DNA te vinden in dat bosquote:
Je mag niet meer offline dat besef je wel ff he ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gaat over een blote WJ in het bos en jij roept mijn naam?
Hidi, ho ho kleinzusje, als dat jouw tieten waren die ik in het bos zag, dan zien we elkaar zoquote:
Nu nog even afwachten of je opgenomen wordt in het bos van Talithaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Hidi, ho ho kleinzusje, als dat jouw tieten waren die ik in het bos zag, dan zien we elkaar zo![]()
![]()
![]()
Jij hebt jouw avatar beschermd of zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu nog even afwachten of je opgenomen wordt in het bos van Talitha![]()
Niet echt, maar het vereist wat meer moeite om me eigen ava te krijgenquote:
Volgens mij is hij juist wreed het copyright aan het schendenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij juist wreed het copyright aan het schenden![]()
Ik vind het wel knap dat hij in de cos gewoon zijn eigen ava heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij juist wreed het copyright aan het schenden![]()
De ava in COS verspringt ook steedsquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat hij in de cos gewoon zijn eigen ava heeft![]()
Deze ava hier verspringt steeds.
Iets minder dan logisch, iets meer dan ludiekquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is de stemming hier, veilig genoeg om binnen te komen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is de stemming hier, veilig genoeg om binnen te komen?
Jaja, het is al goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen![]()
![]()
En het is toch jouw bos![]()
Is dat moeilijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De ava in COS verspringt ook steeds![]()
1,2,3,4![]()
1,5 uur laterquote:
Die van de COS wel, daar zit een heel programma achter, voor de SC bestaat ie uit 20 regelsquote:
Helemaal niet meer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag niet meer offline dat besef je wel ff he ?![]()
![]()
Dat dan weer welquote:
20 regels? En waar moet ik die dan neerzetten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die van de COS wel, daar zit een heel programma achter, voor de SC bestaat ie uit 20 regels![]()
KZ in een luchtballon![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk dat heb ik toch helemaal niet geschreven?![]()
![]()
Op je eigen serverquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Py het volgende:
[..]
20 regels? En waar moet ik die dan neerzetten?
Dankzij Hidiho is het net alsof ik hier met een heel stel medefokkers ben.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef itsme het volgende:
WTH. Ik denk dat heb ik toch helemaal niet geschreven?![]()
![]()
Voelen we ons tenminste niet zo alleenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |