nee, alles is hetzelfde, en ik kan de post editten. dat kan ik niet bij de post van een ander...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatteke, had iemand niet gewoon je ava opgeslagen en in zijn eigen vakje gepropt?
Je hebt vanmiddag niet die bammetjesposts en lachende koffie gepost?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want ik kan zelfs editten. heb al uitgelogd en ander wachtwoord gedaan...
Leek niet op een grap ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
één post, waarin ik ian quote met goedemorgen. de laatste om kwart voor 6
zal manlief nog ff aan de tand voelen, maar lijkt me toch niet...
enniewee, heb al een ander wachtwoord..
je hebt wel een flinke preoccupatie met Leandra en Disana, is het niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Disana was wel erg onheus tegen Leandra vorige nacht.![]()
![]()
streendsjquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, alles is hetzelfde, en ik kan de post editten. dat kan ik niet bij de post van een ander...
Zwangerschapsdementiequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag niet die bammetjesposts en lachende koffie gepost?![]()
Je bent toch niet aan het dementeren hè![]()
Meneer Kist, trainer/coach tegenwoordig?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt wel een flinke preoccupatie met Leandra en Disana, is het niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag niet die bammetjesposts en lachende koffie gepost?![]()
Je bent toch niet aan het dementeren hè![]()
niet...quote:
quote:
schreef Ian_Nick het volgendequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja dat heb ik wel gedaan....
maar deze
[..]
niet...
assassinquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Meneer Kist, trainer/coach tegenwoordig?
Ook een bijzonder beroep.quote:
ja, maar zogenaamd door mij gequotequote:
Log je tussendoor wel uit? Alleen quoten en posten is voor een van die koters van jou ook simpel zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja dat heb ik wel gedaan....
maar deze
[..]
niet...
Huhquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar zogenaamd door mij gequote![]()
wel blijven opletten hè..![]()
nee dus. maar vanaf nu wel, dus...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Log je tussendoor wel uit? Alleen quoten en posten is voor een van die koters van jou ook simpel zat.
Moderne versie van "Een kind kan de was doen" "Een kind kan een quote posten"![]()
Of misschien ergens anders op een computer ingelogd? Dat je daar nog ingelogd stond?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Log je tussendoor wel uit? Alleen quoten en posten is voor een van die koters van jou ook simpel zat.
Moderne versie van "Een kind kan de was doen" "Een kind kan een quote posten"![]()
No shit, the momma-KGBquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dus. maar vanaf nu wel, dus...
ik zal hier en daar wel even een kruisverhoor afnemen...![]()
Waarom ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
voortaan svp geen vraag met een vraag beantwoorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |